Skal du ha med sykkel? Hvis ikke så tror jeg det er et par steder hvor du kan leie.
I Houston er det to områder med stier. Anthills i Terry Hershey Park, og Memorial Park. The anthills ligger vest for sentrum, i området rundt Dairy Ashford/Memorial Dr. Du kan finne litt mer info på GHORBA.org
Hvis du trenger hjelp med å finne stier så anbefaler jeg å ta en tur innom Bicycle World of Houston, de ligger like ved Anthills. Jeg jobbet der når jeg bodde i Houston et par år siden. Si at Maarten har sendt deg, så er de nok vennlige.
Utenfor byen så har du også et par muligheter, men da må du kjøre ca. 90min. Du har Rocky Hill Ranch i Smithville, og Bluff Creek Ranch i Warda. Begge stedene har fine stier, men det er kanskje litt flere på RHR. En annen mulighet er stiene rundt Lake Bryan, i Bryan, Tx. Jeg studerte på Texas A&M som ligger i det området og har syklet mye på de stiene. Raske partier, svinger, sand, litt opp og ned.
Hvis det kommer mye regn så er det vanlig at stiene er stengt.
Hvis du tar en helgetur til Austin så er det flere fine stier der.
Juli blir varmt, så det er lurt å begynne tidlig på morgenen. Skader heller ikke å ha med et par Shiners i bilen.