Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Streame NRK og TV2 sumo på en enkel måte?

Re: Streame NRK og TV2 sumo på en enkel måte? [Re: nebukanezer] #1914403 21/01/2015 18:53
nebukanezer Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Takk for mange gode svar her. Jeg testet Chromecast litt mer via mobilen med NRKcast og NRK beta app'ene, og ulempen her er jo at man ikke kan streame direkte-TV.. som igrunn er det viktigste (for meg iallefall)... ja og kanskje se den ene episoden av tungtvann jeg gikk glipp av ICON_SMILE Så det høres ut som konklusjonen iallefall for min del at jeg skal forsøke AppleTV som jeg forstår skal kunne streame både NRK og TV2 Sumo direkte. Prøver den! ICON_SMILE

Re: Streame NRK og TV2 sumo på en enkel måte? [Re: nebukanezer] #1914456 21/01/2015 21:50
U
universalis Offline
Ringrev
Ringrev
U
Husk at du kan streame tv direkte fra Chrome på pc. For øvrig de fleste andre tjenestene også.

Lykke til med Apple TV.

Vi andre får håpe at NRK gjør streaming av direkte tv på Chromecast fra appene. tilgjengelig snart.

Div. sportsremedier ...
Re: Streame NRK og TV2 sumo på en enkel måte? [Re: universalis] #1914458 21/01/2015 21:57
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
Sitat: universalis
Husk at du kan streame tv direkte fra Chrome på pc. For øvrig de fleste andre tjenestene også.

Vi andre får håpe at NRK gjør streaming av direkte tv på Chromecast fra appene. tilgjengelig snart.

Eneste måten å se NRK direkte er ved å Caste hele fanen i Chrome. Dette gjør lyd og bilde dårligere, fordi all data må lastes ned på datamaskinen for så å sendes over til Chromecasten. På ingen måte optimalt.

Grunnen til at NRK ikke har lansert direkte for Chromecast enda er fordi Chromecast ikke klarer å spille av HLS-strømmene problemfritt.

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support