Med tiden har du riktignok moderert deg atskillig. Kanskje litt slik som dødelige virus; de blir ofte snillere med tiden for å unngå å utrydde seg selv.
Tja, sikker på at det ikke er omvendt?
Skal du overleve, når du først er blitt mislikt, må du sørge for å være synlig nok til å ha støtte. Eller tar bare moderator å kapper huet av deg, for noe bagatellmessig når anledningen byr seg.
Det er vel en kombinasjon av et par ting for min del: 1) Mer positiv kontakt med folk. 2) Mindre markeringsbehov. 3) Grenser for hvor mange ganger man kan resirkulere selvfølgeligheter. 4) De fleste selvfølgelighetene er heller ikke spesielt originale. 5) Liker folk jeg diskuterer og blir kjent med, også til tross for forskjellig ståsted, og modererer oppgulp litt mer.
Hvilepulsen var 36 sist jeg målte skikkelig og det var kl 6 om morran. Hva er din, da progres?
Hvilepulsen var 36 sist jeg målte skikkelig og det var kl 6 om morran. Hva er din, da progres?
Det var veldig lav hvilepuls! Jeg var en gang en borti et menneske med hp 15-16, altså ca 4 sekunder mellom hvert slag. Man sto der og forventet nesteen at vedkommende skulle svime av mellom hvert hjerteslag i oksygenmangel - men neida det gikk så fint så . Det het visst AV-blokk eller noe i den duren og man ordnet etterhvert opp i det på sykehuset. okei - 36 , enten veldig cool type eller godt trenet. Min ligger vel rundt 55.
Tror ikke jeg har opplevd makspuls. Jeg kan lire utav meg dumme ting, til andre postere, merkelig nok møtes man med sykkel også tenker man ikke på det likevel.
Flere kalle-navn er bare dumt. Vilepuls har vært på ignorelista mi i et par år nå, selv om det unntaksvis kommer noen lure ting utav det tastaturet også(man kan se innlegg fra blokkerte brukere også).
Jeg henger meg på, etter passerte 10000 trekker jeg inn årene. Jeg har bestemt meg for å gå ned litt i vekt og da er det ikke tilstrekkelig mosjon å sitte å knottre her, en må jo ta litt ansvar selv også
Ukulele, jeg henger meg på. Det skulle vært sabla morsomt en dag å dratt uklulela ut av sekken og slått noen strofer på Prestekampen en varm høst dag for eksempel.
Det kan tilgis, når man hargjør en så fin figur som deg. Og jammen har du ikke også en flott rød hatt.
takk! Visste helt ikke hvorfor jeg brukte den avataren ved januar, men så skjønte jeg det etterhvert - var skikkelig i trøbbel. Håper å ha kommet meg unna, men vet ikke nå.
Credited with the first recording of "Dueling Banjos" (its most common title, also known as "Feudin' Banjos" and "The Battle Of The Banjos") is Don Wayne Reno and Arthur Smith. Prior to "Deliverance" both parts were played with banjos, and it is the same speed all the way through. Almost all modern bluegrass bands play the "Deliverance" version in the key of G. In the movie both the guitarist and banjo players have capos on the second fret, denoting it is in the key of A.
Credited with the first recording of "Dueling Banjos" (its most common title, also known as "Feudin' Banjos" and "The Battle Of The Banjos") is Don Wayne Reno and Arthur Smith. Prior to "Deliverance" both parts were played with banjos, and it is the same speed all the way through. Almost all modern bluegrass bands play the "Deliverance" version in the key of G. In the movie both the guitarist and banjo players have capos on the second fret, denoting it is in the key of A.
Utrolig hva man lærer på dette forumet. Har helt glemt hva denne tråden egentlig handlet om.
Jeg henger meg på, etter passerte 10000 trekker jeg inn årene.
Jeg håper du tuller. Evt. stopper "StigB" på 10.000 blank og kommer tilbake med et alter ego.
Som Rebagast?
Jeg vet det kommer til å bli like vanskelig akkurat som å slutte å røyke, eller gå ned i vekt til det de lærde mener er normal vekt for meg.
Jeg har innmari mye fritid å mye av den brukes stillesittende forran PC'n her inne. Hadde jeg sitti åtte til fire med like lite å gjøre som tilsynelatende mange har med god betaling ville det vært anderledes. De gangene jeg er på vakt er det såpass hektisk at det blir ikke tid.
Men jeg vet det blir vanskelig, "rabbagast" er låst så å gjenoppstå under en annen fane blir det ikke, å kjøre som en Geisterfahrer er uaktuelt. Går det etter planen så er jeg i mål rett før den 19. og tar fjorten dager med abstinens på ei strand på syd-østsiden av Kreta.
Men som sagt, jeg har gått på mange sprekker før så ikke vær for trygg.