Jeg mottok nettopp en Scott Contessa Spark ramme fra Westbrook Cycles. Problemet er bare at det var
2008-modellen og ikke
2009-modellen, som jeg hadde bestilt. Dette var altså dessverre en feillevering.
Selv om rammen ærlig talt ser pen ut i helsvart med rosa detaljer, har den en ganske annerledes lakk enn hva jeg hadde tenkt meg.
Jeg er i dialog med Westbrook Cycles, og en av de mulige løsningene er at jeg beholder denne rammen og får kjøpe en 2009-ramme med noe avslag i prisen. Siden dette vil spare begge parter for en del jobb, tid og penger hadde det vært en gunstig løsning.
Jeg ønsker derfor å undersøke interessen for å kjøpe en helt ny og ubrukt 2008 Scott Contessa Spark ramme i størrelse M. Inkludert er også Tracloc-bryteren til bakdemperen, et Ritchey WCS styrelager og en Ritchey WCS 400 mm setepinne på 230 g.
Selv om det er dameversjonen av Spark er ihvertfall 2009-rammen helt lik herreversjonen i lengder og vinkler. Jeg er ærlig talt ikke helt sikker når det gjelder 2008-rammen, men tror den også er lik.
Rammen kostet meg ganske nøyaktig 9500 kr.
For at jeg skal gå omtrent i null på dette må jeg nok ha 8000 kr for den.
Henting/levering i nærheten av Bergen er mulig, ellers går den med posten for kjøpers regning.
Ønsker naturligvis en hurtig avklaring.
Svar i denne tråden, på
trulshe(ætt)gmail(dott)com
eller PM