Jeg (og min bror) drar til Rotterdam i morgen tidlig for å se prolog og første etappe av TdF. Jeg står på fergekaia i Larvik i morgen tidlig fra ca klokken 7. Jeg har ledig plass i bilen til single søte damer Spør deg frem til Marius. Challenge/reply-ord; Stratos/Troika
Ja flickor, det er bare å hive seg rundt og pakke beautybagen
Det barberes legger ser jeg. Kan du ikke la det gro ut til en drøy pels, og så komme tilbake og si noe om hvordan jenter stiller seg i leggbarberingsdebatten? Hadde vært greit å få innspill fra den andre siden også.
Det ligger vel i kortene at en syklist som er på utkikk etter en likesinnet, bør foretrekke glatte ben?
Så på samme måte som du kan kjenne igjen de mest seriøse landeveissyklister på de barberte beina kan du kjenne igjen de mest seriøse kvinnelige terrengsyklistene på de ubarberte beina?
Slenger på dette. Ja det er blått og ja, det gjorde vondt selv om verre ting har skjedd før. Aner ikke lufttrykk, hadde ikke knebeskyttere. Skjedde i skogen, på knotete sti...
Nå må alle dere single i denne tråden se å fylle ut vital info i profilene deres (bursdag m.m.), så blir det kanskje fart i singlespeeddatingen. (Dette som et vennlig innspill fra en usingel mann).
Nå må alle dere single i denne tråden se å fylle ut vital info i profilene deres (bursdag m.m.), så blir det kanskje fart i singlespeeddatingen. (Dette som et vennlig innspill fra en usingel mann).
Finnes jo ingen kollone for sivilstatus i profilen jo...
Så på samme måte som du kan kjenne igjen de mest seriøse landeveissyklister på de barberte beina kan du kjenne igjen de mest seriøse kvinnelige terrengsyklistene på de ubarberte beina?
Nei, det må du hinte til i denne tråden.
For quindenes del vil det være en klassisk tabbe å hinte om egen sivilstatus om de forsøker å sende en melding til oss på bortelaget, da vi stort sett er fullstendig ute av stand til å tolke annet enn tydelige beskjeder i STORE BOKSTAVER. Jenter, ikke hint; si.
Ellers er jeg stort sett permanent overrasket over at en del av oss, meg selv inkludert, er usingle. Ustelte slubberter, alle mann! Hva ser dere i oss?
Æsj, damer med hår på leggene er vel litt turnoff???? Her kommer det hvertfall aldri til å skje, heller ikke anlegg som Julia Roberts (les hår under anrmene) eller andre ting...
Og ja, har nok blitt såra før. Er flink til å tre forhjulet i den største steien som finnes på stien for så å flakse (boksatvelig talt) over styret og ende opp i et kratt blandet med brennesle/rosebusker. Jeg så ikke ut (sykla da i shorts og kortarmet, var jo sommer) og lå kramper i fosterstilling hele natta. Je je, sånn kan det gå, er bare glad jeg slapp å plukke tenner Har bilder fra forrige ukes velt, det gikk bra, endte i lyngen
For quindenes del vil det være en klassisk tabbe å hinte om egen sivilstatus om de forsøker å sende en melding til oss på bortelaget, da vi stort sett er fullstendig ute av stand til å tolke annet enn tydelige beskjeder i STORE BOKSTAVER. Jenter, ikke hint; si.
Æsj, damer med hår på leggene er vel litt turnoff???? Her kommer det hvertfall aldri til å skje, heller ikke anlegg som Julia Roberts (les hår under anrmene) eller andre ting...
Damer har jo ikke sånt, ikke sant?! Ikke ødelegg illusjonene mine nå!
Jøss, utviklet seg til en "show your battlescars"-tråd det her jo! Pokker er ikke det en film der et par viser frem arr før de ender i sengehalmen? Kansje jeg skulle legge ut et bilde av øyet mitt her, men siden jeg ikke skadet det på sykkeltur, men på jobben får det heller være...
Og forresten så får jeg ikke lov å lese av legen, så skulle strengt tatt ikke skrevet dette i det hele tatt.....
Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Ok, et siste.. Og når dette sees er det kanskje ikke rart leggene får merker. MEN, et stort men altså, selv om velten var umulig å avverge og endte i lyngen så fikk jeg faktisk klikket skoa ut. Yohooo!!! Dette var forrige ukes tur på knotete sti...