|
|
Raske Sykler, håpløs service!
|
Raske Sykler, håpløs service!
#918692
13/04/2010 14:32
|
Registrert: Mar 2007
Innlegg: 259
Molby
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Registrert: Mar 2007
Innlegg: 259 |
Skulle kjøpe bashguard og tok turen innom Raske Sykler for å høre om de hadde noe inne. Ingen kunder var i butikken, gikk frem til disken hvor sjefen selv (med brillene, husker ikke navnet) sitter med hodet begravd i pc'en. Jeg kremter for å få hans oppmerksomhet, han gidder såvidt å løfte blikket før det detter ned i tastaturet igjen og prater med en som står ved siden. Slik fortsetter det de neste 10 minuttene, flere kunder kommer inn, men han gidder ikke å se opp fra skjermen og vi står der og blomstrer som noen andre idioter. tilslutt går flere ut, jeg gir opp selv og sier høyt på vei ut "det betyr tydeligvis ikke at dere har kunder i butikken?". Da kommer det en REAKSJON! Han løfter utrolig nok hele hodet, men så detter det ned i skjermen igjen..Moralen er, skal dere ha noe utstyr, bruk heller en butikk som faktisk får med seg at dere eksisterer og kan hjelpe dere. Dro ned til Bikes and Boards og det ble en helt annen opplevelse.
Redigert av Molby; 13/04/2010 14:36.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Molby]
#918695
13/04/2010 14:39
|
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 699
Kjeserud
Avhengig
|
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 699 |
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Kjeserud]
#918701
13/04/2010 14:45
|
Registrert: Mar 2007
Innlegg: 259
Molby
OP
Entusiast
|
OP
Entusiast
Registrert: Mar 2007
Innlegg: 259 |
det er ille når man har brukt tid på å komme seg dit, og har det litt travelt..
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Molby]
#918704
13/04/2010 14:56
|
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 1,293
limelight
Veteran
|
Veteran
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 1,293 |
Jeg har opplevd akkurat det samme fra samme plass.
Det er sjeldent jeg handler på butikker i gatene. Så når jeg først gjør det, krever jeg at de gir god service vist ikke ordner jeg det billigere på nettet.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: limelight]
#918712
13/04/2010 15:12
|
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken
Høkk, da! Høkk!
|
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225 |
Har jammen opplevd det samme der selv! Knapt bry seg om folk i butikken. MEN jeg har OGSÅ opplevd god service i den butikken.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: hbakken]
#918730
13/04/2010 15:39
|
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 699
Kjeserud
Avhengig
|
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 699 |
Har jammen opplevd det samme der selv! Knapt bry seg om folk i butikken. MEN jeg har OGSÅ opplevd god service i den butikken. Nesten verre enn dårlig service er varierende service.
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Kjeserud]
#918761
13/04/2010 16:40
|
Registrert: Sep 2009
Innlegg: 269
A.M
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Sep 2009
Innlegg: 269 |
jeg dro fra Drammen for å kjøpe sko hos de, siden vi har en santralavtale med de. Men etter 25 minutter i butikken gikk jeg også. Jeg gidder ikke legge igjen penger hos folk som ikke gidder å løfte en finger.
Dro ned til OSlo sportslager som jeg aldri har lagt igjen ei krone, ikke nå heller, men fikk hjelp etter ett minutt.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: A.M]
#918794
13/04/2010 17:57
|
Registrert: Sep 2006
Innlegg: 259
MrWhite
Entusiast
|
Entusiast
Registrert: Sep 2006
Innlegg: 259 |
Opplevde ca det samme i går. En av gutta der skulle gi meg en pris på en krank. Han skulle spørre en de andre som jobber (?) der. Han forsvant inn på verkstedet - og blei der. Det var tre andre på jobb. Følte meg ganske gjennomsiktig der jeg sto. Jeg gikk.
When in doubt: flat out.
Founder of Sleiverud Racing
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: MrWhite]
#918807
13/04/2010 18:06
|
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 8,268
tommygutt
Scottselva
|
Scottselva
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 8,268 |
Jeg skulle kjøpe min første stisykkel på Raske Sykler i 2008, men når jeg måtte gå gjennom hele butikken sikkert en halv time uten at noen i det hele tatt nikket eller sa "hei", ja så tok jeg med Visa-kortet mitt ut igjen gitt. Er det noe det er nok av her i verden, så er det sykler, deler og god service. PS! Jeg velger å se poitivt på saken i dag, jeg kunne endt opp med en Specialized
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: tommygutt]
#918812
13/04/2010 18:13
|
Registrert: Apr 2006
Innlegg: 1,020
ElGordo
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Apr 2006
Innlegg: 1,020 |
Oslo sportslager er dyre, men jeg har alltid fått strålende service der. Mine første mtb sko kjøpt på tilbud ble tilpasset og målt etter alle kunstens regler, cleats skrudd på osv. Husker ennå at jeg opplevde meg veldig godt tatt vare på,og jeg skjønner at den butikken omsetter for noen hundre millioner i året. Ellers er det fryktelig mye dårlig service rundt omkring, men jeg passer på å alltid skryte av folk som gir god service. XXL Ski er vel værstingen så langt på dårlig service av det jeg har opplevd.
I told u so!
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: ElGordo]
#918818
13/04/2010 18:20
|
Registrert: Aug 2006
Innlegg: 3,513
bjerkseth
Besatt
|
Besatt
Registrert: Aug 2006
Innlegg: 3,513 |
Rart butikker ikke skjønner at man må satse på service. En butikk uten service er som en nettbutikk bare med dyrere priser 
Instagram: @oivindbjerkseth
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: tommygutt]
#918823
13/04/2010 18:25
|
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225
hbakken
Høkk, da! Høkk!
|
Høkk, da! Høkk!
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 10,225 |
PS! Jeg velger å se poitivt på saken i dag, jeg kunne endt opp med en Specialized Ja, det var flaks du ikke fikk hjelp! 
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: hbakken]
#918835
13/04/2010 18:37
|
Registrert: May 2009
Innlegg: 813
janeb
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: May 2009
Innlegg: 813 |
Prisene i den butikken er noe høye ifht. andre butikker i Oslo f.eks.: 495,- for Schwalbe Furious Fred Evo 2.0 vs Fast-bikes 295,-
Har imidlertid et godt inntrykk av butikken og betjeningen.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: ElGordo]
#918850
13/04/2010 18:57
|
Registrert: Nov 2007
Innlegg: 2,383
Jonas Tilseth
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Nov 2007
Innlegg: 2,383 |
Redigert av Jonas.T; 13/04/2010 18:59.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Jonas Tilseth]
#918862
13/04/2010 19:11
|
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 699
Kjeserud
Avhengig
|
Avhengig
Registrert: Jun 2008
Innlegg: 699 |
Wow, jeg har alltid trodd at Raske Sykler var et bra sted å handle, selv om jeg aldri har vært innom der, men etter alle disse erfaringene som er gitt her er det tvilsomt om jeg noen gang kommer til å gidde å gå inn døra der engang.
Oslo Sportslager er nevnt over, og jeg vil si meg enig. Bare gode erfaringer med den butikken.
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Jonas Tilseth]
#918864
13/04/2010 19:15
|
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 2,235
Andreas83
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 2,235 |
Jeg har alltid fått god service på Raske. Det som har fungert for meg er å spørre om hjelp med en gang jeg har trengt det og en av de ansatte var ledig. Med tanke på at jeg har vært i butikken x antall ganger de siste årene så kan jeg si at de av og til kan bruke litt tid før de kommer for å hjelpe, men at de ofte er like hjelpsomme med kunder når de selger 5000kr hybrider som når de selger GF til 30 000kr. Flere ganger hvor jeg egentlig har vært lysten på noe nytt har jeg beskjed om at jeg egentlig ikke vil merke så stor forskjell, og at jeg bør holde meg til det jeg har. Det er en plus i boka fra min side. Skal sies at jeg er på hei med de fleste av de ansatte der 
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Kjeserud]
#918878
13/04/2010 19:24
|
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 1,293
limelight
Veteran
|
Veteran
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 1,293 |
Wow, jeg har alltid trodd at Raske Sykler var et bra sted å handle, selv om jeg aldri har vært innom der, men etter alle disse erfaringene som er gitt her er det tvilsomt om jeg noen gang kommer til å gidde å gå inn døra der engang.
Oslo Sportslager er nevnt over, og jeg vil si meg enig. Bare gode erfaringer med den butikken. Oslo Sportslager er bra, jeg har handlet for 20000 der og har gjordt meg noen goe kjøp på tilbud. Når det gjelder begge syklene til meg og dama. God service er det også. Fast Bikes er plassen og handle deler på, jeg er er døsfornøyd med Fast Bikes. God service og goe på priser. Når det gjelder bra hjulbygging har Dogstar det, bra service er det også. Det er bare disse nevnte og da går resten på nettet.
