Nu har hvores eminente stirydder Christian meldt seg på BBB også. Meg og Christian leier en hytte på campingen vi. Vi kjøre nok fra Verdal fredag morgen, så vi er klar til første tur fredag kveld
Det er jo helt nydelig. Bar ta kontakt med campingen. Ringte for litt siden og plass skulle ikke være noe problem. Om dere starter tiiidlig rekker dere kanskje første offisielle tur kl. 1800? Oppmøte i Maskinisten. Sjekk kart på Gule Sider. Rekker dere ikke det, klarer vi å guide dere til et møtepunkt ila. kvelden.
Finfint. Freddan blir det trolig sykling fram til sengetid og lite sosialt etterpå. Rekker dere ikke 1800 er vi sannsynligvis på plass i Maskinisten også klokka 1920, etter en oppvarmingsrunde i storlia. Ellers kan jeg nås på førtifem nullnull seksti sekstini.
Gode greier Claus at du klarte å overtale Christian til å ta turen opp til Bodø,dere kommer til å trives helt sykt på stiene der oppe I Bodø området er det stier for enhver smak
Kanskje jeg klarer å lure med noen opp til Narvik i løpet av sommeren? Narviksfjellene er foreløpig den beste høyfjellssyklingen jeg har opplevd
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Er fryktelig sugen på en ny Narvikstur. Men jeg er redd jeg har booket max av hva jeg kan rekke og tillate meg på en sommer for i år. Vi får kanskje ta neste års ball delvis i Narvik...
Er fryktelig sugen på en ny Narvikstur. Men jeg er redd jeg har booket max av hva jeg kan rekke og tillate meg på en sommer for i år. Vi får kanskje ta neste års ball delvis i Narvik...
Til det er det bare å si:jeg blir med! Såfremt helsa holder...
Er det noen som er med på en tur på en eller flere av de fine stiene deres på torsdag ettermiddag/kveld? Jeg har GPS spor fra i fjor fra en del av stiene,så jeg finner nok frem,men selskap på turen blir aldri feil
Jeg jobber til 5 torsdag, kl 2005 lander Arne_And og Kamiklaz på flyplassen og skal hentes. Jeg vil/skal ha en tur ca. 1800. Da her jeg litt lyst å ta på bøllehjelmen og bombe Framsia. Noen som er med på den?
Tje det er jo litt trangt opp natoveien... neida, her er plass til alle. Men blir det bombing og bøllehjelm, blir det alle mot alle og ingen venting på noen på vei ned. (ikke tilsiktet deg Tom) Men Jonny ser ut til å melde seg for baktroppen uansett? (føkkit, folk over 30 får bruke smilefjes når de gleder seg) Opp går det rolig som vanlig.
vell det høres flott ut andreas,æ ska prøv og få med mæ en gjeng med ungdoma å så kansje vi kommer en 5-6 fra familien:) har du no tips te e et bra bakk dekk,snakka med jim på sykkelhuset han snakka om at dokker hadde kjøpt no råe dækk
Det siste vi bestilte fra Jim var en ladning Maxxis minion DHF 2,5 til Årebruk. Kanon i Bodø også så lenge det peker nedover, men et rent h.... på vei opp. Om du for det meste skal tråkke Demo7´en din opp ville jeg sett på Schwalbe Big Betty GG (vanvittig grep også når vått), eller Maxxix Ardent 2,4 (ruller best).
Hehe. Ikke noe å bekymre seg over. Det blir noen dråper, men bodømarka drenerer særdeles godt. Så de få millimeterne i døgnet som meldes går helt fint. Forøvrig ligger vi (alltid) midt mellom et høy og et lavtrykk, og varslet er det verste mulige. Temperaturmåleren for Bodø ligger ytterst på flyplassen og halvøya og viser jamt 2-4 grader mindre enn virkeligheten.
Ah, Storlia, det må være den stien jeg husker best. Magisk! Kan være den er grunnen til at jeg røyk på impulskjøp av ny ramme i fjor, etter særdeles hyggelig utlån av jonnykast. Vet ikke om jeg har opplevd maken til superflytomania som turen i fjor på hans sykkel.
Jonny: du har med to sykler i år også ja? Den nye bakfelgen begynner å bli litt bulkete, vet ikke om den tåler turen nordpå.