Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Noe å finne på i Dorset, Sør-England ?

Noe å finne på i Dorset, Sør-England ? #1196999 14/06/2011 19:09
alltid_motvind Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Noen som kan anbefale koselige landsbyer, severdigheter, museumsjernbaner i Dorset og omkringliggende counties?

Skal til Bournemouth noen dager i juli og trenger noen tips. Blir dessverre ikke anledning til noe sykling, i beste fall noe vindus-sykkel-shopping...

Bedre med tøff sykkel enn syk tøffel!
Re: Noe å finne på i Dorset, Sør-England ? [Re: alltid_motvind] #1197353 15/06/2011 08:35
silverwrx Offline
Besatt
Besatt
barnefamile? Par?Singel?

Utallige parker der og aktiviteter. Var der nede i 3uker i fjor, Bornemouth. Samboer er lommekjent der. Hadde eget hus (familie), samt besøte slekt. Var vel innom fem barneparker som jeg ikke husker navnet på, Legoland Windsor osv. Sandstrender som er endeløse, Branksome. Skikkelig butikker(ikke syden jalla). så ingen spesiel sykkelbutikker, men var innom spesial golfsjappe, whoa for et utvalg!! Knall. Reiser i år igjen. Var en rekke steder vi, men husker ikke så mye navn.

Denne skal jeg innom i år " We have over 600 Mountain, Racing, Hybrid and BMX Bikes in stock and you can view them all"
http://www.onyerbike.co.uk/

Anbefaler og VERDENS beste bilhappening, Goodwood festival of Speed (FOS) en time unna, som er i juli. Husk bestill billetter, de begrenser antall og alltid utsolgt. Moving motorshov på torsdag der du kan KJØRE bilene som kommer til Noreg om kort tid. Biler og førere som oser av historie, sammen med nye og kommende biler og motorsykler Hillclimb hele helgen.

Uk er stort, og med de brosjyrene vi hadde så var det noe for enhver smak. Museumer og altmulig. Hovedgrunnen til at vi heller reiser dit igjen enn til "nok en" sydenferie.

Leave no trace - with fatbike

Diamant Apex 29Ltd 6,8kg
Diamant Pinnacle R1 6,6kg
Nakamura BigBob 5.0 MK3 11,6kg
Surly Moonlander (solgt)
Cannondale 1000w..
Re: Noe å finne på i Dorset, Sør-England ? [Re: silverwrx] #1197578 15/06/2011 12:05
alltid_motvind Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Takk for svar! Vi er barnefamilie med bil.
Legoland Windsor er allerede spikret og strandturer er også på programmet.
Goodwood-festivalen var et kjempetips, men ser ut til å være for tidlig for vår del. Apropos motorer, så hadde det vært fristende med Flying Legends på Duxford, nord for London, men dit tror jeg ikke at jeg får med resten av familien... ICON_SMILE

"On yer bike" skal i alle fall besøkes!

Bedre med tøff sykkel enn syk tøffel!
Re: Noe å finne på i Dorset, Sør-England ? [Re: alltid_motvind] #1201181 20/06/2011 20:12
sjurel Offline
Entusiast
Entusiast
Det er en skikkelig bra sykkelbutikk i boscombe i bournemouth, men husker ikke navnet på den i farten. Jeg synes denne har et bedre utvalg enn on yer bike her i winton med mindre du skal ha deg bmx.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå