Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 4 1 2 3 4

Strava leaderboards and routes no longer free

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608276 19/05/2020 09:05
H
Havre Offline
Ivrig
Ivrig
H
Nå sier jeg ikke at Strava ikke skal få gjøre hva de vil, men jeg ser fortsatt ikke logikken i at de fleste brukere nå må kjøpe mye de aldri vil bruke?

Jeg kjenner ingen og vet ikke om noen som f.eks bruker noe av det Strava har utviklet av treningsprogram. Det er ikke en spesielt vitenskapelig vurdering selvsagt og jeg antar det vil være brukere her inne som faktisk bruker det, men poenget mitt er at fordi Strava har utviklere som utvikler ting ser jeg ikke hvorfor alle brukere nå skal bli delvis tvunget til å betale for utvikling av ting få vil bruke. Nesten så jeg vil påstå at ingen bruker alt Strava har å tilby. SATS er et eksempel på noen som grunnet konkurranse var nødt til å gjøre det motsatte.

Hadde ikke Strava mer eller mindre vært et monopol kunne de aldri gjort noe slik (så vil det altid være de som sier at Strava har et monopol fordi de har vært så flinke - er vel delvis riktig).

I Norge er disse pengene vi her snakker om omtrent ingenting. På kort sikt vil det sjokkere meg om de ikke vil få inn mer penger, men noe av verdien i Strava ligger i at de har mange brukere. Hvis mange gratisbrukere nå gir blaffen vil verdien av Strava totaltsett gå ned. Og gud forby hvis noen da skulle finne på å komme opp med et alternativ (noe jeg uansett håper - slik sett er jeg fornøyd med det Strava gjør nå).

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608279 19/05/2020 09:22
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg har vært betalende medlem i en del år nå og syns det er peanuts i det store bildet. På samme måte som Zwift er det et produkt som gir meg mye glede og en bra oversikt over egen aktivitet til prisen av en flaskeholder eller to i året.

Sitat: knutspeed

En drømmesituasjon ville vært å få nyttige annonser fra LBS i feed'en:
"Du har nå kjørt 130 mil med din Stumpjumper. Vi vet at Eagle-kjedet er nær livets ende - klikk her for et knalltilbud på nytt."
"Er pendlersykkelen klar for vinteren? God pris på piggdekk og lys"

Jeg har vel nevnt dette før, men jeg brukte dette aktivt for å få reklamert på et CK kranklager som røyk - det hadde da passert 38 mil iht Strava. Det var lite syntes jeg, og det var AVT helt enig i, som sendte meg nytt i posten.

| NOTS Bærum - medlem & skribent i Stibyggerhåndboka | I wasn't wrong, I am just far more correct now than I was then. - A. Dershowitz
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608293 19/05/2020 09:42
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle
Jeg har betalt for Strava siden tidlig 2012. Syntes det er verdt pengene, og tok tidlig et standpunkt om å betale for å bidra til at de skulle "overleve".

Nydelig dagbok syntes jeg, men jeg setter også pris på segmenter. Mest mot meg selv, siden alle andre er så spreke ICON_LAUGH Selvsagt er det masse ræl på Strava også, men det klarer jeg fint å filtrere bort.

Verdien til Strava ligger i konkurranseaspektet rundt segmenter. Ikke rart at de må ta seg betalt for det. Logge turer finnes det mange tjenester som gjør. Det at det er en egen tråd om dette, tyder på at det er av interesse om ikke annet.

Garmin har jo også segments, så vi kan jo bare flytte dit ICON_SMILE

Redigert av Trond Vidar; 20/05/2020 15:00. Rediger grunn: signa opp i 2012 gitt

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: Trond Vidar] #2608297 19/05/2020 10:02
aug11x Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Trond Vidar
Jeg tror jeg har betalt for Strava siden 2013. Syntes det er verdt pengene, og tok tidlig et standpunkt om å betale for å bidra til at de skulle "overleve".

Samme her. Jeg bruker ingen av premiumfunksjonene (tror jeg), men betaler fordi jeg liker Strava godt. Jeg bruker det kun til egenstatistikk, kikke hva kompiser gjør og jeg bruker rutebygger i ny og ne. Så jeg har ikke de samme innvendingene mot produktet som andre her.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608299 19/05/2020 10:05
Trond Vidar Offline
DC Rainmaker har en god artikkel ute

In a conference call last week, Strava was point-blank clear that if they don’t get more subscribers and become profitable, there’s a pretty good chance there won’t be a Strava in a year.

https://www.dcrainmaker.com/2020/05...ces-3rd-party-apps-for-all-and-more.html

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608302 19/05/2020 10:26
H
Havre Offline
Ivrig
Ivrig
H
Bekymrer meg ikke et sekund. Noen ville ha tatt over. Meget mulig det hadde vært ei god løsning for alle på sikt?

Jeg vet ikke hvor involvert de to gründerne er nå? Men ville ikke vært første gang i historien hvis et par gründere viser seg å ikke være like god til å utvikle et firma som de var/er til å starte et.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: Trond Vidar] #2608306 19/05/2020 10:41
M
mroek Offline
Ivrig
Ivrig
M
Sitat: Trond Vidar
Verdien til Strava ligger i konkurranseaspektet rundt segmenter. Ikke rart at de må ta seg betalt for det.

Enig i det, men dessverre så suger jo segmentimplementasjonen deres balle (jada, det er min pet peeve), og de har ikke en gang forsøkt å forbedre det på alle de årene (og det har ikke manglet på feedback til dem). Jeg tviler på at det vil skje nå heller, dessverre.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: Havre] #2608312 19/05/2020 11:05
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
Sitat: Havre
Bekymrer meg ikke et sekund. Noen ville ha tatt over. Meget mulig det hadde vært ei god løsning for alle på sikt?

Jeg vet ikke hvor involvert de to gründerne er nå? Men ville ikke vært første gang i historien hvis et par gründere viser seg å ikke være like god til å utvikle et firma som de var/er til å starte et.

Men det som har skjedd er jo motsatt av det du sier. Gründerne har vært ute av firmaet en stund, mens en ny CEO fra Instagram og Facebook har holdt i spakene. I denne perioden har Strava fokusert på å få mest mulig folk inn og å lage konsepter rundt salg og markedsføring for å tjene snabba cash. De har altså glemt produktuviklingen helt og brukt tid å ressurser på å dele opp produktet, lage salgspakker ++
Nå er heldigvis denne selgeren av en CEO-en ute, gründerne er tilbake og produktutviklingen kan fortsette!

Steve Jobs oppsummerer bedre enn noen hva som skjer når man lar selgere tar styringen over et teknologifirma.
https://youtu.be/yGVR8aJYixY?t=1546

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608317 19/05/2020 11:29
Oystein L Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Etter "å ha vært på Strava" i flere år (uten å vite hvorfor) har jeg som ikke-konkurerende turgubbe endelig fått ut finger'n og slettet konto og app...

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608318 19/05/2020 11:32
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
En av de sakene som har engasjert flest (betalende) Stravabrukere var da de introduserte den smarte Facebook-lignende sorteringen av feeden. Det var vel ingen som helt skjønte hvorfor Strava brukte tid og penger på dette, men sett i lys av at en CEO fra Instagram/Facebook hadde tatt over firmaet så er det jo ikke så rart. Dette er en av de tingene de nå endelig har fikset, så får håpe de klarer å «make Strava great again».

«We’ve had more tangible new consumer-focused features that people actually want in the last 6 weeks than we’ve had in the last year or two. And with a glimpse of the future, it’s going to be much more than just drips soon.»
https://www.dcrainmaker.com/2020/03...al-ordering-adds-athlete-favoriting.html

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: magnusc] #2608328 19/05/2020 11:47
H
Havre Offline
Ivrig
Ivrig
H
Sitat: magnusc
Sitat: Havre

Men det som har skjedd er jo motsatt av det du sier. Gründerne har vært ute av firmaet en stund, mens en ny CEO fra Instagram og Facebook har holdt i spakene. I denne perioden har Strava fokusert på å få mest mulig folk inn og å lage konsepter rundt salg og markedsføring for å tjene snabba cash. De har altså glemt produktuviklingen helt og brukt tid å ressurser på å dele opp produktet, lage salgspakker ++
Nå er heldigvis denne selgeren av en CEO-en ute, gründerne er tilbake og produktutviklingen kan fortsette!

Steve Jobs oppsummerer bedre enn noen hva som skjer når man lar selgere tar styringen over et teknologifirma.
https://youtu.be/yGVR8aJYixY?t=1546

Jeg beskriver ingenting, men OK.

Veldig usikker på hvor mye tid og ressurser som går med i å lage forskjellige pakker. Så er jeg enig i at det lenge har vært et rotete firma hvor man har lurt litt på hva Strava ønsker å være. Litt som produktporteføljen til Apple etter Jobs.

Dårlig første "move" hvis gründerne nå er tilbake, men mulig også et litt desperat tiltak hvis ting virkelig har begynt å brenne med tanke på å overleve.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608331 19/05/2020 11:52
simenf Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Enig i at man må forvente å betale for Strava, men skillet i funksjonalitet de velger å gjøre tilgjengelig for gratis-passasjerer (som meg) og de betalende er noe merkelig:

Available to subscribers:

Full segment leaderboards
Analyse segment efforts
Compare your results
Analyse your efforts

Available to free members:

Top ten all-time and top ten women
Create new segments
Segment details (distance, gradient, elevation etc)
Segment Explore (view popular segments in a given area)
Flagging segments
Activity achievements (KOM/QOMs, course records, personal records)

I mitt hode er det nettopp det å kunne lage nye segmenter noe de burde tatt betalt for!

NB! Jeg håper Strava får penger til å høre på hva brukerne deres faktisk vil ha (oppfølgingen av Strava brukerforumet fra deres side er vel det dårligste jeg har sett noensinne). Det har vært en skikkelig dårlig opplevelse å melde inn noe der og så se andre brukere skrike om det samme i åresvis uten å få svar.

Spørsmålet er jo om de skal gå dypere inn i treningsanalysen (som alle andre) eller rendyrke segment-tilnærmingen (unikt for strava) på tvers av landevei og terreng. Her er det myyye som kan gjøres med typer sykler/aktivitet/type segment. Ruteplanlegging kan bli bra, men det har også f.eks Komoot løst glimrende. Jeg er ikke interessert i annet enn segmenter, andres turer og litt statistikk/dagbok på egen aktivitet.

SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley 29"/Trek Farley/Giant Defy - nots.no
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608332 19/05/2020 11:54
V
Vèlo 83 Offline
Fersking
Fersking
V
Det burde være mulig å ha private segmenter med invitasjons funksjon. På den måten vil f.eks en kompis gjeng eller sykkelklubb ha egne segmenter hvor "ingen andre" dukker opp i lista. Kan jo bruke offentlige, men hadde blitt mer ryddig med private invite-only segmenter. Burde også kunne ha innstillinger for tidsperioder som segmentene oppdateres mot, sånn at tidligere resultater ikke dukker opp.

Kartfunksjonen er uansett alene verdt pengene. Har oppdaget så utrolig mange fine ruter av å bruke strava heatmap i kombinasjon med google maps.

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: Vèlo 83] #2608338 19/05/2020 12:24
B
Brodern Offline
Fersking
Fersking
B
Sitat: Vèlo 83
Det burde være mulig å ha private segmenter med invitasjons funksjon. På den måten vil f.eks en kompis gjeng eller sykkelklubb ha egne segmenter hvor "ingen andre" dukker opp i lista. Kan jo bruke offentlige, men hadde blitt mer ryddig med private invite-only segmenter. Burde også kunne ha innstillinger for tidsperioder som segmentene oppdateres mot, sånn at tidligere resultater ikke dukker opp.

Det er jo bare å gå inn på segmentet, og velge resultatlisten for kompisgjengen (gitt at dere har en egen gruppe på strava). Da dukker jo bare dere opp i lista ICON_SMILE
Tidsperioder finnes også, men ikke slik du vil ha dem: All time, this year, this month, this week og today.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: olechr] #2608339 19/05/2020 12:40
F
Flamini Offline
Veteran
Veteran
F
Sitat: olechr
At man må betale for et bra produkt ser jeg ikke noe problem med. At Strava er ødelagt av Elsyklister klarer jeg heller ikke å se. Fortsatt ett topp produkt jeg lett betaler noen kroner for i året.

+1

Syklister er også guds utvalgte folk
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608341 19/05/2020 12:51
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Jeg har betalt for Strava siden 2011 og synes det er en super-app som bidrar til motivasjon for å komme seg ut. Det er også supert med en ganske så god ruteplanlegger og dagbok-funksjon som gir god oversikt.
Jeg har brukt strava mye til å finne ut hvor lokale faktisk sykler når jeg har bodd i utlandet og har også kommet i kontakt med mange gjennom Strava. Det er også lett å finne personer man er relativt like god som gjennom tjenesten. Sorteringen man kan gjøre på listene på alder, vekt, gruppe, osv gjør at man kan konkurrere innad i gjengen, selv om man ikke henger med helt i toppen.

Det er også spennende å bruke Compare-funksjonen for å se hvor man taper og vinner tid på forskjellige segmenter.
Jeg klarer heller ikke å forstå de som mener Segment-funksjonen suger balle. Den fungerer ganske så bra, men det hender så klart at GPS-signalene ikke helt slår inn godt nok, eller at Strava ikke helt klarer å matche dine GPS-signaler med dem som skapte segmentet i første omgang. Jeg antar at de som klager over slik kanskje bruker mobilen til logging, i stedet for en mer nøyaktig sportsklokke eller computer.

Som med de fleste andre tjenester så forekommer det også uheldig bruk av Strava, samt brukere som ikke klarer å begrense seg.
Treningsprogrammene opplever jeg som en mikroskopisk del av Strava. Jeg har heller aldri brukt dem.

Øyvind Aas
Utstyrsredaktør Fri Flyt AS
terrengsykkel.no
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608352 19/05/2020 13:13
panorama Offline
Veteran
Veteran
Jeg har betalt siden 2014, og fortsetter gjerne med det.
Det som irriterer meg mest er at live-segmenter ikke fungerer på segmenter med negative gjennomsnittlig stigningsprosent.
For oss som bare kjører sti, så hadde det vært enda bedre om dette hadde fungert.

Lars Frederic Nordbakken
Romeriksåsen SK
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: sykkeloyvind] #2608354 19/05/2020 13:15
K
king195 Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
K
+10 , har betalt siden august 2012 og skal fortsette med det. Jeg vet ikke om jeg hadde begynt å sykle uten Strava som motivasjon den gang i 2012.

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: panorama] #2608356 19/05/2020 13:15
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: panorama
Det som irriterer meg mest er at live-segmenter ikke fungerer på segmenter med negative gjennomsnittlig stigningsprosent.
For oss som bare kjører sti, så hadde det vært enda bedre om dette hadde fungert.

Men hadde du faktisk klart å se på segmentet underveis? Jeg husker at det fungerte tidligere - da fikk jeg live-oppdatering i det jeg fullførte utforsegmenter også. Jeg skjønner likevel godt at Strava har stoppet med det av sikkerhets hensyn.

Øyvind Aas
terrengsykkel.no
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: sykkeloyvind] #2608357 19/05/2020 13:16
M
mroek Offline
Ivrig
Ivrig
M
Sitat: sykkeloyvind
Jeg klarer heller ikke å forstå de som mener Segment-funksjonen suger balle. Den fungerer ganske så bra, men det hender så klart at GPS-signalene ikke helt slår inn godt nok, eller at Strava ikke helt klarer å matche dine GPS-signaler med dem som skapte segmentet i første omgang. Jeg antar at de som klager over slik kanskje bruker mobilen til logging, i stedet for en mer nøyaktig sportsklokke eller computer.

Greia er at de ikke en gang prøver å gjøre det så nøyaktig som de kan. Det er opplagt at de ikke kan ha kontroll på alt av utstyr folk bruker til å logge, og heller ikke hvordan dette utstyret er satt opp (f.eks loggefrekvens, om det kan justeres), men de kunne i det minste gjort det så bra som mulig. Jeg skrev to detaljerte artikler om dette for flere år siden, og om du ikke har sett dem, så er de her og her.

På populære segmenter der det er tett i toppen, så vil Strava ganske ofte (jeg sjekket mange segmenter med egen programvare før de strammet inn APIet sitt) ha feil rekkefølge, men i de tilfellene hvor det er stor avstand mellom segmenttidene så er jo sannsynligheten for at rekkefølgen er feil ganske liten.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: mroek] #2608360 19/05/2020 13:23
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: mroek
Sitat: sykkeloyvind

Greia er at de ikke en gang prøver å gjøre det så nøyaktig som de kan. Det er opplagt at de ikke kan ha kontroll på alt av utstyr folk bruker til å logge, og heller ikke hvordan dette utstyret er satt opp (f.eks loggefrekvens, om det kan justeres), men de kunne i det minste gjort det så bra som mulig. Jeg skrev to detaljerte artikler om dette for flere år siden, og om du ikke har sett dem, så er de her og her.

På populære segmenter der det er tett i toppen, så vil Strava ganske ofte (jeg sjekket mange segmenter med egen programvare før de strammet inn APIet sitt) ha feil rekkefølge, men i de tilfellene hvor det er stor avstand mellom segmenttidene så er jo sannsynligheten for at rekkefølgen er feil ganske liten.

Jeg må innrømme at dette ikke har plaget med det grann - Jeg har brukt Strava nesten daglig siden 2011 og konkurrerer i toppen på segmenter fra Barcelona til Oslo. Jeg har sett et par tilfeller der jeg ligger likt med KOM for så å tape 5 sekunder den siste meteren. Så klart litt frustrerende, men det finnes jo et tusentall andre segmenter som er logget godt nok til at de fungerer som treningsmål og leke-konkurranser. Det er jo ikke OL dette. Hvis Strava hadde blitt brukt som tidtagning i ekte konkurranser hadde det selvfølgelig vært mer kritisk med helt nøyaktige logger.

Jeg tror det oppstår problemer når segmenter blir laget av brukere som logger med for dårlig GPS.

Øyvind Aas
terrengsykkel.no
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608362 19/05/2020 13:28
parob Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Vært på Strava siden sommeren 2011, men har nå betalt for første gang. Var ingen av premiumfunksjonene jeg har savnet, men synes Strava er kjempefint som treningsdagbok for min egen del (og fint å holde styr på hvor langt alle syklene har kjørt), så det hadde vært veldig synd om det forsvant.

Skulle prøve ut en premiumfunksjon nå, personal heatmap, men det feiler bare. Er vel en million ferske premiummedlemmer som prøver på det samme, så det får være greit.

Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608363 19/05/2020 13:31
M
mroek Offline
Ivrig
Ivrig
M
Det kan jo aldri bli helt nøyaktig, men det hadde vært enkelt å øke sannsynligheten for at resultatrekkefølgen er korrekt. Som ingeniør liker jeg at man i det minste gjør så bra man kan, og i hvert fall når det strengt tatt ikke er spesielt vanskelig å gjøre heller.

De kunne også enkelt ha hindret folk i å lage segmenter av dårlig kvalitet (f.eks logget med lav oppdateringsfrekvens). De kunne også brukt loggene fra andre som har syklet samme strekning til å generere et mer nøyaktig segment.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608367 19/05/2020 13:37
runermm Offline
Besatt
Besatt
Å betale noen slanter for Strava gjør meg ingenting, tvert om. De leverer jo en meget bra tjeneste.

Bruker-definerte segmenter som blir automagisk identifisert var kjernen fra starten og er det fremdeles. Vanskelig å se at de har noen konkurrenter der. Litt surr og detaljfeil kan det være til tider, men i det store og hele veldig lite å klage på.

Route Builder'n deres bruker jeg veldig mye og den er meget bra i min bok. Jeg har ikke kommet over noe som er i nærheten engang. Google Maps er håpløst til sammenligning. I det siste har de også lagt til noen treningsfunksjoner, som jeg liker godt.

Som alle startups så har det vært en berg-og-dalbane, men etter mening er de nå inne på riktig spor. Det å innse at de må ta betalt fører også til større disiplin og at de blir mer lydhøre for brukerne sine. Strava kan bare lykkes hvis folk gidder å betale måned etter måned.

Den erkjennelsen virker de nå å ta tatt (gradvis) innover seg og da blir det ikke lenger fokus på vekst uten inntekter. Hadde jeg vært i ledelsen i Strava hadde jeg laget flere community-funksjoner, f.eks meldinger mellom brukerne, men det kommer kanskje?

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608377 19/05/2020 13:50
E
eOpseth Offline
Veteran
Veteran
E
Vi snakker vel om ei snau krone pr. dag? Det er det verdt.

It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and can coast down them – Ernest Hemingway
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608383 19/05/2020 14:06
N
nesegrus Offline
Medlem
Medlem
N
De lytter jo ikke til ønskende til betalende medlemmer. Forumet dems er fullt av ubesvarte tråder. Har omtrent ikke sett en eneste ny feature bortsett fra "facebook" feeden dems de årene jeg har brukt det. Telefon applikasjonen dems har manglende funksjonalitet som web applikasjonen har. Eneste endringen jeg har lagt merke til var at de fjernet nedover segmenter fra APIet dems.

Derfor har ikke jeg betalt de siste årene og har heller ikke kjempelyst til å begynne å betale nå.

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608399 19/05/2020 15:12
jag Offline
Ringrev
Ringrev
Jeg har betalt for Strava i flere år nå. Så dette er helt greit for min del.
Men jeg er litt skuffet over at de fjernet støtten for pulsmåling direkte i appen.

.
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: panorama] #2608422 19/05/2020 16:26
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler

Joda, funker finfint på Garmin.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: daktari] #2608450 19/05/2020 19:01
K
kolli Offline
Ringrev
Ringrev
K
Blir vel til at jeg betaler.men har Strava tatt patent på segment-prinsippet, eller hvorfor har de ingen (?) konkurrenter på akkurat dette?

Re: Strava leaderboards and routes no longer free [Re: baronKanon] #2608455 19/05/2020 19:22
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: baronKanon

Joda, funker finfint på Garmin.

Jeg har også Garmin, men har sluttet å funke den siste tiden hos meg også.

Selger for Original Teamwear, Swix og Kalas teamwear.

Sykler Scott sykler og blogger for Milslukern.
Side 2 av 4 1 2 3 4

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå