Hei,
Jeg har følgende utstyr til salgs:
Banshee Legend ramme i størrelse medium. Fargen er polert aluminium med klar lakk over. Sorte dekaler. Rammen er brukt 3 sesonger og er i veldig god stand og ser fortsatt meget pen ut. Ingen bulker. Kun vanlige slitemerker. Har hatt på beskyttelsesfolie på undersiden og kjedestag.
Alle bolter og akslinger, samt gjennomgående aksling på bakhjul er i titan.
Demperen er en DSP Dueler med titanfjær(350) som kun er kjørt 1 sesong. Jeg har satt på nye bushings i begge ender på denne. Ekstra girøre, seteklemme og styrelager medfølger. Ønsker meg
8000kr for ramme med demper.
Marzocchi 888 rc2 evo 2, brukt 3 sesonger. Har vært en helt nydelig gaffel, med lite vedlikehold. Har skiftet olje og smurt den opp hver vinter og den har vært smuut ut alle sesongene. Sitter “firm” fjær i den nå, men har også en medium liggende. Ellers er gaffelen i god stand. Ingen merker på innerbein, kun vanlige slitemerker på ytterbein. Ønsker meg
3500kr for gaffelen
Ny
Gamut kjedefører 36 tenner (sort/hvit). Har vært montert på sykkel, men er helt ubrukt. Ønsker meg
400kr for denne.
Jeg er første eier av alle delene og har aldri hatt noen problemer/feil med de.
Hvis du skal bygge deg utforsykkel kan jeg også være behjelpelig med ekstra deler til denne. Har bla et ferdigtredd hjulsett som kun trenger litt hjelp til siste oppstrammingen. Nye WTB dual duty felger, DT competition blanke eiker og sorte Hope pro 2 nav(har rullet 10 dager). Har også diverse styrer, stem, krank osv liggende. Ta evt kontakt på pm.
Kjøper betaler evt frakt.
-Petter
Bilder: