Er det "tillatt" å bare komme svingende innom lørdag f.eks. selv om man da går glipp av mye av den sosiale pakka? Ikke lange turen opp, men siden noen av helgene om sommeren krever litt ifht. familieliv føler ikke jeg for å bruke hele helga (sorry for de som måtte føle seg såret...) Men, med nyervervet fullboing hadde dette vært artig å være med på
det begynner å nærme seg.. Skal se om jeg får postet noen bilder selv.. Men jeg lurer litt på å ta med min sønn på fjorten, (-må selvsagt låse han inne om kvelden så han ikke havner på fjellbekk-kjøret!) Er det noen andre som tar med ungdommer i år? De trofaste damene? Som jeg syklet sammen med en av dagene i fjor eller året før.. Hukommelsen er ikke hva den en gang var, tror jeg, det var visst bare ett år siden.
Middels klok bør en mann være, ikke altfor klok fagreste livet lever den som vet måtelig mye
Er på tur sørover etter BBB-samling i Bodø og ferie langs helgelandskysten. Har akkurat logga inn på tråden og har ikke helt oversikt over hvem som skal med til Skei-samlinga.
Er det noen som enda ikke har ordna seg hytte og som vil være med å leie en?
Skal forøvrig innom Åre imorgen (onsdag) og blir der noen dager. Noe som har lyst til å hooke opp? : ) Har kanskje noen av dere tips om gode singeltracks for en AM 160 mm i Åre?
Jeg vil uansett være i området under Skeitreffet, og kan som eksil-inntrønder bli med på en evt. inntrønderhytte.
Tror ikke oppmøtet fra Inntrøndelag blir nevneverdig stort. Har ikke tenkt meg nedover og hører de andre mumler om andre greier den helga, men de får svare for seg selv.
Det er visst trommet sammen til en fellestur-helg i Bartebyen denne helga, og noen tenker å vise seg frem der.
Når det gjelder fløte til kaffe'n, må dere visst stole på Jonnykast
Jeg vil uansett være i området under Skeitreffet, og kan som eksil-inntrønder bli med på en evt. inntrønderhytte.
Tror ikke oppmøtet fra Inntrøndelag blir nevneverdig stort. Har ikke tenkt meg nedover og hører de andre mumler om andre greier den helga, men de får svare for seg selv.
Det er visst trommet sammen til en fellestur-helg i Bartebyen denne helga, og noen tenker å vise seg frem der.
Når det gjelder fløte til kaffe'n, må dere visst stole på Jonnykast
Æsj, gikk på en smailis-smell.
Jeg har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg gjør denne helga Jeg skal mest sannsynlig reise på arbeid på søndagen,så da må jeg reise hjem på lørdag
Det spørs om jeg ikke må komme sterkere tilbake neste år...
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
det begynner å nærme seg.. Skal se om jeg får postet noen bilder selv.. Men jeg lurer litt på å ta med min sønn på fjorten, (-må selvsagt låse han inne om kvelden så han ikke havner på fjellbekk-kjøret!) Er det noen andre som tar med ungdommer i år? De trofaste damene? Som jeg syklet sammen med en av dagene i fjor eller året før.. Hukommelsen er ikke hva den en gang var, tror jeg, det var visst bare ett år siden.
Så sant jeg greier å grine meg til litt bytting og fri fra jobben ser det ut til at jeg tar med ungdommen oppover fra mandag til fredag. Er et av årets høydepunkter dette Moro hvis det blir flere ungdommer også!
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
Så sant jeg greier å grine meg til litt bytting og fri fra jobben ser det ut til at jeg tar med ungdommen oppover fra mandag til fredag. Er et av årets høydepunkter dette Moro hvis det blir flere ungdommer også!
Er det ikke bare å late som du ikke hører på jobben din da?
Jøss, her var det mye kjekk ungdom. Gode gamle dager, den gang det var titan og SS og masse fritid som gjaldt.
Det er forresten litt artig, på en melankolsk-sentimental måte, å se at Cove'n er helt uforandret nå 5 år senere, med unntak av nye dekk selvsagt, og en Eriksen-pinne.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Snakket med Ingrid nettopp og det er kun en hytte som er booket så det er nok av plass.
Vi booket som vanlig ved avreise forrige Skeitreff, så det bør være oss, i nummer 22. Oss = Helle, Vår og jeg. Og vi reiser opp i morgen, men må dessverre ned igjen på fredag ettermiddag, så dette blir _nesten_ Skeitreff for oss.
Vi veit foreløpig ikke helt når vi ankommer, men det blir nok før torsdag. Fram til fredag er vi 2, deretter 3 eller 4.
Altså:
Sitat: hallgeir
Noen som har ledig hytte til meg også (torsdag til søndag)?
Jepp
Melding sendt.
Eller så har jeg ikke tilgang på forsterker, høytalere eller cd spiller som tidligere meldt. Tenker bl.a på lyd iforhold til utevisning av ymse sykkel filmer. Kommer forresten "Kongsberg lyd og bilde" med prosjektor ?