Har vært på sykkel tur på grus vei og sti. Bremse slangen min hekta seg i et bjørke tre og hele slange driten røyk med bremse veske over alt. Det var kjempe irriterende og u nødvendig.
Tipper du virkelig måtte konsentrere deg for å skrive med så mange feil. Hvor gjorde det mest vondt?
Hvilket merke var bremse slangen? Det er bare noe drit uansett. Skift til Goodridge!!1 Det er det ENESTE SOM FUNKER!!1 Ville aldrig skjedd med GOODRIDGE!
Dette er tull, DU TAR FEIL!!!Jeg har en kompis som har en kompis som har sånne slanger.Dem røyk bare han sykla ned en bakke!!!!!!Å DEN VAR IKKE BRATT ENGANG!!!!!
Noen tips om sykkelbutikker i N'Djamena? Håper at alle har fått med seg at jeg skal dra til et ganske eksotisk sted i og med at jeg stiller det spørsmålet.
N'Djamena ja. Det var det det sto på det skiltet i Nord-Sverige.... Får sikkert kjøpt deg et billig reinsskinn der!
Noe på sykkelen min faller av hele tiden. Jeg trenger råd, men alle rådene deres er ubrukelige og vil bli ignorert. Jeg vet nemlig at noe er feil, og at dere tar feil om hva som er feil. Helt sikkert. Men jeg trenger råd.
Hvilken terrengsykkel skal jeg kjøpe? Jeg kommer til å sykle mye røff sti og andre tøffe løyper, sånn som Birken. Har sett litt på denne , denne , denne , denne og denne .
Hvor dan skal jeg bli bedre til å sikle på sti og asfalt, serlig oppover og på flatene. I unnabakkene er jeg en pyse. Hjæææælp, jeg treger råd og tips. Anyone???
Hvor dan skal jeg bli bedre til å sikle på sti og asfalt, serlig oppover og på flatene. I unnabakkene er jeg en pyse. Hjæææælp, jeg treger råd og tips. Anyone???
Det heter "s y k k l e".
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Hvilken terrengsykkel skal jeg kjøpe? Jeg kommer til å sykle mye røff sti og andre tøffe løyper, sånn som Birken. Har sett litt på denne , denne , denne , denne og denne . Billett UltraBirken selges kr 500,- (eller bud). Send PM.
På en så tøff løype som Birken må du nok ha røffere redskap enn de jålesyklene som du har lenker til.
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Men i rettferdighetens navn gutten laget super mat mens lakeien sleit med lagre.
Kokken her i kledelige sorte strømpebukser og litt løsere overdel. For anledningen var svettebåndet dynket i litt mørk ale. Strømpebuksene besatt med flekker av 30% kumøkk og 70% gjørme. Det var svært moderne der oppe noen år.
Vil en slik hjelpe på dempingen når olja blir varm etter "hard" sykling?
Nei. Det er min 5 Spot på bildet, og Romic-en ble, til tross for kraftig kjøleribber, ødelagt da jeg syklet på Hafjell. Det er forresten mulig det ikke skyldtes manglende kjøling, men at det var på grunn av feilkalibrert offerkatode på kompresjonsreturplatformtrykkventilen.