Har en 32tommers Phillips Widescreen-tv som jeg må bli kvitt. Gis bort mot hjelp til å bære den opp fra kjelleren. Det er en tjukkastv, altså IKKE flatskjerm. Tven funket bra da jeg satt den ned for ca 1år siden. Den som vil ha den må hente den.
Bikeless no more
If you ain't a cowboy, you ain't nothing.
Samsonite Oyster koffert - veldig godt brukt..
[Re: Anders]
#95526130/05/201016:39
Jeg tar gjerne i mot sykkelbriller hvis noen skulle ha noe til overs som de ikke bruker.. Til nå har jeg bare brukt Biltema briller, men plages med at de dugger så fryktelig mye, så jeg ender som oftest med å måtte ta de av etter en stund.. Økonomien er begrenset, så hadde håpet at noen hadde noe å gi vekk eller selge for en rimelig penge..
it´s better to have a more advanced example of a lesser material than a lesser example of a more advanced one
Vaskemaskin, kjøleskap, sofaer og tv-bord gis bort i Bergen. Har også en rammemadrass av god kvalitet som mangler ben som gis bort, denne glemte jeg å legge ut på finn.
Enkelt stativ for 1-2 sykler på tilhengefeste gis bort mot henting på Kastellet, Oslo.
Det er av typen man klemmer fast, også er det to horisontale stenger man henge syklene på. Velbrukt "noname"-stativ, har ligget under inngangstrappa et par år..
-1 hvitt lite Ikea-bord ca 40cm høyt og ca 40x70cm, som nytt -Radio, ser ut som den er fra Rimi -Gitarbag for elgitar, ubrukt -Studds mopedhjelm for lite hode, har en gang passet et kjempelite kvinnemenneske. -60l hjørneakvarie med alt bortsett fra vann og fisk. Skulle helst hatt en liten slant for dette, men jeg får det i alle fall ikke med på lasset. -En bøtte punkterte slanger (i alle dager?) Uten bøtta. -Over en sekk prima ved -Gammel grønn Norrønna sekk type stor med meis. -Litt tacky innrammet sorthvitt-bilde av danserinne. -Posters: Radiohead, Pink floyd, Bigbang, Jimi Hendrix, Led Zeppelin osvosv. -Eksternt harddiskkabinett for SATA-disk med bare SATA-utgang. Kun åpnet, bannet til og pakket ned igjen. -En pakke First Price bleier. (Ikke spør..) 8-18kg står det, da kan jeg ikke bruke de selv i alle fall. -To gamle 26x1.95 billigdekk. -Skeitbård, trenger ny plate. Destructo-trucker i bra stand.
Må hentes i Bergen SENEST TORSDAG.
Mer kommer sikkert, skal prøve å få tatt bilder også.
Aner ikke. Jeg kan ikke erindre å ha hatt noen unge.
Veden gikk til naboen, borte er også sekken, rullebrettet, gitarbagen og bordet. Radioen, hjelmen, slangene, dekkene, posters og bleiene gikk i söpla.
Fant også et Highroller Supertacky med litt liv igjen i. Gir også bort masse skitt og støv til de som vil komme og vaske det med seg. De kan eventuelt få det med seg i bøtta nevnt ovenfor.
Noen som har en råtten bmx/dirtjumper/lignende sykkel liggende i veien som kan gis bort gratis eller mot en symbolsk sum, six pack eller lignende? Helst i nærheten av Kongsvinger, Romerike eller Oslo.
M751 XT krankarmer gis bort. Drev følger med, men mottaker må anta at disse er utslitt og bør byttes. Kranken er for Octalink lager, lik det på bildet, men dette følger ikke med.
Fin krank for bysykkel eller enkelt SS-prosjekt?
Hentes i Trondheim.
Ingen som skal bygge SS eller annet budsjettbygg i sommer som trenger krankarmer?
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: parob]
#97787901/07/201018:52
20" Gekko Gecko av årgangsmodell gis bort til førstemann som kommer og henter den hos meg på Sagene, Oslo. Styrelager medfølger. Sykkelen har i flere år gjort tjeneste som til-og-fra-jobbsykkel. En liten bulk i overrøret, og litt matt i lakken, men ellers i fin form, tross alt.
Ta kontakt på tlf. 95 96 25 90. Jeg kommer til å være litt til og fra i helga, men trolig lite på nett.
Her bilde av den slik den var komplett før den blei plukka fra hverandre:
liten 14" (tror jeg) reise\fattig studentslask Ikke-flat-tv gies bort til førstemann som gidder å hente på Tonsenhagen. Alt skal funke, fjærnis medfølger.
To IKEA gulvlamper gis bort i Trondheim, ser ut som den her men i matt sort. Jeg kan bringe, men her gjelder det å være rask på labben siden de ellers havner på dynga før helga.
Edit: har forresten to fine vegghyller fra IKEA også, solide tunge greier i sort finér med stilige knekter i stål. Ser slik ut, men med sort hylleplate
Toner / farge til en haug canon printere gis bort til hvis noen vil ha.
Type BCI-6Y/C/M , altså yellow, cyan og magenta til bla -i560 -i865 -i905D -i950 -i965 -i9100 -S800 -S900/S9000 -BJC-8200 ..og sikkert en haug med andre printere
Hentes i oslo eller skuffes i posten mot porto
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: henrikh]
#99971108/08/201019:21
Rydder opp i kjelleren etter litt oppussing og diverse;
- Glava EPS S80, 20mm glattkant (16plater) - Stort hvitt plastkar (sikkert 150L ++) (Fin som badestamp for småunger) - Byggmax pussbruk CSI 25kg sekk (Kun brukt 1-2 kg av denne) - En drøss blomsterpotter i keramikk/plast. Dim ~12cm +/-. - Ikea brødboks i stål - Panelovn, Glamox 1000W (tror jeg har ihvertfall 1 eller 2 av denne)
Mer interessant stuff følger...
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"