Enda en dag som var dømt til å være kjedelig ble et fyrverkeri av en etappe
Evans burde etter reglene bli diskvalifisert etter slåsskampen med Lampre rytteren. Jeg håper for en gang skyld at de ser litt gjennom fingrene denne gangen.
Begge skal etter reglene bli diskvalifisert. Det begynner med at Evans drar i trøya på Brighi som så prøver han å slå bort armen til Evans og da begynner Evans å slå tilbake. Det var Evans som provoserte slik jeg ser det
Begge skal etter reglene bli diskvalifisert. Det begynner med at Evans drar i trøya på Brighi som så prøver han å slå bort armen til Evans og da begynner Evans å slå tilbake. Det var Evans som provoserte slik jeg ser det
Nå har jeg ikke sett dagens etappe, men er det slik at det har skjedd noe før dette klippet? Her begynner det jo (ved 0:37) med at Righi ser ut til å grave i rygglomma til Evans og at Evans da slår fra seg.
Han var visstnok sur fordi noen ryttere bevisst la seg i front av hovedfeltet, for så å bremse ned, for å hindre hovedfeltet å ta igjen utbryterne. Er ihvertfall det han unnskylder seg med =) Fikk flashbacks til tour de france når evans slo og hytta med nevene mot journalister og trua med å kappe hodet av folk.
Jeg mener jeg så Evans i en liten krangel en stund før videoklippet, men jeg la ikke merke til hvem han kranglet med.
Når jeg ser nærmere etter på videoklippet, så er det ikke krangling. Righi legger en tube med hemorroidekrem i lomma til Evans. Evans snur seg for å spørre hvordan han skal bruke kremen da han ser en veps surre rundt hjelmen til Righi. I ren takknemlighet for lånet av kremen vifter han vekk vepsen. Men i stedet for å fly av sted, fortsetter vepsen å virre mellom Evans og Righi, så begge må lange ut et par ganger før vepsen gjør retrett. Den første delen av videoen viser Evans som spør etter hemorroidekrem. At de fikk med seg dette fra helikopteret er jo ganske utrolig.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Giroen i år er jo helt vill. Her MÅ noen gå på skikkelige smeller i siste uka. Cadel virker sprek men syntes han har brukt mye krefter så langt. Det Vino og gutta gjorde idag koster mere enn det smaker.
Siste uka er jo helt vill. 3. og nest siste etappe har ca 11000 høydemeter tilsammen. Sånn som favorittene har holdt på hitil trur jeg en rytter som sastre, aroyo eller tilsvarende vinner tilslutt.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Blir sykt spennende as. Gutta er jo totalt desperate... Hver dag tenker jeg " idag blir det kjedelig og spurt". Smack smack så sitter favorittene å kjører lagtempo. Aldri sett sånn kjøring.
Aaaahhh, Zomegnan kan det å lage ritt, og i fraværet av ett dominerende lag åpner det for aggro kjøring fra flere. Og jøjje for noen etapper som nå kommer med Mortirolo, Zoncolan og Gavia (håper det snør). Sykkel er nesten alltid mye kulere å se på når det er drittvær. Tenk bare Roubaix 2001, mudfest deluxe.
Idag blir det spennende. Favorittene angriper hverandre hver dag selv når det er flatt så blir skikkelig gøy å se i fjellene idag. Jeg har trua på Tondo idag.
Visst blir det spennende, så vi forresten et svakhetstegn fra Vinokourov i går montro? Dessuten, har Basso trent teknikk siden forrige sesong? Han hang jo sånn brukbart med den Grappa i går
Idag skal det kokes syre i alle leire Sånn som Basso og Nibali kjørte mot slutten av klatringen igår, så håper jeg de holder det gående på samme vis idag. Men det er nok flere som er klare for å hente minutter og sekunder. Evans virka veldig sterk. Sastre har jeg trua på at skal våkne idag. Vino kan man aldri vite hva finner på. Wiggins kjørte seg litt bort, med å rykke så tidlig i Grappa. Scarponi blir skummel. Arroyo får litt å jobbe med...
noen som har syklet monte zoncolan? ser magisk ut! sastre kan kanskje våkne i dag? bruker å kjøre seg bedre utover siste delen. men arroyo i rosa blir en hard nøtt tror jeg med det forspranget!