Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Birken 2021

Re: Birken 2021 [Re: NjuK] #2661970 04/05/2021 06:28
stosu Online
Ivrig
Ivrig
Det diggeste med zwift er at man slipper å tulle med så mye klær. Man kler av seg i 2 operasjoner, og drar på seg en bib og noen sokker, schmack så er man klar.
Jeg må også innrømme at det er usedvanlig digg å slippe å vaske/stelle sykkel etter dusjing, det er hvertfall godt likt av andre i husstanden ICON_WINK

Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig

Re: Birken 2021 [Re: stosu] #2661988 04/05/2021 07:30
U
universalis Online
Ringrev
Ringrev
U
Sykkelvask og ikke minst, sykkelslitasje, er enda et poeng for zwift ja. Terrengsykling i all slags vær koster noen kroner i slitedeler

Div. sportsremedier ...
Re: Birken 2021 [Re: hmhelland] #2662007 04/05/2021 08:25
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: hmhelland

Min generelle "kjepphest" vedrørende familie-trene-klemma var egentlig at det i samfunnet stort sett blir vridd mot at det er barna "sin skyld" at man ikke får trent eller gjort de aktiviteter man vil, og at det er så voldsomt travelt med barn.

Hehe, vel...det at vi fikk barn fikk meg til å trene. Var aldri noen atletisk type, men når min første kid begynte å bli ferdig ruget satt vi der i sofaen og oppdaget at jeg hadde blitt nesten like gravid som kona og PR på maxvekt var knust. Vips, så var jeg i gang med å uvikle løpe/sykle-OCD som bare blir værre med årene. Vi innså tidlig at litt egentid var viktig både for mor og far, og la opp løpet slik at vi skulle ha to dager i uka hver hvor vi kunne være ego 2 timer-ish, og evt bonus i helgene. Det er snart 16 år siden, og systemet fungerer fortsatt brillefint. Helt greit å solo-stresse som F den ene dagen når du vet at i morgen er det stitur.
1 bonuskid allerede ute av huset, 2 igjen, begge med multiple fritidsaktiviteter hvor vi både bidrar og ikke bidrar. Er heldig med både kone og kids!

Apropos Birken - om UB holdes i nogenlunde normaltilstand hiver jeg meg med, men det forutsetter at det er mulig med hotell natten før.

Side 2 av 2 1 2

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå