Hei
Som jeg har skrevet tidligere: jeg har INGENTING å utsette på butikken. De har gjort alt de makter, jeg har ikke vært uten sykkel mer enn den kvelden det tok meg å flytte over delene, og Raske har stått på. Jeg ser ingen grunn til ikke å velge Raske sykler - tvert om.
Kritikken min går på at Foss ikke gadd lese det jeg skrev eller hørte på det Raske sykler sa til dem. Og at Foss ikke svarer.
Altså:
1) Raske sykler har alltid stått på
2) Jeg har tatt dialogen med Foss fordi det passet sånn
3) Jeg har ikke vært uten sykkel i mer enn noen timer både fordi Foss har vært ganske raske og fordi syklene har vært kjørbare
4) Foss har ikke hørt eller giddet å høre på butikk eller sluttbruker
5) Foss bør for sin egen integritets skyld få større ansvar og myndighet av TrekUSA + lager av reserverammer
6) Jeg tviler på om jeg vil handle Fossvarer igjen, selv om det frister fælt med neste års Superfly
7) Jeg tviler IKKE på at jeg kommer til å bruke Raske igjen - de selger andre merker også.
Er det jeg som er urimelig - og ikke Foss?
Saken er at jeg og Raske sykler ba om et tilbud på en annen ramme enn den jeg hadde krav på, men hørte ikke ingenting fra Foss. Og hører fortsatt ingenting om når ramma kommer. Som LarsB sier: de rører
Redigert av Johan; 14/07/2010 13:25. Rediger grunn: ikke grunn til å være spydig