Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Digitalt abonnement ...

Re: Digitalt abonnement ... [Re: Sepeda] #2637812 13/11/2020 08:55
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,467
gare Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: Nov 2003
Innlegg: 10,467
Sitat: Sepeda
Altså, alvorlig talt.

snipp-snipp

Krokodilletårer over hvor leit det er å måtte si opp abonnementet, men man er bare nødt fordi papirutgaven ikke er like relevant som da den var hovedproduktet, eller at man må betale like mye for digitalt abonnement uten papirutgavene, kjøper jeg bare ikke.





Av og til synes jeg at alle skulle vært som meg, men kommer raskt på bedre tanker(det hadde bare blitt en for rar verden), så det er bra at vi er forskjellige. Det som undrer meg her er at du åpenbart ikke tror på meg i og med at du ikke kjøper argumentasjonen min, det synes jeg er litt rart i og med at det utelukkende er fundert i følelser og muligens et snev av gretten gammel gubbe som synes alt var bedre før. Jeg skulle egentlig gjerne fortsatt med abonnement på tross av alt rælet om ski, klatring og kajakk, men det skaper for mye negativitet hos meg(jada, min feil dette)at jeg velger som jeg gjør(foreløpig). Så får jeg heller klare meg uten Alpers videre beretninger om annen mat som ikke bør spises med høy puls ICON_SMILE

Jeg føler jo tross alt på et visst eierskap(selv om det er helt uberettiget)til både Terrengsykkelmagasinet(som jeg utelukkende abonnerte på fordi jeg syntes det var en strålende ide med et norsk magasin)og til Landeveismagasinet, som jeg synes hadde fått en fantastisk form og der betalingsviljen min var/er/ville vært høyere enn den er for nettmagasin og et(for meg)nær ubrukelig magasin på papir.


Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2637825 13/11/2020 09:18
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 10,758
Sepeda Offline
Mr. Fluo BANG
Offline
Mr. Fluo BANG
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 10,758
Sitat: gare
Det som undrer meg her er at du åpenbart ikke tror på meg i og med at du ikke kjøper argumentasjonen min, det synes jeg er litt rart i og med at det utelukkende er fundert i følelser og muligens et snev av gretten gammel gubbe som synes alt var bedre før.

ICON_SMILE

Jeg er jo også en gretten, gammel gubbe som må jobbe skikkelig hardt med meg selv når jeg leser tester av motoriserte blandeveissykler ICON_SMILE

Til gjengjeld takler jeg å se overrør som ikke er horisontale, det er sant.

Hovedpoenget mitt er at det vi primært betaler for i abonnementet nå er et digitalt produkt i form av fornyede nettsider og digitale arkiver. Derfor kjøper jeg ikke ditt poeng, som er utgangspunktet for tråden, om at du er åpen for digitalt abonnement, men da vil ha det billigere. Se også Øyvinds innlegg om de økonomiske realitetene.

Og så er vi alle helt enige om at Landevei var et særdeles vellykket magasin på papir, og at vi savner det sårt.

Det hadde sin egen visuelle og redaksjonelle profil, som skilte det ut både nasjonalt og internasjonalt. Og det hadde et umiskjennelig auteur-preg, som Alpers hjertebarn. Jeg tror vi alle ønsker ham all mulig suksess i å overføre magien fra papirutgaven til hjemmesiden. Det er en krevende oppgave.

Jeg vil egentlig ikke fortsette diskusjonen om hvem som mener hva, og laget dette svaret mest for å kunne gjøre nye lesere oppmerksom på Alpers avklarende innlegg på forrige side, med oppfordring om innspill direkte til ham.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2637894 13/11/2020 12:36
Registrert: Sep 2009
Innlegg: 900
M
Mr.Jacobsen Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
M
Registrert: Sep 2009
Innlegg: 900
Jeg er nok blant dem som savner det utrolig gode Landeveis-bladet, og som ikke helt fant meg til rette med Friflyt. Var abonnent på Friflyt i over 10 år, men fornyet ikke for et par år siden, da jeg ikke lengre kjente meg igjen i den "ungdommelige" tonen i store deler av magasinet. Landeveisdelen var jeg derimot veldig glad i. Kommer sikkert til å fortsette i alle fall en stund til, men det er ikke lengre like selvsagt.

En ting jeg stadig ønsker meg, det er at artiklene som publiseres på nett (og som også publiseres på trykk) faktisk merkes med når/hvor de var publisert. Jeg har ingenting mot at ting publiseres begge steder, men det er litt kjedelig når man først har funnet fram bladet og satt seg godt til rette at man har lest de mest spennende artiklene på nett allerede. Da hadde jeg heller spart artiklene som var merket til jeg hadde satt meg godt til rette i godstolen. I tillegg hadde man sluppet følelsen av "dette har jeg lest før", som til stadighet dukker opp, med artikler som gjenpubliseres fra arkivet. Hva med en egen seksjon for "gull fra arkivet" eller lignende? Og at man da også merker dette når man publiserer i facebookkanalene? "Nyheter" som publiseres på facebook, som egentlig ikke er spesielt nytt er tidvis litt frustrerende.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: Alpers] #2637949 13/11/2020 20:25
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 4,382
runermm Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 4,382
Sitat: Alpers
Hei alle sammen

Takk for ris, ros, komplimenter og tilbakemeldinger av alle slag. Vi leser alt som står samtidig som vi jobber. Nå svarer jeg mest for egen del, så får de andre redaktørene ta ordet om de ønsker.

2020 har vært et mildest talt interessant år, der det jeg har brukt de siste ni årene ble trukket ned i dass. Over natten gikk jeg fra å produsere et magasin, noe jeg jeg gjorde på gutterommet allerede før fylte ti, til å drive en nettside. Det er to vidt forskjellige ting, både for meg, dere og Fri flyt.

Dette var en omlegging vi var nødt til å gjøre på grunn av korona og Gresvigs konkurs. Printmagasiner er dyrt å drifte, og hadde vi ikke lagt ned magasinene hadde vi vært historie nå.

Hva er planen for landevei.no?

Målet med landevei.no er at nettstedet skal bli det samme som magasinet var. Landevei.no skal være et speilbilde av norsk sykling, og vår visjon er å spre sykkelglede. Tanken om å skrote artikler som ikke gjør at folk vil ut å sykle står fortsatt ved lag, selv om mye er annerledes.

Hva er krevende med å nå dette målet?

I et papirmagasin har vi allerede fått leserens oppmerksomhet - på nett må vi først finne leseren og så beholde oppmerksomheten hens. Det innebærer to vidt forskjellige måter å jobbe på, og det krever flere tekniske løsninger som vi ikke har ennå.

I tillegg er arbeidspresset på nett høyere i løpende forstand, mens det ved bladproduksjon er mer omfattende i form av reiser, lengre reportasjer, flere detaljer som må i boks før bladet er trykkeklart etc.

En nettside egner seg ikke for langlesing, og selv om det finnes nettsteder med presentasjoner for dette, er det en stor utfordring å beholde oppmerksomheten over lengre tid. Dette gjelder både for oss - og leseren.

På nett forventer leseren flere saker av høy kvalitet hver dag, noe som er nesten umulig å få til med den staben vi har. I et printmagasin merker ingen om jeg eller andre bidragsytere har uproduktive dager, men på nett merkes dette umiddelbart.

Hva er planen for landeveisinnhold i magasinet Fri flyt?


Ettersom det nå er vinter kommer det lite landeveisstoff i magasinet fremover. Det kommer først fra februar og utover, og i sommerhalvåret vil mengden landeveisstoff være så stor at skifolket trolig blir like skuffet som dere er nå.

Omleggingen har vært krevende for alle i Fri flyt, både praktisk og for enkelte av oss også personlig. Jeg synes det har vært mer enn vanskelig med omleggingen, og jeg er lei meg for at jeg ikke kan kommunisere med dere på samme måte som tidligere.

Jeg vil tro at landeveisinnholdet i Fri flyt og landevei.no er i en slags normaldrift fra februar/ mars. Det betyr at vi innen den tid har en mer forutsigbar frekvens av nyheter fra inn-og utland, tester, turtips og portretter.

Jeg har idéer og løsninger, hva gjør jeg?


Du er velkommen til å ringe meg på 92 80 98 34, eller sende epost til henrik(a)landevei.no. Du kan selvsagt også svare her, men det er alltid litt mer knot å følge opp.


Henrik, gode mann, hvorfor gjøre dette så vanskelig.

Bare gjør som du alltid har gjort. Skriv de samme tekstene, ta de samme bildene, inviter de samme syklistene, ta de samme turene og innby til samme dans med leserne.

Glem alt om at det ikke fungerer på nett. Vi trenger ikke et nytt Procycling, TV2 eller Feltet.dk. Det vi vil ha Landevei.

Senk skuldrene, ta deg en sykkeltur og skriv urytmisk og tilfeldig, men med humør og overskudd. Som vanlig.

Over tid så må dere gjerne utvikle fancy digitale fortellerformater og lekkert design, men hva om dere publiserer gode tekster og fete bilder? Mer enn nok for meg.

Keep up the good work.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: Alpers] #2638757 19/11/2020 11:43
Registrert: Apr 2008
Innlegg: 1,664
NjuK Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Apr 2008
Innlegg: 1,664
Sitat: Alpers
Hei alle sammen

Takk for ris, ros, komplimenter og tilbakemeldinger av alle slag. Vi leser alt som står samtidig som vi jobber. Nå svarer jeg mest for egen del, så får de andre redaktørene ta ordet om de ønsker.

2020 har vært et mildest talt interessant år, der det jeg har brukt de siste ni årene ble trukket ned i dass. Over natten gikk jeg fra å produsere et magasin, noe jeg jeg gjorde på gutterommet allerede før fylte ti, til å drive en nettside. Det er to vidt forskjellige ting, både for meg, dere og Fri flyt.

Dette var en omlegging vi var nødt til å gjøre på grunn av korona og Gresvigs konkurs. Printmagasiner er dyrt å drifte, og hadde vi ikke lagt ned magasinene hadde vi vært historie nå.

Hva er planen for landevei.no?

Målet med landevei.no er at nettstedet skal bli det samme som magasinet var. Landevei.no skal være et speilbilde av norsk sykling, og vår visjon er å spre sykkelglede. Tanken om å skrote artikler som ikke gjør at folk vil ut å sykle står fortsatt ved lag, selv om mye er annerledes.

Hva er krevende med å nå dette målet?

I et papirmagasin har vi allerede fått leserens oppmerksomhet - på nett må vi først finne leseren og så beholde oppmerksomheten hens. Det innebærer to vidt forskjellige måter å jobbe på, og det krever flere tekniske løsninger som vi ikke har ennå.

I tillegg er arbeidspresset på nett høyere i løpende forstand, mens det ved bladproduksjon er mer omfattende i form av reiser, lengre reportasjer, flere detaljer som må i boks før bladet er trykkeklart etc.

En nettside egner seg ikke for langlesing, og selv om det finnes nettsteder med presentasjoner for dette, er det en stor utfordring å beholde oppmerksomheten over lengre tid. Dette gjelder både for oss - og leseren.

På nett forventer leseren flere saker av høy kvalitet hver dag, noe som er nesten umulig å få til med den staben vi har. I et printmagasin merker ingen om jeg eller andre bidragsytere har uproduktive dager, men på nett merkes dette umiddelbart.

Hva er planen for landeveisinnhold i magasinet Fri flyt?


Ettersom det nå er vinter kommer det lite landeveisstoff i magasinet fremover. Det kommer først fra februar og utover, og i sommerhalvåret vil mengden landeveisstoff være så stor at skifolket trolig blir like skuffet som dere er nå.

Omleggingen har vært krevende for alle i Fri flyt, både praktisk og for enkelte av oss også personlig. Jeg synes det har vært mer enn vanskelig med omleggingen, og jeg er lei meg for at jeg ikke kan kommunisere med dere på samme måte som tidligere.

Jeg vil tro at landeveisinnholdet i Fri flyt og landevei.no er i en slags normaldrift fra februar/ mars. Det betyr at vi innen den tid har en mer forutsigbar frekvens av nyheter fra inn-og utland, tester, turtips og portretter.

Jeg har idéer og løsninger, hva gjør jeg?


Du er velkommen til å ringe meg på 92 80 98 34, eller sende epost til henrik(a)landevei.no. Du kan selvsagt også svare her, men det er alltid litt mer knot å følge opp.


Nå vil jeg ha frem at Landevei leverer mer interessante nyheter på nett enn Terrengsykkel gjør for øyeblikket. Men, der er rittsesongen akkurat ferdig ute i verden og overganger driver og går i orden.
Jeg innser at jeg er en dinosaur, som fortsatt liker Birken, og vil lese om rittbasert sykling. F.eks de artiklene som leveres på nett om trening er helt i min gate. Å lage ett blad som treffer meg 100% blir også veldig snevert, men litt slik innhold, må da gå an å få til?


I have the power.
Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2642848 21/12/2020 14:39
Registrert: Jun 2018
Innlegg: 37
frosken Offline
Fersking
Offline
Fersking
Registrert: Jun 2018
Innlegg: 37
Jeg setter i utgangspunktet pris på bladet, men som så mange andre savner jeg det rene landeveimagasinet. Det var noe jeg gledet meg til og koste meg med til rolig helgefrokost. Fri Flyt blir for mye av ting jeg ikke interesserer meg for, og for mye blaing for å finne det stoffet jeg vil lese.

Det hadde vært digg om temaene var samlet, så jeg kunne bladd opp på side 23 og nyte ti sider landevei, og hoppe over randonneeski og dempegafler. Nå bruker jeg mer tid på å finne artikler med smale hjul og trange klær enn på å faktisk lese stoffet.

Jeg har forståelse for at det muligens ikke var liv laga med en håndfull nisjeblader og at konsolideringen til Fri Flyt-magasinet var nødvendig for å gjøre det bærekraftig. Men vær så snill med sukker på, samle innholdet om lidenskap og lidelse på ett sted i bladet, ikke stokk det tilfeldig sammen med hang loose og gnarly shredz.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2642862 21/12/2020 18:11
Registrert: Apr 2019
Innlegg: 782
S
Stupfull Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
S
Registrert: Apr 2019
Innlegg: 782
Enig.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2642963 22/12/2020 18:49
Registrert: Jan 2011
Innlegg: 1,399
J
joje Offline
Veteran
Offline
Veteran
J
Registrert: Jan 2011
Innlegg: 1,399
Jeg har alltid satt veldig stor pris på Landevei og spesielt turreportasjene som har inspirert meg til å kjøre en bit for å sykle en helt annen runde enn jeg pleier. Endringene i det ræva året 2020 overrasker meg litt. Hvordan er det mulig at sportsbransjen som har seilt i kraftig medvind år har redusert annonseringen sin i så stor grad at Fri Flyt legger ned X magasiner og sitter igjen med 1 som trolig fenger få?

Kan noen i redaksjonen fortelle oss at 2021 raskt bringer langt flere sider med Landeveisstoff slik at vi trykker på knappen og fornyer abonnementet i januar?

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2642965 22/12/2020 20:13
Registrert: May 2008
Innlegg: 3,744
RoyE Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: May 2008
Innlegg: 3,744
Abonnementet blir avsluttet herfra. Beklager. Jeg har storkost meg Landeveisbladene, og lest dem fra perm til perm den dagen de har landet i postkassen her. Som joje sier har de også fått meg til å både dra til Italia og sette meg i bilen for å sykle noen av Norges vakreste-turene. Første utgave av Samling deltok jeg på, bladet Landevei traff meg ordentlig rett og slett, og appellerte veldig til meg som bare enkelt og greit liker å sykle. Dessverre er det som er igjen nå ikke nok til å fenge, og siste nr ble liggende leeeenge før jeg i det hele tatt gadd å ta av plasten og bla i det.
Så takk til alle som har stått på i årene det gikk, jeg krysser fingrene for at det på et tidspunkt kan gjenoppstå.


#10 It never gets easier, you just go faster.

Strava
Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2642973 22/12/2020 22:29
Registrert: Jan 2020
Innlegg: 155
B
BZE Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
B
Registrert: Jan 2020
Innlegg: 155
Herfra fortsettes abonnementet. Kjenner ikke til andre her til lands som kan skrive om det jeg bryr meg om slik Alpers mestrer. Det er verdt litt.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2643017 24/12/2020 08:19
Registrert: Nov 2007
Innlegg: 2,168
Ugla Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Nov 2007
Innlegg: 2,168
Nå har det gått en periode siden omleggingen og jeg blir bare sterkere og sterkere på at jeg avslutter abonnementet dersom det ikke skjer en styrkning av det redaksjonelle innholdet ang. stisykling.

Ser at mange er veldig glade i Landevei, siden heller ikke det står på toppen av listen over mine interesser, ei heller klatring eller topptur blir innholdet som treffer meg når jeg ser kombinasjonen nett og magasin dessverre for liten.

Det skal sies at jeg også synes bladet Terrengsykkel vekket mindre og mindre interesse for min del, men så lenge det var et dedikert magasin synes jeg allikevel at det var på sin plass å gi sin støtte til bladet, selv om jeg ikke var like ivrig leser som før.


Lars-Erik
Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2643211 28/12/2020 19:58
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 4,968
Alpers Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 4,968
For Landeveis del. Ja, det blir mere landeveisstoff fra cirka mars og utover, vi følger sesongene som planlagt.

Når det gjelder nedleggelse av magasinene. For vårt vedkommende hadde vi ikke noe valg i det hele tatt. Å drifte seks magasiner innebærer ganske høye kostnader, utgifter som det var umulig å bære i 2020 - selv om sportsbransjen har gått bra. Vi har ikke lagt ned store deler av kjernevirksomheten og redusert antall ansatte med 25 prosent for gøy, det er simpelthen for å overleve.

Videre om magasinene: Det ligger an til en sesongfordeling i innhold, basert på tid av året. Det vil som nevnt si mer landeveisstoff om sommeren - mindre om vinteren, og tilsvarende for skifolket. Det betyr at det sikkert er en del skibomser som blir skuffet til sommeren, slik mange er nå.

Om noen har klare meninger om innholdet i magasinet, hvordan det flyter mellom aktiviteter osv osv - send meg gjerne en epost på henrik(a)landevei.no, så tar vi det opp internt. Dere er selvfølgelig også velkommen til å fortelle hvordan dere mener fordelingen av innhold burde vært i magasinet, eller hva annet vi burde gjøre, eksempelvis på nettsiden.


Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Digitalt abonnement ... [Re: Alpers] #2643313 31/12/2020 10:56
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 10,172
Øyvind V Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 10,172
Skjønner at det var umulig å ha seks nisjemagasiner gående. Ble det vurdert å slå sammen til to, f.eks.? Samle alt om sykling i ett, og alt om ski og klatring i et annet?

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2643376 02/01/2021 08:10
Registrert: Feb 2014
Innlegg: 5,825
larsdx Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Feb 2014
Innlegg: 5,825
Jeg er abonnent, har vært litt til og fra de siste årene på Terrengsykkel. Bladet likte jeg aldri, for mye generisk reisestoff og intervjuer med "sykkelkjendiser" man kun visste hvem var om man var fast leser av terrengsykkel.

Det nye bladet burde appellere til meg siden jeg er (noob) skiinteressert, har drevet mye med fjelltur o.l. før og liker både landevei og stisykling, Men jeg synes innholdet er for dårlig.

Akkurat nå er det nettinnholdet på Friflyt som holder meg gående som betalende.

Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2643449 03/01/2021 15:59
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 1,347
N
neistein Offline
Veteran
Offline
Veteran
N
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 1,347
FF som nå dumper ned i postkassen er for meg så uinteressant at jeg knapt gidder å bla gjennom bladet. For meg som snowboarder på vinterstid hadde det hjulpet med noe stoff om board/splitt og utstyr. Turene blir jo de samme som for skifolket og tidligere når snowboard var hovedinteressen, abonnerte jeg i flere år på FF og hadde mye glede av det. Selv om det ikke er noen fullgod erstatning beholder jeg abonnementet inntil videre pga sykkel reportasjene som publiseres på terrengsykkel.no

Nå sender jeg bladet så godt som ulest med fruen som jobber på et sykehus for rusavhengige, og der blir vist pasientene kjempeglade for lesestoffet. Så det må man vel si er positivt.

Redigert av neistein; 03/01/2021 16:04.

Stokk og stein sykkelklubb
Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2643657 05/01/2021 10:51
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 312
S
Syklus Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
S
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 312
Jeg er stor fan av det svenske "Allt om MTB". For meg hadde det vært et pluss om Terrengsykkel hadde tatt litt inspirasjon fra det svenske bladet. I tillegg til reisereportasjer og utstyrs-tester, som Terrengsykkel er bra på, så synes jeg Allt Om MTB har mer bra stoff om treningstips, reportasjer om turritt fra deltager-perspektiv, teknikk-tips, mekke-tips osv. Spesielt mekke-tips setter jeg pris på, personlig synes jeg faktisk mekketips er minst like interessant som tester av nytt utstyr. Jeg synes også at Terrengsykkel har fått for mye e-mtb fokus.

Redigert av Syklus; 05/01/2021 10:52.
Re: Digitalt abonnement ... [Re: gare] #2644829 15/01/2021 12:33
Registrert: Apr 2015
Innlegg: 6,800
B
buffest Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
B
Registrert: Apr 2015
Innlegg: 6,800
Nå er det vel utgave nr. sju av nye, samlede Fri flyt som er ute. Som en som sysler med både alpint, fjellturer/telturer/fisketurer, terrengsykling, landeveissyling, grussykling, så kunne jo egentlig alt vært like interessant. Men det er det ikke. Det skyldes sikkert dels at jeg ikke er like interessert i å lese om alt jeg driver med, men mest den stilen på artiklene. Som @larsdx er inne på ovenfor her, så synes jeg det bli veldig generiske reiseartikler. Jeg abonnerte på både Terrengsykkel og Landevei før sammenslåingen, men skummet raskt gjennom førstnevnte. Landevei og særlig Alpers sine artikler er alltid på et mye høyere nivå. Kona leste faktisk om turene i Landevei.

Forstår behovet for sammenslåing, men det måtte ikke bli akkurat det bladet det nå har blitt. Jeg tror dessverre et slikt generisk blad med litt om alt er veien til slutten. Til slikt har man internett. Smalt og dypdykkende betaler man for.

Med få sykkelartikler de siste numrene, er det synd/pussig/hjerteskjærende at det da ikke er de gode Alpers-artiklene som delvis dominerer, men snarere noe generiske reisegreier.

Det ble også snakket om satsing på nett, men synes ikke det har vært spesielt mye nye type greier der i det siste?

Kommer de med en ny Landevei-trøye til våren, så er jo fornyelse omtrent gratis ICON_SMILE

Side 2 av 2 1 2

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå