Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Treng hjelp til kjøp av nytt hjulsett!!

Treng hjelp til kjøp av nytt hjulsett!! #1913318 19/01/2015 11:09
K
kvaole Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
K
hei!
Har ein scott Lt 40, 2012mod, som eg må skaffe eit nytt bakhjulsett til, og er særs forvirra.
Har på original bakfelg/hub, men syns det er i spinkleste laget for køyring i Sogndal. Spørsmålet mitt er som følger: korleis wheelset kan passe på sykkelen? Er ein billig bakhub , originalt med måla 5x135mm, noko som ikkje står i stil med 20mm bot framme! Har nokon erfaring med denne typen sykkel, Evt samme type problem? Finns det adapter/overganger som gjer at eg kan ha ein grovare bakfelg/hub/bolt?
På førehand takk:) link til delelista på sykkelen: http://www.scott-sports.com/global/en/products/221737/Genius-LT-40/

Har prøvd å kontakte ramos norge( importør av scott) men fekk ingen svar.

Re: Treng hjelp til kjøp av nytt hjulsett!! [Re: kvaole] #1913334 19/01/2015 12:00
sindrer Offline
Besatt
Besatt
Det som står på siden til Scott er ikke helt korrekt da dette er en 10mm aksel med en 5mm stikkaksel inni m/hurtigkobling.

Det finnes nav som som har 10mm gjennomgående aksling som passer. F.eks kan du kjøpe en Stans Notubes Flow EX felg med et Hope Pro 2 evo nav f.eks her, dette kan enkelt konverteres til 10mm gjennomgående aksling med denne (10 mm bolt thru) i tillegg må du kjøpe en gjennomgående askling, f.eks denne.

Evt. kan du legge ut en forespørsel på bruktmarkedet her, da kommer du billigere unna.

Sindre R.

Moderator  support