Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Emotion Neo Xtrem, Hjelp!

Emotion Neo Xtrem, Hjelp! #1890239 15/11/2014 22:19
E
Even99 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Hei godtfolk, kjøpte i dag en BH Emotion Neo Xtrem brukt tysker Etter en prøvetur i marka er jeg helt imponert. Men batteritiden var litt skuffende. Lengden på turen var omtrent 1mil hver vei i bratt terreng. Jeg brukte boost halveis opp og eco resten. Halvveis hjemover gikk jeg tom for strøm, er dette det det dere forventer av et fulladet batteri? Er det bare jeg som er for kresen? En annen ting jeg stusset på var at de forskjellige "power modene" kjennes akkurat like sterke ut, noen som har det samme problemer? Kan dette ha noen sammenheng? Noen som vet hvor jeg kan få noen til å se på sykkelen (bor i Molde)?

Håper noen tar seg tid til å svare!

Re: Emotion Neo Xtrem, Hjelp! [Re: Even99] #1890293 16/11/2014 12:12
E
Even99 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
E
Update: Vet ikke helt hva problemet var, men i dag funket sykkelen mye bedre! Nå merker jeg forskjell på de forskjellige "modene" og batteriet er overbevisende mye bedre. Tror kanskje at problemet i går var at den låste seg i boost modusen mens den viste noe annet. Fornøyd!

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå