Da jeg bor midt i sykkelterrenget , rett ved vågøyvannsløypa , blir jeg vel å angre hvis jeg ikke får dette med meg i år.. Er vel fremdeles for nybegynner å regne, men en plass må man vel starte..
Klarer sikkert å oppdrive en 8-seters caravelle med takstativ , hvis det skulle være interesant...
Anbefales! Vi har ikke trengt biltransport tidligere, siden det er mer i bynære områder enn vi kan rekke over på en helg. Men det er helt klart muligheter for en ekskursjon eller to for å se litt nytt. Finkonakken på drøyt 500 tildels grisebratte høydemeter har vært oppe til diskusjon...
Hvordan er det med overnattingsmuligheter igjen hos dere? Kommer med fly fra Oslo. Ser at Hansib har lukta seg fram til Ballet i Bodø : ) Er det andre fra Oslo som skal oppover?
Jonny. Har ikke du arbeidsdager ferdig planlagt langt framover? Du skal jo opp, så dette må du få orden på
Ang. overnatting kan det se ut som vi nermer oss og muligens har passert smertegrensen for innkvartering privat. Tipper vi tar en opptelling i løpet av neste uke så ser vi.
Hansib. Er du å regne som påmeldt, eller bare undrende og nysgjerrig?
Blir det fler enn vi har senger til tipper jeg vi samler troppene på Bodøsjøen Camping.
Vakkert! Will doo Driver å sjekker litt hva vi har av tilgjengelige senger. Nå vil være en fin tid å melde sin ankomst, for dere som sitter på gjerdet Som sagt, får vi ikke plass til alle, tenker jeg vi booker hytter på http://www.bodocamp.no/
Nais! Folkens, da e baktroppen klar Neida, som du vet har vi fokus på kos, og de fleste klarer å henge på. Det er og enkelt å hoppe av underveis om folk føler for en pause. Det blir gjerne MANGE timer på sykkelen i løpet av helga, selv om vi ikke sykler så fort. Iallefall ikke fort oppover
Neida folkens, nu har jeg kikket lenge på denne tråd, jeg mååå slenge meg på. Uzzièn må testes på alvor. Count me inn. Tar med telt og sovepose, så det problem med overnatting er løst, de sproglige problemer, dansk kontra norsk for vi ta senere
Vakkert, har Jonny et ord med i laget her? En Uzzi tror jeg vil kle Bodømarka perfekt. Som Dansk skal du heller ikke frykte fjellene, de er ikke så voldsomt høye, de er bare tettpakket med gromsti Dansk v. Norsk tenker jeg glir over i hverandre utpå lørdagskvelden, velkommen skal du være
Om ikke ting har endret seg tipper jeg hele helga blir ganske morsom
Flere nevner telt. Er det mest stemning for teltleir? Eller leie av campighytter. Campingen er 15min (ok, 20min med Big Betty) sykling unna terrenget. Teltleir kan organiseres "i" terrenget, nærmere bestemt på et Dirt Jump og freeride-område rett ved starten på "alt".
Woooha... til de som har vært med før kom ny sti på programmet i kveld! Jeg foreslo å prøve den i fjor, men folket ville ha Dyrlia en gang til. Superflytsti over tregrensa, må ut med saksa og trimme litt i midtpartiet med småbjørk (så vi slipper langermet ;-) nederst er det bratt knot og et og annet crux. Det er noe -skikkelig- bratt i nærheten som skal utforskes, forhåpentlig samtidig som vi får frisert litt. Spent på om det i det hele tatt kan kjøres... Skardalen for de som er kjent.
Haha... ja været er bestilt, men om vi matcher tidligere år vil bare tiden vise. Det eneste sikre er at i Bodø har vi mye vær. Blir det fint, blir det drit fint, kanskje best i hele verden Blåser det er det neppe under kuling, regner det så høljer det.
Haha... ja været er bestilt, men om vi matcher tidligere år vil bare tiden vise. Det eneste sikre er at i Bodø har vi mye vær. Blir det fint, blir det drit fint, kanskje best i hele verden Blåser det er det neppe under kuling, regner det så høljer det.
Men stiene ligger der og venter på oss uansett!
Yep! ...Men jeg er såpass komfortinnrettet at jeg trives best på sykkel i oppholdsvær
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Oi , fikk ikke med med meg at du skulle ut å speide i hjemtraktene mine , da hadde jeg blitt med! Er et par bratte stier her som skal sees nærmere på når jeg får ny-sykkelen på hjul.
Om ikke ting har endret seg tipper jeg hele helga blir ganske morsom
Flere nevner telt. Er det mest stemning for teltleir? Eller leie av campighytter. Campingen er 15min (ok, 20min med Big Betty) sykling unna terrenget. Teltleir kan organiseres "i" terrenget, nærmere bestemt på et Dirt Jump og freeride-område rett ved starten på "alt".