Fant et bilde som jeg tok noen hundredels sekunder før uhellet i starten. Nr 108 ser ikke ut til å være helt fornøyd med tingenes tilstand.
Forøvrig gikk jeg bananas med apparatet og har lagt ut en haug med bilder her Om noen finner et blinkskudd av seg selv er det bare å si fra så kan jeg hoste opp bilde i bedre oppløsning.
Konsekvent ukonsekvent!
Re: NM Rundbane på Festningen
[Re: EgilS]
#97146721/06/201020:27
[quote=RazeFaze]En pall uten Bakeriene er moro :-D
Hva skyldes denne gleden over at noen IKKE lykkes i en konkurranse? ' Hva med positiv oppmerksomhet for at en av de (den?) eldste som startet i Maraton Elite også startet i rundbane (Christophersen), og at 2.plassen fra lørdag (Jo) også startet mandag? Ja, jeg sykler for/på/med Team2 og vi har det sabla gøy på felles treninger og gjør det vi kan for å spre sykkelglede og kunnskap blandt dem som har lyst til å være med på disse.
Beklager, ikke meningen å ødelegge en tråd som burde dreie seg om å hylle ALLE TØFFINGER som dro på enten lørdag eller mandag. GRATTIS TIL FAGERLI!! Endeli' !!
Og hatten av for alle dem som gir gass selv om været sier STOPP!!
Redigert av wheel69; 21/06/201022:35. Rediger grunn: Feil med quote..
It's not you, it's my bike.
[Re: parob]
#97157222/06/201001:23
Må bare få legge til et bilde av marley i blomstereng
Jeg lurte fryktelig på hvem det var som heiet så fælt, så måtte se litt ekstra etter. Men når beina er så døde som de var får du god tid til å følge med rundt deg.
Mathias... ... som er litt flau over at han ser så ukonsentrert og uberørt ut... Jeg ga alt!
...imponerende at viljen holder til å bruke så mye tid på et dødfødt prosjekt.
Den Thomas jeg kjenner er en som trener "passe mye" (langt mindre enn en gjennomsnittlig medaljevinner i veteranklassene på landevei eller Birken) og driver med dette fordi han ELSKER terrengsykling.
Dersom alle som ikke har reell sjanse til å komme på pallen i eliteklassen skulle legge opp hadde det jaggu blitt tynt i feltet.... (og der er det tynt nok fra før)
[quote=RazeFaze]En pall uten Bakeriene er moro :-D
Hva skyldes denne gleden over at noen IKKE lykkes i en konkurranse?
Der sliter jeg også med å henge med. Rune er vel den terrengsyklisten som har gitt mest tilbake til sykkelsporten, og her gir han det i form av tid, penger og kompetanse til unge talenter (18, 20, 24, 24...) for at de skal kunne utvikle seg til gode terrengsyklister.
Hvorfor det skal være så stas om de mislykkes er utenfor min fatteevne. "Bakerne" er en berikelse for norsk terrengsykling, og jeg ønsker dem all mulig suksess. Tenk så flott det hadde væd Anders, Ole Chr. og Ola i en jevn fight på NC-rittene til høsten! Unnskyld Ole, men hvem som til slutt vinner er meg knekkende likegyldig, et slikt trekløver vil uansett være et lokomotiv og en ispirasjon (og en flott stamme i et landslag).
Selv om Anders er syk kom de heldigvis ikke tomhendt fra Trondheim; Jo "vant" sølv bak maratonkomgen på lørdag og Ole ble juniormester i går (sier heldigvis, fordi det gjør det lettere å satse videre).
Sitat: Hekta-MTB
Hvilke motargumenter har de nå da, Nordisk og Norsk Mester!! Gratulerer!
Regner med at det er NCF du sikter til?
Alle som har prestert i rundbane i år har "blitt sett" og fått landslagsoppdrag. Ole har vært fulgt nøye, men han har ikke vært helt på lag med kroppen før nå i det siste. Når han nå endelig presterer "der det gjelder" (seieren i Svelvik var etter min mening enda mer imponerende) og pt. er landets beste, får det selvfølgelig positive konsekvenser. Gratulerer igjen Ole, det skal bli gøy å følge med deg "der ute" også!
Når alderen også tynger, så er det imponerende at viljen holder til å bruke så mye tid på et dødfødt prosjekt.
Merkelig kommentar. Jeg er utrolig imponert over Thomas prestasjon og så håper jeg at ingen (Thomas eller andre) som er kapable til en 4. plass i rundbane NM ser på det som et dødfødt prosjekt. Så GRATTIS til dere på pallen, GRATTIS Thomas og alle dere andre som deltok og presterte bra etter egen målestokk!!!!
Når sykkelparken har høyere verdi enn bilparken er prioriteringene i vater.
[Re: brede]
#97162122/06/201007:10
Når alderen også tynger, så er det imponerende at viljen holder til å bruke så mye tid på et dødfødt prosjekt.
Merkelig kommentar. Jeg er utrolig imponert over Thomas prestasjon og så håper jeg at ingen (Thomas eller andre) som er kapable til en 4. plass i rundbane NM ser på det som et dødfødt prosjekt. Så GRATTIS til dere på pallen, GRATTIS Thomas og alle dere andre som deltok og presterte bra etter egen målestokk!!!!
Jeg synes ikke engang 22.-plassen min er dødfødt. Jeg hadde det moro hver eneste meter.
Synd det ikke holdt for Henrik, men han viser en flott innstilling med og dra til.. Veldig bra kjørt og neste gang holder det forhåpentligvis inn. Imponert over Sveum og.. Tøft gjort og kjøre til fra start og ligge foran Lene et par runder!
[Re: Kriss]
#97165722/06/201008:22
Slutter meg til gratulasjonen til Olechr. Fantastisk bra og velfortjent. Razeface' kommentar om bakergutta er helt meningsløs og tøysete. Rune og Bakergutta fortjener intet annet en repsekt for å ha profesjonalisert norsk terrengsykling, og jeg håper de fortsetter å ha suksess i mange år framover!
Den Thomas jeg kjenner er en som trener "passe mye" (langt mindre enn en gjennomsnittlig medaljevinner i veteranklassene på landevei eller Birken) og driver med dette fordi han ELSKER terrengsykling.
Dersom alle som ikke har reell sjanse til å komme på pallen i eliteklassen skulle legge opp hadde det jaggu blitt tynt i feltet.... (og der er det tynt nok fra før)
Jeg skjønner heller ikke hvorfor en pallplass skulle være et dødfødt prosjekt, men jeg skjønner heller ikke hvorfor det skulle være et pluss å oppnå gode resultater uten å trene "mye". Nå regner jeg uansett med at det ligger endel treningstimer bak en NMmedalje men jeg trodde hele poenget med å sykle var å trene. Å være god uten innsats er ikke noe som fortjener respekt, å være god etter motgang og gjennom offervilje og innsats fortjener all respekt! Å vinne NM medalje etter et nakkebrudd får uansett mye respekt hos meg!