Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Takk til Ann Mari, Juliet, Western Union og fler!

Takk til Ann Mari, Juliet, Western Union og fler! #1907362 04/01/2015 19:14
front biker Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Et nytt år og god grunn til å takke alle for all oppmerksomhet i året som gikk. Etter å ha deltatt i en konkurranse der jeg kunne vinne en sykkel etter en invitasjon her på forumet, har det rennt inn daglige meldinger med ymse gode tilbud som jeg velger å svare på her. Bare et lite utvalg.

@Ann Mari: Om jeg plages av ømme muskler og stive ledd? Joda, kan vel kjenne det ømt både her og der etter en stitur, men synes det egentlig er en god følelse. Tror ikke Gurkemeie K2 er noe for meg.

@Western Union: skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle Innløse en billett for to til Dubai. AV alle steder i verden er dette i overkant kunstig for meg. Men takk for tilbudet.

@Juliet Jude: hadde sikkert hyggelig å bli kjent. Selv om jeg ikke er så mye på utkikk etter damebekjentskaper egentlig. Lurer også på hvor personlig ment dette er også. jeg kan ta feil, men føler du har sendt meldingen til flere enn bare meg.

@Rabattjakt: jeg har ikke søkt om noe lån så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle bekrefte lånet med BankID i dag. Ser ikke helt koblingen mellfom rabattjakt og lån. Men så er jeg bare siviløkonom, da.

@Gratis spins: takk for gaven fra Las Vegas! Men lurer litt på hvem som er avsender av tilbudet ditt. email@fantastisk1.ccemails.net virker ikke så fantastisk egentlig. Men jeg kan ta feil. Må jeg dra helt til Las Vegas for å delta på «desemberfest»? Og er det ikke januar nå? Jeg tar heller en sykkeltur, jeg.

@Isabella Åkesson: Om jeg ønsker å gå ned 5 kg raskt og 20 kg over litt tid? Egentlig ikke. Synes ikke det juglete armbåndsuret var noen fin velkomstgave heller. Jeg er kanskje litt tradisjonell, men synes det ser ut som et dameur. Men du synes kanskje jeg både er femi og feit? Skal love å ta et kikk i speilet.

@Jessica Mandel: Om jeg mangler penger? Nei egentlig ikke. Er ikke så tilhenger av forbrukslån. Er litt gammeldags der også. Først spare, så bruke tenker jeg. Ps: fint at du oppgir postadresse, men Helsingborg ligger i Sverige, ikke i Danmark. Lett å forveksle med Helsingør. Men det er jo greitt å vite hvilket land man bor, er det ikke?

@Eva Norheim. Takk for tilbudet om forbrukslån til deg også. Du driver jo business på samme sted som Jessica. Så fint om dere samordner dere litt. Dumt å sende to konkurrerede tilbud til meg på samme dag. Og ja, Helsingborg ligger fortsatt i Sverige, ikke i Danmark.

@Gubrand Haugen. nei, jeg vil ikke gå ned 8-10 kg. Kanskje 2-3.

@Katharina Thornqvist: Om jeg trenger litt ekstra penger? Tja, alltid litt sykkelting på ønskelista. Men vær ærlig, du vil dytte på meg en forbrukslån. Og du kan også ta en prat med Jessica og Eva, siden dere har samme adressen?

@Janne Seildal, Anna Bratland, Katie Svensen, Broady Esman, Camilla Storvik og alle, alle, alle dere adre: mitt nyttårsønske er at dere like godt sparer dere for møyet med å sende meg alle tilbudene. Om jeg skulle få behov for forbrukslån, slankekur eller spins så skal jeg love å ta kontakt.

Ps: grunnen til at jeg ikke klikke «unsubscribe» på tilbudsbrevene fra dere, er følelsen av at hvert klikk fører til FLERE tilbud, ikke færre.

Fortsatt godt nyttår!

Redigert av front biker; 04/01/2015 21:31.

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Takk til Ann Mari, Juliet, Western Union og fler! [Re: front biker] #1907429 04/01/2015 21:44
VegardSkedsmo Offline
Avhengig
Avhengig
Man er passe korka hvis man sier nei til både å gå ned 8kg og i tillegg få mindre penger.

PS: jeg har et tilbud til deg; fordoble din IQ eller ingen penger tilbake. Fristende?

Moderator  support