Er foresten veldig uenig Alpers sitt kaste system!!! Å sette terrengsyklister under tursyklisten!!! Du burde jo bli kastet ut av dette forum da det faktisk heter TERRENGSYKKEL.NO! ;-)
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Re: Er det lov å sykle i bare bibshortsen?
[Re: Alpers]
#99016126/07/201011:11
Når det gjelder tattiser var det en liten greie i Rad/Bad-barometere (eller deromkring) i MBUK om at å få seg tats fordi Jason McRoy (RIP), Missy Giove (Rot In Prison) og alle andre allerede hadde det, og man ble ikke noe kulere av å herme. Minner meg om hva snørrvalpen Makken klarte å lire av seg i Terrengsykkel for noen måneder tilbake, om at han trengte penger til tætts så han skulle se kul ut. Unge!
"DEL 3 - RYTTERNES BEKLEDNING § 1 Generelt 1.3.026 Alle ryttere skal, når de deltar i ritt, benytte trøye med ermer og sykkelbukse, eventuelt "tempodrakt". Trøyer uten ermer er forbudt."
Dette er reglene for aktive ritt, og gjelder ikke Birken eller andre turritt. I turrittreglementet står det ingenting om bekledning utover at det er påbudt med hjelm.
Men husk solkrem.
[Re: bullet]
#99025426/07/201013:14
etter denne tråden vurderer jeg å gi bib-solo konseptet noen forsøk i sognsvannområdet. regner med att dette bygger bro for evt. uenigheter med turgåerne.
[Re: henrikh]
#99027726/07/201013:37
De to førstnevnte er legender innen TERRENGSYKLING, noe ALLE her driver med. Sistnevnte er aktiv friraider nå om dagen.
Vet du ikke hvem de to førstnevnte er, må du nok lese deg opp på essensiell terrengsykkelhistorie. Begge har satt et veldig stort preg på sporten slik den er i dag, spesielt DH.
De to førstnevnte er legender innen TERRENGSYKLING, noe ALLE her driver med. Sistnevnte er aktiv friraider nå om dagen.
Vet du ikke hvem de to førstnevnte er, må du nok lese deg opp på essensiell terrengsykkelhistorie. Begge har satt et veldig stort preg på sporten slik den er i dag, spesielt DH.
Takk for informasjonen, da vet jeg mer enn nok om de nevnte personer.
En god taper forblir en taper.
Carlberg Velo
[Re: Stein]
#99031026/07/201014:33
Bare så det er sagt, jeg er 100% enig med alle her som fordømmer sykling uten trøye på det sterkeste, men jeg mener likevel man bør kunne gjøre unntak for enkelte:
[Re: Alpers]
#99077627/07/201007:40
Bare så det er sagt, jeg er 100% enig med alle her som fordømmer sykling uten trøye på det sterkeste, men jeg mener likevel man bør kunne gjøre unntak for enkelte:
Unntak godkjent!
[Re: siment]
#99291530/07/201011:22