Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 10 av 18 1 2 8 9 10 11 12 17 18

Singel?

Re: Singel? [Re: sissel l] #990223 26/07/2010 12:35
A
acn Offline
Entusiast
Entusiast
A
Artig!
Lykke til!

Ref de tidligste postene, er litt skeptisk til om jenter ville synes det er særlig stas å skulle bli forsøkt sjekket opp hver gang de er ute og sykler.
Mye av oppmerksomheten ville vel fort havne i kategorien 'uønsket' skulle jeg tro.

Hilsen Njål

Re: Singel? [Re: Syklist1] #990224 26/07/2010 12:38
NjalVM Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Syklist1
Vil jeg merke noen forbedring i økonomien eller går vinningen opp i spinningen?
Neppe noko forbetring, men du vil tilbringe mykje meir tid på chainreaction, og få mindre golvplass i mekkeboden..

Vaskar kleda mine sjølv...
Re: Singel? [Re: NjalVM] #990473 26/07/2010 18:41
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Forværring i økonomien vil eg tro. De 50K vil på mystisk vis bli brukt til det nye begrepet "pynteputer" og "matchende servise".

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Singel? [Re: Knirkekne] #990483 26/07/2010 18:50
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Sitat: Knirkekne
Forværring i økonomien vil eg tro. De 50K vil på mystisk vis bli brukt til det nye begrepet "pynteputer" og "matchende servise".

L to the O to the L ICON_SMILE ICON_SMILE Det er så spot on som det går ann, måtte lese denne til kona, hun kjente seg godt igjen. Huset fullt av puter i alle varianter.

Men sitter man med kalkulator for å finne ut om dama bør flytte inn eller ikke, er det ikke da litt feil i utgangspunktet?

www.romsdal-adventure.com

Facebook: romsdaladventureas
Instagram: @romsdaladventure
Re: Singel? [Re: tommygutt] #990488 26/07/2010 18:57
M@rtin Offline
MaBose Infotainment
MaBose Infotainment
Sitat: tommygutt

Men sitter man med kalkulator for å finne ut om dama bør flytte inn eller ikke, er det ikke da litt feil i utgangspunktet?

Jeg tror du er inne på noe der.

Forøvrig kan begreper som "pynteputer" og "matchende servise" substitueres økonomisk også av deres mannlige motparter "titanskruer" og "matchende komponentoppgradering".

Martin

Re: Singel? [Re: Knirkekne] #990490 26/07/2010 18:58
TruTech Offline
Avhengig
Avhengig
Vil ikkje det være litt avhengig av jenta?? Finns ikkje ei einaste pyntepute i dette huset, sjølv om det bur ei vaksen og ei ung jente her ICON_SMILE

Ja Ja Ja!!!
Re: Singel? [Re: tommygutt] #990496 26/07/2010 19:07
S
Syklist1 Offline
Besatt
Besatt
S

Jeg er glad i jenta så hun flytter inn uansett. Er bare nysgjerrig på om det rent økonomisk er en utgiftspost jeg ikke får ført opp på selvangivelsen eller om jeg kommer godt ut av det. Alltid noe å bruke penger på, det være seg fiskeutstyr, sykler, hifi, rc biler eller andre ting.

Re: Singel? [Re: Syklist1] #990498 26/07/2010 19:11
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Er du glad i dama er det jo litt lysere ja. Hadde en kompis som var i lignende situasjon. Etter et år under samme tak lurte de på om de skulle få en unge for å redde forholdet. Et drøyt svangerskap senere flyttet de hver for seg. Ikke gå i samme fella. Liker du dama kan det gjerne koste skjorta, så lenge det er litt til overs til nye titanskruer ICON_SMILE

www.romsdal-adventure.com

Facebook: romsdaladventureas
Instagram: @romsdaladventure
Re: Singel? [Re: tommygutt] #990503 26/07/2010 19:21
Vanilla Ninja Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
få en unge for å redde forholdet.

Noen som nevnte "pisse i buksa ..."?

LJ

Re: Singel? [Re: Syklist1] #990504 26/07/2010 19:23
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
K
Sitat: Syklist1

Jeg er glad i jenta så hun flytter inn uansett. Er bare nysgjerrig på om det rent økonomisk er en utgiftspost jeg ikke får ført opp på selvangivelsen eller om jeg kommer godt ut av det. Alltid noe å bruke penger på, det være seg fiskeutstyr, sykler, hifi, rc biler eller andre ting.

Du trenger nok de 50k du får i lønnsforhøyelse med mindre hun tjener godt selv.. Eller forresten, gjør hun det sparer hun mye og du må likevel betale for putene og alt det andre dillet.. Og finner du en utgiftspost på selvangivelsen så si fra!

Re: Singel? [Re: Vanilla Ninja] #990506 26/07/2010 19:24
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
K
Sitat: Vanilla Ninja
få en unge for å redde forholdet.

Noen som nevnte "pisse i buksa ..."?

LJ

Han skulle vel heller sprutet i buksa..

Re: Singel? [Re: Kriss] #990519 26/07/2010 19:41
SimonS Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
He he...

Denne kunne jo også ha hjulpet(mannen med den nakne pistol flashback).

Vedlegg Full Body Condom-thumb-275x321-thumb-300x350.jpg

Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: Singel? [Re: SimonS] #991314 27/07/2010 20:39
RaymondJ Offline
Veteran
Veteran
Nytter ikke å søke om særfradrag heller:

IKKE FRADRAG FOR TROLLETE KJERRING

Tromsø (NTB): Ei kronisk vanskelig kjerring er ikke fradragsberettiget på selvangivelsen selv om sikkert mange hardt prøvede menn kunne ønske at det var tilfelle. En mann i Brøstadbotn i Troms hadde under posten særfradrag ført opp kronisk vanskelig kjerring – kr 8.850 idet han mente at han hadde hjemmel for dette i skatteloven.

Likningssjefen gikk imidlertid ikke med på dette, og i et brev til mannen skriver han bl.a.: - Når skatteloven ikke inneholder bestemmelser om særskilt fradrag på grunn av samliv med kronisk vanskelige kjerringer/kaller, antar vi at dette har sin forklaring i at fenomenet er så vanlig forekommende at belastningen er noenlunde likelig fordelt i alle ekteskap.

Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Re: Singel? [Re: RaymondJ] #991431 28/07/2010 04:32
jonnykast Offline
Besatt
Besatt
Godt skrevet! ICON_LAUGH

Massevis med smileys i 2012 ICON_SMILE
Nyckelbens-Jonny
Jonny Kåstad
Re: Singel? [Re: RaymondJ] #991495 28/07/2010 07:58
asa Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: RaymondJ
Nytter ikke å søke om særfradrag heller:

IKKE FRADRAG FOR TROLLETE KJERRING

Tromsø (NTB): Ei kronisk vanskelig kjerring er ikke fradragsberettiget på selvangivelsen selv om sikkert mange hardt prøvede menn kunne ønske at det var tilfelle. En mann i Brøstadbotn i Troms hadde under posten særfradrag ført opp kronisk vanskelig kjerring – kr 8.850 idet han mente at han hadde hjemmel for dette i skatteloven.

Likningssjefen gikk imidlertid ikke med på dette, og i et brev til mannen skriver han bl.a.: - Når skatteloven ikke inneholder bestemmelser om særskilt fradrag på grunn av samliv med kronisk vanskelige kjerringer/kaller, antar vi at dette har sin forklaring i at fenomenet er så vanlig forekommende at belastningen er noenlunde likelig fordelt i alle ekteskap.

Ha ha:) Sant?

Re: Singel? [Re: asa] #991499 28/07/2010 08:04
RaymondJ Offline
Veteran
Veteran
Mange år siden jeg så et avisutklipp av denne, men om det bare er en vandrehistorie eller ikke, det er ikke godt å si!

Re: Singel? [Re: RaymondJ] #991504 28/07/2010 08:10
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Folk fra Nord-Norge er vel kjent for å være kreative/vanskelige, er de ikke ICON_WINK Men det er en god historie - sann eller ikke ICON_SMILE

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Singel? [Re: RaymondJ] #991728 28/07/2010 12:24
SimonS Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: RaymondJ
Mange år siden jeg så et avisutklipp av denne, men om det bare er en vandrehistorie eller ikke, det er ikke godt å si!

Den historien e jo litt sann,men det kalles ikkje kjerring fradrag...

*Hviske tiske*
Det kalles Finnmarksfradrag,det vil si at i Nord-Troms og finnmark e kvinnfolkan så vanskelig at man får en del fradrag..
Men hysj,ikkje si det til nån,da blir dem bare enda værre!

Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: Singel? [Re: SimonS] #991929 28/07/2010 20:32
sissel l Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Her burde det i såfall vært likestilling ICON_LAUGH

Trening gjør mening:o)
Re: Singel? [Re: sissel l] #991945 28/07/2010 20:54
RaymondJ Offline
Veteran
Veteran
Pøh, dummeste jeg har hørt ;-)

Re: Singel? [Re: RaymondJ] #992962 30/07/2010 12:06
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
De fleste økonomer er vel relativt enige i at den beste investeringen en mann gjør er å finne seg en bra dame/mann og leve sammen med.
For oss menn er det normalt lønnsomt å ha en og dele matbudsjettet med for eksempel.
At forbruket øker fordi man plutselig får en fast person å reise med, spise ute med, gå på kino med osv er selvsagt, men å gjøre alle disse tingene alene eller med kamerater blir fort ganske mye dyrere.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Singel? [Re: sykkeloyvind] #993216 30/07/2010 19:53
progres Offline
Besatt
Besatt
vel vel. Hver sin erfaring sier nå jeg.

edit: og uansett SØ: Lykke til med giftemålet !

Redigert av progres; 30/07/2010 21:11.
Re: Singel? [Re: progres] #995867 03/08/2010 20:34
progres Offline
Besatt
Besatt
vi har 2 ungdomsjenter her i huset. de har pt besøk av sine 2 søskenebarn - samme alder og supre jenter hele hurven. Her om kvelden var det snakk om livet , døden og - ja dere vet.
( bildet er av jentene !)

Vedlegg love2u.jpg
Redigert av progres; 03/08/2010 20:34.
Re: Singel? [Re: progres] #995875 03/08/2010 20:43
Maybelline Offline
Ringrev
Ringrev
ICON_LAUGH

Man kommer alltids ned
Re: Singel? [Re: Maybelline] #1018401 31/08/2010 15:58
Johanna Online
Entusiast
Entusiast
Här finns det några tips till singla killar som jag hittade här http://happymtb.org/forum/read.php/1/214394/page=2 men som allstå usprungligen kommer från http://mtbchick.com/thetrailhead/

Sitat: mtbchick
Q. Where is the best place to meet cool, single, mtbchicks? MTB guy?

A. hmmm....... i have been waiting for someone to ask me this!!! This is actually one of the most frequent questions asked to the mtbchicks... being married for nearly 7 years, and all of my teammates also being married, all the guys who i ride with are always looking for a single mtb chick... And watching the painful Joe Millionaire series on Fox is definitely an eye opener for us married types. "Do you have any friends?" that's what i hear a lot of!

There are a few issues at hand. 1. most women get into mountain biking through their boyfriend or spouse. 2. There are few women mountian bikers. 3. It is hard to meet the ones who are single because they are constantly swarmed by mtb guys looking for an mtb chick- and quite franlky, sick of it. Think of a pea-hen who is minding her own business eating some seeds or whatever and she's got 10 pea-cocks with their tail feathers up and shaking them at her, trying to catch her eye. She's been there done that a million times. It's distracting. It gets old after a while. 4. There are a lot of single mtb guys because all they do is ride and talk about bikes and they don't spend any time trying to develop a relationship. Even with a hard core mtb chick, this may be too much. She may not care about the difference between an XTR and XT rear derailleur, yet. Think of the term "techie burn out".

So let's get back to the question:

1. Colorado. many indepdendent women here who are hard core riders. of course, sexual orientation may be a problem! However, in all of my experiences in the Boulder area, I still see few women mountian biking, so maybe California is a better answer. 2. how about at the races? well, they may not be there if some guy didn't drag them along. but many women like to check out guys in lycra shorts.... so if some girl brings her friend along???? a 24hour race may be the best venue- these women are hard core, and may be libel to kick your $%# if you come on to them. 3. Spinning. many women spin, and they may or may not be hard core mtbers. Of course women hate being picked up in gyms, so maybe this is a bad idea. Another good candidate for a slap in the face.

And now let's look at an important issue: How to convert a chick into an mtbchick. If you have a girlfriend or spouse who you would like to get into mountain biking: 1. A women's only mountain bike clinic is a great way to get a woman involved in mountain biking. If you can get her and some of her friends to try it. Most women are not willing to do these kinds of things by themselves, but if they have someone to do it with or to talk to about it it will be more fun for her! 2. DO NOT give her your old bike. If you want your chick to be an mtbchick, NO hand-me-down equipment. this is a surefire way to end a relationship. And when you go to buy her a bike, do not go cheap. Buy the nicest bike you can afford, and if she winds up leaving you then sell it on eBay or keep it around for the next one. 3. NEVER treat her to the "wait and blow". This is my term for waiting for someone at the top of the hill and then taking off as soon as they arrive not giving them time to catch their breath. This is probably why most relationships end through mtb. If you are not patient, she will give up. If you are not patient, let someone who is teach her how to mtb. 4. Buy her a nice saddle for women and a nice outfit for her to ride in. Do not make fun of her for wanting to have a "cutesy" outfit to ride in: she may be blowing by you on the trail before you know what hit you! 5. Let the salespeople do their job. keep your mouth shut in the bike shop. 6. Don't push it too hard. these things take time. She may end up being a Pro racer, and then you'll be stuck with the job of personal manager mechanic (as is what happened in my case!).

If this all seems to difficult to you then you are lazy and you most likely are not going to find an mtbchick for yourself. you can lead a horse to water, but you cannot maker her drink. Maybe you should try calling Fox or ABC and get yourself your own reality TV show, "1 mtb guy, 20 mtb chicks; will he pick the one he has to wait on, or the one who waits on him? Find out next week on Single Mountain Bike Guys"

from a married mtbchick who has been the target of many a pick up line- until i take off my gloves, good luck!

Jag tycker det stämmer väldigt bra och kan inte förstå att ni andra damer ska ha svårt att hitta en cyklande man om det är det ni vill ha. Jag står över ett tag framöver ICON_SMILE

Re: Singel? [Re: Johanna] #1018851 01/09/2010 06:45
sissel l Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Ser tråden er tatt opp igjen.

Status/info til de av dere som lurer:

Sissel har vært på noen dater i det siste, med en og samme kar ICON_SMILE Det har blitt sykkeldate, gåturdate, skogsdate, middag og kino date. En liten Grenseritt date, Oslo Grand Prix date, en Birken date. I morra blir det en litt annerledes date, bursdagsgave på forskudd hvor jeg skal ta en test av laktatprofil som skal gi et utgansgpunkt for et treningsopplegg! Gleder meg veldig, for nå begynner treningen til neste sesong!!! Denne karen skal jeg jobbe hardt for å kapre helt, han er midt i blinken med både egenskaper jeg setter høyt og ikke minst sykkel interessen, dessuten er han veldig sporty, herlig!!!!!!
Det gjenstår og se om han biter ordentlig på kroken ICON_LAUGH
Han leser her på forumet så hva med litt støtte og support (ikke så tvil, det er slemt!) ICON_WINK

Re: Singel? [Re: sissel l] #1018864 01/09/2010 06:58
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Hmm, en slik rekke dater har jeg også hatt en gang .

Ser han/hun slik ut:

Vedlegg pulsklokke.jpg
Redigert av Knirkekne; 01/09/2010 06:58.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Singel? [Re: Knirkekne] #1018877 01/09/2010 07:09
sissel l Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Hadde jeg datet en dings hadde jeg blitt lei meg, er glad han er lys levende ICON_LAUGH

Re: Singel? [Re: sissel l] #1018880 01/09/2010 07:12
tmork Offline
Lilloman
Lilloman
Sitat: sissel l
Hadde jeg datet en dings hadde jeg blitt lei meg, er glad han er lys levende ICON_LAUGH

Kjipt å bare være intim med noe det står Panasonic på.

Lillo-Connoisseur
Terje ™ coffee
Lostjenesten - Lillomarka
Re: Singel? [Re: tmork] #1018905 01/09/2010 07:38
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: tmork
Sitat: sissel l

Kjipt å bare være intim med noe det står Panasonic på.

Jeg visste ikke at Panasonic lagde pulsklokker??

Stå på Sissel! Du virker som en tøff dame; håper du har funnet deg en tøff kar! ICON_LAUGH

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Side 10 av 18 1 2 8 9 10 11 12 17 18

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå