Og jeg er igang igjen. Etter noen dager av setet så var jeg på tur igjen i går. Inn forbi Mariholtet, inn stia opp til Slettfjell, venstre Slettfjellsti ned, så ned til og forbi Langvann, opp til svabergnedkjøringen som ender opp like ved Nøklevann, (hva heter denne forresten??) så opp til Fjellstadbakken, opp og ned til Rundvann, rundt Rundvann, langs Smalvann og opp til den fine nedkjøringen igjen. Vel nede på grusveien tok jeg til høyre og så opp Slettfjell. Her klarte jeg å punktere bakhjulet!! Jeg har gruet meg til denne dagen, for jeg har aldri tatt av bakhjulet før. Fikk dog heldigvis en kjapp demonstrasjon nylig så jeg hadde hvertfall sett hvordan alt hang sammen. Men det ordna seg det

Brukte litt tid men

Ved Mariholtet ville jeg prøve en blåsti på østsiden av Elvåga hjemover. Meeen den var ikke noe særlig altså. Det ble for mye gåing, i tillegg var jeg sliten og lei, og ville bare hjem, så jeg snudde.
http://connect.garmin.com/activity/45928720Men det ble en fin tur. Kjenner det godt i beina i dag. Men nå har beina og fått kjørt seg med rulleskøyter og hoppetau de siste dagene da.. Veldig så aktiv om dagen