Doc og jeg var oppe i Volhaugen nå i kveld. Regnet hadde gjort The one noe våt så dekkene pakket seg noe jæv... I siste svingen måtte jeg stå av. Doc tar det piano siden kneet ikke er helt på topp ennå. Bilde 1; Doc er klar for et inngrep i Chucker'n. Bilde 2; I flytsonen. Bilde 3; The one leverer gjørme.
Ski baby! Erik S. Hynne
Re: Volhaugen, vi tar et tak!
[Re: gikke]
#96924717/06/201020:58
Det første bilde av doc, gjør han klar til et indgrep eller et angrep ?
Jeg vet ikke helt om det var noen av delene. Sist jeg var i området ble jeg utsatt for et overgrep. Men jeg føler vel egentlig skam, og skyld for det selv. I dag var tonen mellom meg og stien gemyttelig, men noe anstrengt.
Re: Volhaugen, vi tar et tak!
[Re: calfs]
#96936418/06/201006:07
Størst'n(nægern) va 7 hg. Bra bøy på 5'er stanga da. Mætta ein amputert familie på tre... Mått te Værnes å hent bil å da passa'e me feskcombo, å itj sykkelcombo.
Størst'n(nægern) va 7 hg. Bra bøy på 5'er stanga da. Mætta ein amputert familie på tre... Mått te Værnes å hent bil å da passa'e me feskcombo, å itj sykkelcombo.
Når var det du skulle gro skjegg og bo ute i naturen?
5'er er stang for vind og lange kast(over 7 meter ) og for de som ikke har(tar seg )råd til å ha 5 stenger. Hilsen nyfrelst fisker som har utstyr fra ca 20 år siden og tenker oppgradere etterhvert.
Word. Gleder meg også stort til å sykle igjen. Lang forkjølelsesperiode over -100% igjen! Volhaugen og alle andre områder lokker: Kløvstien,Kulturstien++ Inderøy,Brennberga Steinkjer, Skaillen med utvidelse, Skjøtingstua, and so on.....
Har ferie i uke 28-29-30- skal passe unger,men det blir mye sykling på kveldstid,og lidt på dagtid når jeg "frièr til svigers), så når du ikke flyr skulle det være muligt med en økt. Faktisk så har vi veldig mye fint sykkelterreng rundt hvor vi bor
Back in bisniss?
Pøhh, 5`er stang fanger man laks på
Det går helt fint å fange stor laks på femmer stang når forholdene er de rette,men det er mange historier om folk som har stilt opp med alt for spinkelt utstyr på laksefiske...
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Har ferie i uke 28-29-30- skal passe unger,men det blir mye sykling på kveldstid,og lidt på dagtid når jeg "frièr til svigers), så når du ikke flyr skulle det være muligt med en økt. Faktisk så har vi veldig mye fint sykkelterreng rundt hvor vi bor
O'je! Skal på svensktur og foppaill-cup i uke 27, men hjemmeferie etter det. Hytta selvsagt, men der er det også stier + Kråksjøen og andre... Mye å ta av!
Noen som vil ut på tur i dag? Jeg vet ikke enda om min bedre halvdel blir med. I så fall tenker jeg at en rolig runde oppi Volhaugen hadde vært supert. Hvis ikke hadde det vært kult å kjøre seksjoner i Chuck og The1. Jeg har i utgangspunktet hele dagen til rådighet, men ser helst at det blir etter kl3, da jeg vil få med meg WC.
Ja dette ble en liten knotetur i Volhaugen Det var attpå til en som ramla og slo seg Etter helgas lille skybrudd var det vått så det holdt,og jeg slet med dårlig form og ditto teknikk En liten pause nedenfor "trappa" Stifinner Erik viser vei,saniteten lurer på hvor om vi er på rett veg
Takk for turen Erik,Erik og Karin
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Noen som skal ut på tur de nærmeste dagene? Meldt greit vær på onsdag. Kunne kanskje tatt en tur på Hårskallen og inn til Roknesvollen (det ligger vel ikke snø der oppe fortsatt)?