Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Laste opp Polar-treningsdagbok?

Laste opp Polar-treningsdagbok? #1320939 10/01/2012 10:39
G
gilbert Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
G
Finnes det noen måte å laste opp treningsdagboka til polar? Altså filene med treningsøkter jeg har lagt inn på Pc'en? Hadde vært mye mer behagelig å lastet de opp på en ekstern server, å sluppet å være redd for at filene skal forsvinne dersom Pcen tar kvelden...

Går det da ann å laste opp filer fra flere ulike PC'er?

Re: Laste opp Polar-treningsdagbok? [Re: gilbert] #1320951 10/01/2012 11:17
Dr.Gonzo Offline
Avhengig
Avhengig
Du kan ta en backup av alle filene dine og lagre dette på en hvilket som helst lagringssted på nettet.

Backup kan du ta i Polar Protrainer ved å Velge Options->Person Properties->Advanced->Backup Now
Zip filer for hvert år legger seg i C:\Program Files\Polar\Polar ProTrainer\ditt navn\Backup

Eller du kan gå til mappa de som ligger i C:\Program Files\Polar\Polar ProTrainer\Ditt Navn og kopiere/zippe denne.

Om det du lurer på er å kjøre programmet fra data som er lagret på nettet så tror jeg ikke det går.

Redigert av Dr.Gonzo; 10/01/2012 11:20.
Re: Laste opp Polar-treningsdagbok? [Re: Dr.Gonzo] #1320962 10/01/2012 11:31
thomasengen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Dr.Gonzo
Eller du kan gå til mappa de som ligger i C:\Program Files\Polar\Polar ProTrainer\Ditt Navn og kopiere/zippe denne.

Denne har jeg gjort i mange år og fungerer utmerket. inkl også hvis man skulle flytte polartrainer til annen/ny pc
Sitat: Dr.Gonzo
Om det du lurer på er å kjøre programmet fra data som er lagret på nettet så tror jeg ikke det går.

tvilsomt ja

Thomas H Engen
Stravaprofil
Re: Laste opp Polar-treningsdagbok? [Re: gilbert] #1321253 10/01/2012 21:09
G
gilbert Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
G
Takk!

Sikkert dårlig forklart, men tenkte egentlig på den webtjenesten de har, websync, eller noe? Kan man laste opp filer dit som allerde ligger på pcen og ikke på klokka?

Re: Laste opp Polar-treningsdagbok? [Re: gilbert] #1321321 11/01/2012 07:03
J
joje Offline
Ivrig
Ivrig
J
Sitat: gilbert
Takk!

Sikkert dårlig forklart, men tenkte egentlig på den webtjenesten de har, websync, eller noe? Kan man laste opp filer dit som allerde ligger på pcen og ikke på klokka?

Dette skal ikke være mulig. Jeg snakket med Polar om dette og de forklarte at det var en ny/annen overføringsprotokoll til den nye tjenesten. Jeg har kjørt dobbel bokføring noen måneder og kommer til å fortsette med det. Den gamle (lokal installasjon) har noen funksjoner som ikke den webbaserte har - og omvendt.

Moderator  support