He, he, he... De vil nok ikke at den skal konkurrere med noen av 650B rammen de selger.
Bra at det gikk greit da, både med brede dekk og store skiver. Har du fått testet den enda eller er du fortsatt i skru-fasen?
Jeg er i skrufasen fortsatt, venter bare på matchmakere fra en treg jævel i tyskland. Får ta den opp fra mekkeboden til skikkelig lys og ta et par bilder etter hvert.
Sykkelen er bestillingsbygg fra en kompis av meg, så jeg får dessverre ikke mye glede av den selv.
Redigert av cvrokka; 06/08/201313:31.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Dette varierer fra ramme til ramme. Har vært borti 3 rammer fra Flyxii og alle har hatt forskjellig løsning. Den ene, en 26-tommer hadde utvendig føring, så denne teller vel ikke med her... På den andre - en FR-219 - var det bare å trekke hele ytterstrømpen rett igjennom med wire og det hele. Mao. superenkelt... På den tredje - en FR-211 - ser det ut til at det ligger ferdige innerstrømper i rammen. Her er det bare å tre wire`en inn, så kommer den ut igjen der den skal :-)
Etter å ha tittet på bildet av din model, tipper jeg du har fått en ramme med innvendige innerstøper ferdig montert.
er det bare å trekke ytterstrømpene hele veien igjennom. Dette er superenkelt og fungerer faktisk ganske så bra.
Har sett inni hullene, og jeg får ikke strømpene igjennom. Da ligger det kanskje ferdige innerstrømper. Var bare litt skeptisk til det i og meg at det var strukket tynne plaststrimler gjennom alle vaierføringene.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Eier av sykkelen er storfornøyd. Har ikke vært noe problem så langt.
Eneste jeg vil sette fingeren på selv er den innvendige kabelføringen til bakgiret. Det virker som det er noe som gir litt etter inni der som gjør at det er litt vrient å få finjustert bakgiret, spesielt hvis man bruker "kløtsj"-gir som krever kraftigere trekk i vaieren ved giring.