Etter å returnert til 2hjuling og gått på en smell hvor jeg ble "lurt på" en sykkel som var for liten-så har jeg tatt meg god tid i prosessen for å selge "luresykkel" og så finne meg en ny.
De fleste butikker i Oslo området har vært besøkt og man merker seg jo forskjeller på argumentasjon for/imot , priser og ikke minst service!
Uten å nevne de jeg mener har litt feil holdning, så vil jeg bare si at servicen jeg har mottat på Sport 1 har vert helt fantastisk! Når man ser på sykler til 20-30' så vil man jo gjerne teste dem og gjøre seg en mening på hva man vil ha.
Her har Sport1 ett utrulig godt utvalg av sykler, både merker og str noe som jeg syntes mangler hos enkelte.
Så er du på jakt etter Lapierre, Cube,GT eller så så vil jeg anbefale å ta en titt innom og ikke minst prøve ut det du vurderer!
For min del måtte jeg hente min sykkel fra utlandet da den jeg bestemte meg for ikke var tilgjengelig (uten at det ble noen sure miner fra min kundekontakt i Sport1).
Anbefales og skulle Thomas på butikken se dette så vil jeg bare si god sommer-I'll be back 4 more.
KJD
Redigert av Kendo Cues; 14/07/2010 22:04.