Syklet Ultrabirken på singlespeed. Artig, men jeg ble nok i veien for mange. Forbikjørt på flater, og kjørte forbi i bakker. Fikk ikke kjørt "mitt" tempo på sti heller, siden alle andre hadde giret ned... Var det flere med singlespeed? Så kan vi lage vår egen ranking. Jeg syklet på 7:23.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Fean de er det jeg kaller selvtillitsknekker. Plutselig ble jeg ikke fult så stolt over min egen tid lengre....
KRED!
Minner meg om han som skled opp på sida av meg på vei ned Kongeveien i over 50km/t, på fixi! De beina gikk som trommestikker! Ikke greide jeg å sykle fra han på flatene heller...
Utveksling 32/19. Demper ja, FOX F29- 100mm. Hadde ikke hatt behov, tror jeg. Ikke så mange lange tekniske utforkjøringer i år. Har testet den med Pace- gaffel og fremhjulet fra Surly Krampus´n (29x3" på 50mm felg). Artig sak!
Jeg begynte å regne på hva 7 delt på 23 blir og kom frem til at du enten brukte skikkelig kyllinggiring eller at det egentlig skulle stå 23:7, dvs 46:14, som jo er en respektabel giring på landevei. At det var to primtal gjorde i tillegg at all prosessorkapasitet i knotten gikk med til oppgaven isteden for å reflektere over om tallene kunne bety noe annet.