Er det noen som har noen gode erfaringer med noen? Vil ha en del funksjoner, men strekker meg ikke lenger enn 1000,- To ting jeg vil ha er: at den er trådløs og at det er tråkkfrekvens på den. Har sett en del på CatEye men finner ikke den som passer mine spesifikasjoner...
Jeg har en fra sigma (husker ikke hvilken). Det var litt problemer med at avstanden mellom sender og mottakerdelen ble for stor på fulldemperen. Det funket ganske fint med helt nytt batteri, men ble fort dårlig. Har overført den til raceren der den funker prikkfritt.
Re: Hjelp til trådløs sykkelcomputer!
[Re: thomast]
#98818821/07/201011:17
Har jo polar rs800cx så kan jo kjøpe sensorer til 900 så år jeg det jeg vil, men jeg vil ha klokken på armen med puls og sensor på styret. Men hvilke sensor ville dere anbefalt? Puls er ikke en nødvendighet, renere tvert imot, men beltet som følger med (?) kan jeg vel bare legge igjen hjemme
Har en VDO med svært begrenset rekkevidde. Må kile senderen så høyt på gaffelen som det går og ha klokka på samme side av styret. Da er det akurat innenfor rekkevidden - svært lite å gå på med andre ord. Har også en Polar CS600. Der har jeg inntrykk av at jeg kan gå til postkassa med mottakerenheten og fortsatt ha signal fra hjulet. Ganske mye bedre det..