KTM Strada LC fullkarbon sykkel tilsalgs. Sykkelen har full Dura-Ace gruppe, bortsett fra framgiret som er Sram Rival. Easton EA90 SLX hjulsett som ruller bra. Sykkelen er meget lite brukt, og selges grunnet dette. Det er relativt ny styretape og nytt kjede. Hadde tenkt meg ca 17.000 kr for sykkelen. Polar computer følger med ved hurtig avgjørelse.
Flaskeholder følger med. Pedaler er inkludert og cleats følger med. Sko kan også kjøpes billig. Et par Sidi i str 43.
Ramme: KTM Strada LC fullkarbon Str: 55 cm (tilsvarer medium +) Stem: Bontrager RL 100 mm Krank: Shimano Dura-Ace Girvelgere: Shimano Dura-Ace Framgir: Sram Rival Bakgir: Shimano Dura-Ace Kasset: Shimano Dura-Ace 12-25 Hjul: Easton EA 90 SLX Vekt: ca. 7 kg
Sykkelen fremstår som strøken og meget pent brukt. Passer til ryttere mellom 175 og 185. Jeg er sjøl 185 og den passer meg bra. Sykkelen står i Bergen. Om ønskelig kan også komplett CS600X sykkelcomputer medfølge.
Bildet har et lite avvik, da sykkelen nå er utstyrt med nytt Schwalbe Ultremo ZX svart m/oransj stripe, Selle Italia SLR TT sete og FSA 350 mm, 32 mm setback setepinne.