Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Prøve/innkjøp av temposykkel

Prøve/innkjøp av temposykkel #1889850 14/11/2014 12:37
T
tarski Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
T
Er på utkikk etter en temposykkel, men sliter litt med å finne størrelse.
Har veldig lyst til å prøve litt forskjellige størrelser før jeg går til innkjøp av en ny sykkel. Så lurer egentlig på om noen her vet om noen foretninger som kan ha en temposykkel eller to inne på denne tiden av året?, slik at man får prøvd litt forskjellig. Helst i oslo området.

Planen er egentlig og kjøpe en brukt fra finn eller noe, men er ikke alltid like populært og bare prøve. Dessuten ser jeg at det er begrenset med temposykkler til salgs her i Oslo/østlandsområdet. Så er det litt utrygt og få tilsendt en temposykkel fra tromsø uten å ha noen formening om den passer eller ikke ICON_SMILE

Re: Prøve/innkjøp av temposykkel [Re: tarski] #1892572 21/11/2014 13:50
B
Begbie82 Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
B
Hei Tarski.

Jeg ville prøvd å ringt til Anton Sport sykkeldelisk, Sørensen Sport, Spinn, Bull ski og kajakk, Torshov sport, Birk etc. Er du medlem av sykkelklubb kan du sikkert høre med noen der. Tipper du ikke får låne den med deg, men kanskje prøve den i butikken.

Skjønner at folk ikke vil låne den bort å la deg sykle ute nå, men det bør jo være mulighet å prøve å sykle på rulle da.

Lykke til.

Re: Prøve/innkjøp av temposykkel [Re: tarski] #1892618 21/11/2014 15:16
lim3 Offline
Ivrig
Ivrig
Vi låner alltid ut temposykler til de som vil prøve om de gir beskjed på forhånd hvilken størrelse og modell som er aktuell.

Moderator  support, Valentino