Blev ingen juletur på meg,kjørte bakvegen op til huseby og i sidste bratbakke satt jeg bilen på tvers. En venlig bonde kom omsider og hjalp meg op,så nu må der nok handles et par flasker vin
Claus
Det jeg lurer på er hvorfor du skulle til Volhaugen, når "hjuletouren" gikk til Trones. Boikott?? Utstøtt av det gode selskap??
eller
KOMMUNIKASJON??!!
Jeg har trampet rundt på fjellet med ski i helga. O'JOY
Forklaring; Oppmøte var kl.1000. Ved angitt tidspunkt var kun undertegnede på plass. I påvente av resten av følge så tok jeg en kvikk tur oppover kjerrevegen for å sjekke forholdene. Etter 400 meter ga jeg opp på grunn av snømengdene. Nede ved vevstuggu kl 1010 så var saniteten pluss Christian ankommet. Vi tok en rask avgjørelse om å dra til Trones. kl 1030 dro vi.
Utlendingefilter !! Hvabehar,er der utlendinge her ? Har været her siden enoghalvfems,regner meg som infødt. Og hvor,spørg dansken,ja hvor ,blev det blå blod til kongefamillien hentet ??
Forklaring;Bla bla bla bla bla 1000 bla bla bla bla 1010 bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla 1030 bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Kjørte innlegget gjennom ett plapre/viktighets-filter
Blev ingen juletur på meg,kjørte bakvegen op til huseby og i sidste bratbakke satt jeg bilen på tvers. En venlig bonde kom omsider og hjalp meg op,så nu må der nok handles et par flasker vin
Claus
Nevnte jeg at returen fra hytta i en full Volvo med sjåfør med mottoet"speed is life", endte opp litt utenfor det som er definert som vei. Det var noen saftige snøfonner som hadde bygd seg opp i hyttefeltet.
Lett hysterisk kjærring og en times venting på hjullaster fra bygda.
Ingen vits med allwheeldrive, når et par av hjulene ikke hadde noe underlag å sparke fra på.
Nå stikker jeg nakken ut, ja. Klar til hogg! Får ta det som en mann.
Redigert av Snooze; 21/12/200918:04. Rediger grunn: klar til hogg
Forklaring;Bla bla bla bla bla 1000 bla bla bla bla 1010 bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla 1030 bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Kjørte innlegget gjennom ett plapre/viktighets-filter
Det våres så det griner i Volhaugen! Syrstamvegen; sykkelbar til og med steinsenga. Ja-ja stia; sykkelbar i hele sin lengde. Hestgreivollstia; Pikkabello!. The road to chuck; Trenger ei god uke. No-name stia; Pissvåt men sykkelbar. Gamle kongeveg; Det meste er sykkelbart. Husbykneika; Jada. Bilder;
Det våres så det griner i Volhaugen! Syrstamvegen; sykkelbar til og med steinsenga. Ja-ja stia; sykkelbar i hele sin lengde. Hestgreivollstia; Pikkabello!. The road to chuck; Trenger ei god uke. No-name stia; Pissvåt men sykkelbar. Gamle kongeveg; Det meste er sykkelbart. Husbykneika; Jada. Bilder;
Flotte bilder! Kjenner jeg gleder meg litt, selv om jeg skal sykle mindre i sommer....
Kult å se at Volhaugen er klar for tur. Kjenner jeg er sulten på flyt, fart og fart oppi der. Før har jeg klart å sette pris på vanlig bortoversvetting. Nå som jeg har frarøvet meg selv muligheten for sykling i mange uker, tenker jeg bare på å komme oppi der og kjøre nedoverbakker fortere enn før.
Volhaugen-/Bjørgatur vil for meg bety knebeskyttersykling fremover.
Kult å se at Volhaugen er klar for tur. Kjenner jeg er sulten på flyt, fart og fart oppi der. Før har jeg klart å sette pris på vanlig bortoversvetting. Nå som jeg har frarøvet meg selv muligheten for sykling i mange uker, tenker jeg bare på å komme oppi der og kjøre nedoverbakker fortere enn før.
Volhaugen-/Bjørgatur vil for meg bety knebeskyttersykling fremover.
For meg kommer helhjelm og nakkebeskytter før rustning. Sannsynligheten for å ha bruk for rustning er mye større enn nakkebeskyttern, men nakkebeskytteren og helhjelmen er kjipere å mangle når man trenger de. Skal uansett bli flinkere å skille mellom rolig safe stitur og dh-liknende am-sykling. Sistnevnte skal inkludere helhjelm og leatt. Når jeg kommer tilbake for fullt, blir det pushbike m/full mundur på Hårskallen!