|
|
ringe en eks?
|
Re: ringe en eks?
[Re: Abit]
24/05/2014 10:24
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Det fins nok av friske kvinns også da. For å ikke svartmale fullstendig. Dessverre, så synes det som "foxiness" blant dem, kanskje ligger rundt 3 på skalaen til 10.
Absolutt. Å teste og å søke drama er et utsalg av usikkerhet, og lav selvfølelse. Det er mange veldig pene damer som også har lav selvfølelse, selv om de skylder på at de må bygge et skjold pga oppmerksomheten, noe som i stor grad bare er tull. Kvalitetskvinner har høy selvfølelse, og de er ikke destruktive.
Every man is guilty of all the good he did not do.
- Voltaire
|
|
|
[Re: supernalle]
24/05/2014 10:29
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
Absolutt. Å teste og å søke drama er et utsalg av usikkerhet, og lav selvfølelse. Det er mange veldig pene damer som også har lav selvfølelse, selv om de skylder på at de må bygge et skjold pga oppmerksomheten, noe som i stor grad bare er tull. Kvalitetskvinner har høy selvfølelse, og de er ikke destruktive.
Man ser dem med en gang. Typisk farga hår og make-up. Når man mentalt sett stripper dem ned, så er det lite igjen foruten en tynnfeit kropp. Dog, i noen tilfeller, så er det nettopp figuren som redder dem. Den typen, de vet selv at ansiktet egentlig ikke er særlig pent, men skal konstant motbevise nettopp det faktum. Lol. De trenger seg en hobby Jeg har alltid syns at G.R Dahle er sexy  Det er sexy å tørre å se sur ut. (NB! Her kan det tenkes at morskomplekser og BDP-preferanser fra underbevisstheten spiller inn. Big warning !  )
Redigert av Abit; 24/05/2014 10:33.
|
|
|
[Re: Abit]
24/05/2014 11:01
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Jeg har alltid syns at G.R Dahle er sexy  Hun har høy selvfølelse, samtidig som hun fortsatt er kvinnelig. Klart det er sexy. Men som du sier, så kunne hun nok sett litt mindre sur ut, det er usexy for de aller fleste menn. Men hun er først og fremst j.... flink til å sykle.
- Voltaire
|
|
|
24/05/2014 11:16
|
Iselilja
|
Å bli sammen med en gift mann er litt på kanten til det psykisk ustabile. Men det er lett å forstå begunnelsen. Konkurranse er en ting. En annen ting er at de får lov til "å være litt lure", og potensialet for drama. Der de allerede har pekt ut deg som den store syndebukken, hvis noe skulle skje. Gå og se "The other women", og få med deg hvordan damene i salen jubler når "den gifte mannen" "får det". Filmen "frikjenner" "selvsagt" alle kvinnene, som har ligget med ham. Føler jeg må kommentere denne her. Har sett filmen og det kan ikke sammenliknes. De tre kvinnene i filmen visste ikke at mannen var utro. Men, når det er sagt så må jeg si at hvis min mann skulle ha vært utro ville jeg sannsynligvis ikke klandre dama (for ja, han er hot så jeg hadde skjønt henne godt at hun ville ha han hun også). Dessuten er det ikke henne jeg er gift med. Det er min mann jeg må forholde meg til. Den andre er uten skyld selv om enkelte koner kaller de for homewrecker (men det er strengt talt mannen som er det, ikke elskerinnen).
|
|
|
[Re: grushue]
24/05/2014 11:19
|
Tor Arne
Besatt
|
Besatt
Samfunnet fremmer dårlig kjønnsbåser, som programmerer kvinner til å oppføre seg på en viss måte og menn til å behandle kvinner på en viss måte, og motsatt. Ganske mange gode eksempler på det her.
|
|
|
[Re: GeirK]
24/05/2014 14:50
|
GeirK
More than words
|
More than words
Ja - da er vi i gang med å diskutere meg og min påståtte pubertale oppførsel igjen. Selvinnsikt er noe dritt!
Hvilke eksempler har du på at jeg vanligvis ikke vet hva jeg snakker om? Du tar "en supernalle" og nekter å svare på spørsmål igjen ser jeg. Hvis det er så sinnsykt ubehagelig for deg å måtte forklare bakgrunner og sammenhenger i utsagnene dine at du ikke klarer å la være å projisere din egen pubertale oppførsel på meg, så må du slutte å diskutere her inne til du har lært å oppføre deg - eventuelt holde deg til Facebook. Eller skrive "GeirK er en pubertal pisspreiker" på offentlige toalettvegger. Whatever floats your boat. Bare ikke smør driten din utover terrengsykkel.no.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
[Re: GeirK]
24/05/2014 14:58
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Ja - da er vi i gang med å diskutere meg og min påståtte pubertale oppførsel igjen. Selvinnsikt er noe dritt!
Hvilke eksempler har du på at jeg vanligvis ikke vet hva jeg snakker om? Du tar "en supernalle" og nekter å svare på spørsmål igjen ser jeg. Hvis det er så sinnsykt ubehagelig for deg å måtte forklare bakgrunner og sammenhenger i utsagnene dine at du ikke klarer å la være å projisere din egen pubertale oppførsel på meg, så må du slutte å diskutere her inne til du har lært å oppføre deg - eventuelt holde deg til Facebook. Eller skrive "GeirK er en pubertal pisspreiker" på offentlige toalettvegger. Whatever floats your boat. Bare ikke smør driten din utover terrengsykkel.no. Igjen prøver du å si hva jeg føler eller ikke føler, noe du selvfølgelig ikke vet- Du har ikke lært hvordan voksne mennekser diskuterer. Du stiller spørsmål, gjerne uten presiseringer. Induktivt så er dette din påstand. Da du har feil kan du alltids si at det bare var et spørsmål, at du hevdet ingenting. Det er pubertalt. Du har ingenting å komme med. Det er ingenting der. Joda, jeg har skjønt dette er den "skikkelige lure metoden din". Men du lurer ingen. Jeg avslørte at du var en fake allerede etter 5 min. i 2003. Hvis du slutter å være et troll, så kan jeg diskutere med deg. Husk ordet diskutere... det er nøkkelen her. Ut over det er det all grunn til å ignorere deg.
- Voltaire
|
|
|
24/05/2014 15:24
|
anonym
Besatt
|
Besatt
|
|
|
24/05/2014 15:33
|
GeirK
More than words
|
More than words
Igjen prøver du å si hva jeg føler eller ikke føler, noe du selvfølgelig ikke vet-
Nei, jeg gjør ikke det. En setning som begynner med "hvis", er ikke en påstand. Du har ikke lært hvordan voksne mennekser diskuterer.
La meg minne deg på at det er du som griper til ukvemsord, ikke jeg. Jeg avslørte at du var en fake allerede etter 5 i 2003. Hvis du slutter å være et troll, så kan jeg diskutere med deg. Husk ordet diskutere... det er nøkkelen her. Ut over det er det all grunn til å ignorere deg.
Ja, det var da du påstod at jeg hypet singlespeed, og etter utallige oppfordringer om å komme med en bakgrunn for påstanden din, ikke kunne komme med noe. Jeg kunne selvsagt argumentert med "at det gjør jeg ikke", og så hadde det stått påstand mot påstand. Hvis du ikke tåler oppfordringer om å grunngi ubegrunnede utsagn, så må du la være å komme med ubegrunnede utsagn. Men, OK - la meg få høre hvordan du f.eks mener at jeg skal respondere til påstanden om at jeg vanligvis ikke vet hva jeg snakker om, så jeg kan begynne å forstå hva du mener med en voksen diskusjon.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
24/05/2014 15:36
|
pblind
Ivrig
|
Ivrig
Kan ikke dere heller få dere et rom, eller utveksle telefonnummer?
|
|
|
[Re: anonym]
24/05/2014 15:40
|
Raskall
More than words
|
More than words
|
|
|
24/05/2014 19:00
|
PålGnål
Veteran
|
Veteran
@grushue. Hadde du forventet at tråden din skulle utarte seg slik?
På tide å begynne å trene igjen...
|
|
|
24/05/2014 19:06
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
Kan'kke du bare sende hu PM? 
|
|
|
24/05/2014 19:51
|
...
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Snap! 
Redigert av ...; 24/05/2014 20:04.
|
|
|
[Re: Tange]
24/05/2014 20:28
|
PålGnål
Veteran
|
Veteran
Kan'kke du bare sende hu PM?  Jammen ho svarer jo aldri!!!!
På tide å begynne å trene igjen...
|
|
|
24/05/2014 20:34
|
grushue
OP
Fersking
|
OP
Fersking
nei, ikke en gang i min villeste fantasi. På den annen side har jeg fått bekreftet mange mistanker...slik som at de som aldri i livet kan få "topp damer" hevder at disse er kjipe, tull!
|
|
|
[Re: Iselilja]
24/05/2014 21:38
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Å bli sammen med en gift mann er litt på kanten til det psykisk ustabile. Men det er lett å forstå begunnelsen. Konkurranse er en ting. En annen ting er at de får lov til "å være litt lure", og potensialet for drama. Der de allerede har pekt ut deg som den store syndebukken, hvis noe skulle skje. Gå og se "The other women", og få med deg hvordan damene i salen jubler når "den gifte mannen" "får det". Filmen "frikjenner" "selvsagt" alle kvinnene, som har ligget med ham. Føler jeg må kommentere denne her. Har sett filmen og det kan ikke sammenliknes. De tre kvinnene i filmen visste ikke at mannen var utro. Men, når det er sagt så må jeg si at hvis min mann skulle ha vært utro ville jeg sannsynligvis ikke klandre dama (for ja, han er hot så jeg hadde skjønt henne godt at hun ville ha han hun også). Dessuten er det ikke henne jeg er gift med. Det er min mann jeg må forholde meg til. Den andre er uten skyld selv om enkelte koner kaller de for homewrecker (men det er strengt talt mannen som er det, ikke elskerinnen). I og for seg sant nok at de ikke visste om hverandre, men her streiker logikken i filmen. Det er nok svært uvanlig at en kvinne som er sammen med en mann som er gift, ikke vet om det. Derfor blir det for fiktivt. Kvinner stuper nok inn i dette med viten og vilje. Å være gift har for mange momenter som kan avsløres at det i virekligheten ikke er mulig å skjule over tid. Når det først er sagt så er det overrsakende at en slik anti-mann-film fremstiller konen hans som nærmest ubrukelig. Hun klarer derfor ikke å tilfredstille ham, på noe plan, noe filmen legger til grunn for handlingen, men reflekterer ikke nevneverdig over at dette er et faktisk problem for ham. Hun er således en homewrecker selv. Hadde chick flick-filmen hatt ombyttede roller her, så ville kvinnen som ikke ble tilfredstilt av mannen fått all sympati for at hun var utro, og han hatt fått all skylda. Dette er en dobblmoral som dagens kvinner har, og som er vanskelig å flykte unna.
- Voltaire
|
|
|
24/05/2014 21:42
|
HNK
Besatt
|
Besatt
Den der tar jeg nesten personlig @grushue For å redegjøre for mitt innlegg: med toppdamer mente jeg de man ser i blader og filmer osv. Fasaden er alt som betyr noe liksom, og man lar seg "lure" av fasaden. Mener også å huske at jeg sa at alle menn er sammen med sine versjoner av en toppdame, bare at denne damen er ikke massemedias toppdame.
|
|
|
[Re: HNK]
24/05/2014 21:46
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Den der tar jeg nesten personlig @grushue For å redegjøre for mitt innlegg: med toppdamer mente jeg de man ser i blader og filmer osv. Fasaden er alt som betyr noe liksom, og man lar seg "lure" av fasaden. Mener også å huske at jeg sa at alle menn er sammen med sine versjoner av en toppdame, bare at denne damen er ikke massemedias toppdame. Jeg har definert toppen-damer som en kombinasjon av utseende og sosial ferdigheter. Hvis hun legger det samme til grunn så har du ingen grunn til å bli fornærmet. For meg er Linni Meister knapt en 0150-dame.... bare så det er sagt.
- Voltaire
|
|
|
[Re: HNK]
24/05/2014 22:09
|
grushue
OP
Fersking
|
OP
Fersking
@HKN: Du sa vel strengt tatt dette også ;-) Men da har jeg kanskje misforstått deg.....for der er jo ikke akkurat rene ord for penga, dette. Topp-damene er vant til at de ikke må jobbe for det, og kan dermed sakene sine heller dårlig (les: lakengymnastikk)¨. Ikke-topp-damene derimot, er vant til å måtte jobb litt mer for å holde på mannen, og er rene fyrverkeriene i forhold til topp-damene.
Topp-damene er kjedelige.....fyrverkeri er aldri kjedelig:-) ...men så er jo alle sammen med sine egne subjektive versjoner av topp-damer.
Herlig avsporing fra trådstart er dette uansett blitt
|
|
|
24/05/2014 22:53
|
epsilone6
Entusiast
|
Entusiast
Må ikke spørre om sånt her på et forum dominert av ingeniører, DET er å be om trøbbel. I det minste må nyttefunksjonen til deg og eksen legges ved første post, så de kan få regnet litt på det
|
|
|
24/05/2014 23:06
|
sanouka
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
"It never gets easier, you just go faster."
|
|
|
24/05/2014 23:12
|
grushue
OP
Fersking
|
OP
Fersking
eksen passer fint inn, både med antall liter melk og tittel, i nr.10
|
|
|
25/05/2014 00:54
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
Har du fått ringt ho da ?
Du må ikke planlegge så mye. Fallhøyden bare høynes. Gjør det impulsivt. Lett å drite i konsekvensene da. Gjør det selv om du ikke har lyst til å snakke med henne, til å pule henne. Bare for å ha gjort det også. Få henne fra din pidestall. Det er fullt mulig å bli glad i en stein også, om man gir den nok tid og oppmerksomhet.
Kast terningen, Dice Man.
Redigert av Abit; 25/05/2014 00:57.
|
|
|
25/05/2014 05:35
|
Iselilja
|
Å bli sammen med en gift mann er litt på kanten til det psykisk ustabile. Men det er lett å forstå begunnelsen. Konkurranse er en ting. En annen ting er at de får lov til "å være litt lure", og potensialet for drama. Der de allerede har pekt ut deg som den store syndebukken, hvis noe skulle skje. Gå og se "The other women", og få med deg hvordan damene i salen jubler når "den gifte mannen" "får det". Filmen "frikjenner" "selvsagt" alle kvinnene, som har ligget med ham. Føler jeg må kommentere denne her. Har sett filmen og det kan ikke sammenliknes. De tre kvinnene i filmen visste ikke at mannen var utro. Men, når det er sagt så må jeg si at hvis min mann skulle ha vært utro ville jeg sannsynligvis ikke klandre dama (for ja, han er hot så jeg hadde skjønt henne godt at hun ville ha han hun også). Dessuten er det ikke henne jeg er gift med. Det er min mann jeg må forholde meg til. Den andre er uten skyld selv om enkelte koner kaller de for homewrecker (men det er strengt talt mannen som er det, ikke elskerinnen). I og for seg sant nok at de ikke visste om hverandre, men her streiker logikken i filmen. Det er nok svært uvanlig at en kvinne som er sammen med en mann som er gift, ikke vet om det. Derfor blir det for fiktivt. Kvinner stuper nok inn i dette med viten og vilje. Å være gift har for mange momenter som kan avsløres at det i virekligheten ikke er mulig å skjule over tid. Når det først er sagt så er det overrsakende at en slik anti-mann-film fremstiller konen hans som nærmest ubrukelig. Hun klarer derfor ikke å tilfredstille ham, på noe plan, noe filmen legger til grunn for handlingen, men reflekterer ikke nevneverdig over at dette er et faktisk problem for ham. Hun er således en homewrecker selv. Hadde chick flick-filmen hatt ombyttede roller her, så ville kvinnen som ikke ble tilfredstilt av mannen fått all sympati for at hun var utro, og han hatt fått all skylda. Dette er en dobblmoral som dagens kvinner har, og som er vanskelig å flykte unna. Der er jeg veldig uenig. Jenter kan ikke vite det hvis mannen har spilt bra nok. Vi er ikke psyko eller har den 6. Sans selv om vi liker å tro det. Kjenner til flere eksempler :-) Men uansett, det er fortsatt den som er utro som har all skylden. Ikke den man er utro med.
|
|
|
[Re: Iselilja]
25/05/2014 20:40
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Å bli sammen med en gift mann er litt på kanten til det psykisk ustabile. Men det er lett å forstå begunnelsen. Konkurranse er en ting. En annen ting er at de får lov til "å være litt lure", og potensialet for drama. Der de allerede har pekt ut deg som den store syndebukken, hvis noe skulle skje. Gå og se "The other women", og få med deg hvordan damene i salen jubler når "den gifte mannen" "får det". Filmen "frikjenner" "selvsagt" alle kvinnene, som har ligget med ham. Føler jeg må kommentere denne her. Har sett filmen og det kan ikke sammenliknes. De tre kvinnene i filmen visste ikke at mannen var utro. Men, når det er sagt så må jeg si at hvis min mann skulle ha vært utro ville jeg sannsynligvis ikke klandre dama (for ja, han er hot så jeg hadde skjønt henne godt at hun ville ha han hun også). Dessuten er det ikke henne jeg er gift med. Det er min mann jeg må forholde meg til. Den andre er uten skyld selv om enkelte koner kaller de for homewrecker (men det er strengt talt mannen som er det, ikke elskerinnen). I og for seg sant nok at de ikke visste om hverandre, men her streiker logikken i filmen. Det er nok svært uvanlig at en kvinne som er sammen med en mann som er gift, ikke vet om det. Derfor blir det for fiktivt. Kvinner stuper nok inn i dette med viten og vilje. Å være gift har for mange momenter som kan avsløres at det i virekligheten ikke er mulig å skjule over tid. Når det først er sagt så er det overrsakende at en slik anti-mann-film fremstiller konen hans som nærmest ubrukelig. Hun klarer derfor ikke å tilfredstille ham, på noe plan, noe filmen legger til grunn for handlingen, men reflekterer ikke nevneverdig over at dette er et faktisk problem for ham. Hun er således en homewrecker selv. Hadde chick flick-filmen hatt ombyttede roller her, så ville kvinnen som ikke ble tilfredstilt av mannen fått all sympati for at hun var utro, og han hatt fått all skylda. Dette er en dobblmoral som dagens kvinner har, og som er vanskelig å flykte unna. Der er jeg veldig uenig. Jenter kan ikke vite det hvis mannen har spilt bra nok. Vi er ikke psyko eller har den 6. Sans selv om vi liker å tro det. Kjenner til flere eksempler :-) Men uansett, det er fortsatt den som er utro som har all skylden. Ikke den man er utro med. Tja, jeg har aldri vært utro selv. Men jeg kan ihvertfall se at man fristes når parteren ikke bidrar til å holde liv i forholdet. Dette gjelder både dama og mannen. Men jeg enig med deg i at det ikke er en unnskydning. Menn bruker ofte unnskyldning om at de ikke blir seksuelt tilfredstilt og kvinnen at de ikke får nok oppmerksomhet og anerkjennelse. At venninnene dine sier at de ikke skjønte at mannen de datet var gift (eller i et fast forhold) trenger nødvendigvis ikke være sant. Min erfaring med kvinner er at de snoker noe vanvittig. At de da ikke finner noe, er jo da merkelig.
- Voltaire
|
|
|
25/05/2014 21:06
|
HNK
Besatt
|
Besatt
Ofte finner de det de ønsker å finne.... Det man frykter skaper man!
|
|
|
26/05/2014 06:48
|
mtbmaniac
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Tja, jeg har aldri vært utro selv.
For å kunne være utro må man først ha vært i et forhold, Superdupernalle 
|
|
|
[Re: mtbmaniac]
26/05/2014 07:14
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
[Re: Anders A-R]
26/05/2014 07:16
|
mtbmaniac
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
oiiii, tråkket jeg i salaten der....?