Hadde denne t-shirten selv back in the days. Må vel ta med et bilde av Mantisen jeg fremdeles har, og den er det ikke syklet mange mil på, for å si det sånn -dessverre....
[quote=mtbmaniac]Pro Floater, flott sykkel, forut for sin tid.
Veit du hva mtbmaniac? Jeg er KLEIN mann på min hals og tattis på leggen osv,meeeeeeeeen denna smelter et "Kleint" hjerte as. Dæven den er poooorrrr!!!!! Må ha en sånn en dag,men Cr-7 før det. Har en Rs-1 på hånda muligens nå,omtrent ikke brukt. Har ikke plass uansett;-) Vakker bike det der gitt :-)
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Hadde denne t-shirten selv back in the days. Må vel ta med et bilde av Mantisen jeg fremdeles har, og den er det ikke syklet mange mil på, for å si det sånn -dessverre....
Hei,
Hvis du heter Bjørn Tore Grande, så har jeg antagelig sett sykkelen du refererer til. Det må være bortimot 20 år siden. Tipper det var i 1995.
Det er nok en smule sløvhet inne i bildet her, sykkelen har vært stuet bort (lagret mørk og tørt) det meste at tiden. Så ute av syne, ute av sinn... Nå har jeg derimot fått umåtelig tro på mtb igjen og da er det moro å ta frem greiene igjen
Jeg testet en Pro Floater for Magasinet Off Road i 1994. Likte den godt. Morsom sykkel som fungere vesentlig bedre enn de fleste andre fulldempere på den tiden.