Redigert av limelight; 13/04/2010 19:28.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: limelight]
#918888
13/04/2010 19:33
|
Registrert: May 2007
Innlegg: 6,470
Ripen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: May 2007
Innlegg: 6,470 |
Når Fastbikes blir trukket frem for god service i en tråd der Raske Sykler blir kritisert for det motsatte, da er det kosmisk ubalanse..
For å bringe litt balanse her så må jeg si at jeg er veldig fornøyd med service og oppmerksomhet på Raske Sykler.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Ripen]
#918894
13/04/2010 19:36
|
Registrert: May 2008
Innlegg: 5,357
thomasengen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: May 2008
Innlegg: 5,357 |
har alltid vært stort sett grei service og kundekontakt når jeg har vært hos Raske sykler. Når de snakker med andre og noen ganger med meg også, så er de veldig pratevillig om sykkel og det er jo positivit - såfremt det ikke blir for mye som går utover ventende kunder. Er jo midt i toppsesong også akkurat nå, men enkelte av eksemplene over skal IKKE forekomme. www.spinn.no er VELDIG bra på service. BÅDE på e-post, telefon og i butikk. PS! E-post adressen til RS på nettsiden har ikke fungert siste 1,5 år ;-)
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Andreas83]
#918985
13/04/2010 20:37
|
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 109
jseim
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 109 |
... men at de ofte er like hjelpsomme med kunder når de selger 5000kr hybrider som når de selger GF til 30 000kr. ... Det er en plus i boka fra min side ... Såpass bør en forvente syntes jeg. Hvis du som sykkelselger skal være superhyggelig mot alle som hadler dyre sykler men gi faen i de som skal ha en eike eller slange blir det til slutt få kunder å være hyggelige mot. Forøvrig kan jeg skyte inn at jeg ved to annledninger har vært innom raske for å handle eiker - to ganger har jeg også gått ut av døren og lovet meg selv å aldri gå tilbake. For det er vel nettopp det motsatte av sitatet over jeg har opplevd. Tre ansatte på jobb, en som hjelper en kunde med å justere ny dyr sykkel. To ansatte som ser på, prater litt med kunden og hverandre. Kunden hadde tydeligvis betalt såpass for sykkelen at mine kroner ikke var i deres interesse denne dagen. PS: Prisen på DT Revo hos nevnte butikk varierer fra 32,- pr. stk til 72,-(!) pr. stk. når undertegnede har vært innom.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Ripen]
#918993
13/04/2010 20:45
|
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 17,570
olechr
More than words
|
More than words
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 17,570 |
Når Fastbikes blir trukket frem for god service i en tråd der Raske Sykler blir kritisert for det motsatte, da er det kosmisk ubalanse..
For å bringe litt balanse her så må jeg si at jeg er veldig fornøyd med service og oppmerksomhet på Raske Sykler. He he det er jeg jaggu enig. Da blir det en tulle tråd da Fastbikes vel er for noe av det med dårligst service i hele byen (men bra priser)..
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: jseim]
#918995
13/04/2010 20:46
|
Registrert: Sep 2006
Innlegg: 2,363
Larsemannen
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Sep 2006
Innlegg: 2,363 |
Har samme inntrykk av Raske Sykler. Var innom for å høre på sykkel til "bare" rundt 15.000,- da jeg kjøpte min forrige sykkel og da var de plutselig veldig lite interesserte. Da må jeg heller benytte anledningen til å skryte av Spinn på Storo. Veldig hyggelige karer som gjerne inviterer deg inn på verkstedet sitt og slår av en prat og viser deg et par triks i mekkinga Er meget overrasket over at folk sier de får bra service på Fast Bikes. Det er en internettbutikk med hentemulighet i mine øyne. Jeg digger Fast Bikes og legger igjen altfor mange penger der per år. Men, god service har de vel strengt talt ikke..?
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: jseim]
#918998
13/04/2010 20:48
|
Registrert: May 2009
Innlegg: 5,422
Garpen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: May 2009
Innlegg: 5,422 |
Jeg fikk kjempesørvis sist jeg var innom. Det tok litt tid før jeg ble spurt om jeg trengte hjelp, og ble henvist til verkstedet for å få vite om jeg sto med rett verktøy i henda (en krankavdrager). Når jeg spurte om dette var riktig dings fikk jeg også en god innføring i bruken av verktøyet og det å skifte krank.
Det å kjøpe noe (stort eller smått) kan ta litt tid i butikken, og det kan være et irritasjonsmoment, men når jeg først har fått hjelp har de vært upåklagelige. De er nok også "plaget" med mange som er innom og ikke skal bruke penger, men gjerne vil klå litt før de handler på nett - noe som ikke alltid er like moro for de som jobber der...
NOTS Vern om terrengsykling og meld deg inn du også! Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: olechr]
#919001
13/04/2010 20:54
|
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 1,293
limelight
Veteran
|
Veteran
Registrert: Aug 2009
Innlegg: 1,293 |
Ok. Jeg har pratet med en danske og en til på Fast Bikes og de var veldig villig til og prate, det kan jo være at det har vært en vikar på jobb når dere som ikke har fått service fordi det syns jeg er veldig rart. Jeg har vært der 5 ganger og pratet med to forskjellige og de har begge gidd go service. Så det fortsår jeg meg ikke på. Jeg liker og handle i butikk som har deler og velge i mellom samt goe priser. Og ja jeg er fortsatt fornøyd med servicen. Men klart Raske må beskyttes som andre leverandører, det er jo dårlig reklame. De kan jo bestille det meste i løpet av noe dager. Når Fastbikes blir trukket frem for god service i en tråd der Raske Sykler blir kritisert for det motsatte, da er det kosmisk ubalanse..
For å bringe litt balanse her så må jeg si at jeg er veldig fornøyd med service og oppmerksomhet på Raske Sykler. He he det er jeg jaggu enig. Da blir det en tulle tråd da Fastbikes vel er for noe av det med dårligst service i hele byen (men bra priser)..
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: olechr]
#919003
13/04/2010 20:54
|
Registrert: Aug 2006
Innlegg: 8,300
polkaDOT
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Aug 2006
Innlegg: 8,300 |
Det med FB skal jeg ikke kommentere.
Men jeg har alltid hatt gode erfaringer på Raske. Er enig at prisene er litt stive. Alltid har de kommet raskt til meg, eller bare sakt hei.
Og siden de ligger nærme, så pleier jeg stikke innom og sier hei.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: thomasengen]
#919008
13/04/2010 21:00
|
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 5,182
runermm
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 5,182 |
Jeg innbiller meg at problemet vi opplever på Raske er at de har en rimelig høy silingsfaktor hvor mesteparten av kundene rubriseres som lite interessante og med trivielle behov som ikke fortjener oppmerksomhet. Det er i hvert fall slik det føles å oppsøke butikken. Jeg ville ikke drevet sykkelbutikk på den måten, men det er jo utesteder som praktiserer dette med suksess.
Sportslageret tar alle på alvor og ser an behovet. De har skjønt at ene dagen skal kunden ha to slanger, dagen etter kjøper samme person et nytt hjulsett til 10K.
Med det samme: Sørensen sykler er mer en krambod enn en butikk. Helt tilfeldig om de har ting inne (eller de klarer å finne den i rotet) og hvilken pris du får. Servicenivået følger samme mønster.
Fast-bikes har byens beste priser på sykkeldeler, men du bør helst vite nøyaktig hva du skal ha. Å argumentere med Kai kan nok også fort bli interessant...
Sykkeldelisk er bra drevet, men ingen av sykkelmerkene de fører appellerer til meg egentlig. De finner jeg derimot hos BAB og de har et godt sykkelverksteed service, men lokalet er i overkant knapt.
For øvrig: Er du lei av Raske kan du gå litt lenger opp, svinge inn Parkveien og bort til Rå sport (gamle lokalene til Sportsnett). De satset vel kun på Kona i fjor, sortimentet i år vet jeg ikke, men ellers velassortert og hyggelig.
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: polkaDOT]
#919020
13/04/2010 21:09
|
Registrert: Apr 2009
Innlegg: 1,110
MHH
Ringrev
|
Ringrev
Registrert: Apr 2009
Innlegg: 1,110 |
Jeg har blandete opplevelser med Raske. Jeg gidder ikke vente på at de skal komme til meg, gjør meg til kjenne tidlig og det har stort sett fungert greit. Håvard der borte har hjulpet meg bra hver gang, selv om det stort sett er umulig å få tak på dem pr tlf - har sikkert prøvd 20 ganger i fjor. Mail er de heller ikke veldig flinke til...
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: jseim]
#919024
13/04/2010 21:12
|
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 2,235
Andreas83
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 2,235 |
Nå klipte du det slik at det virker som jeg skrev at det er plus i boka at de hjelper folk som skal kjøpe sykkel til 5000. Jeg tar det for gitt at de hjelper begge.
Det er kjipt at flere føler de ikke får hjelp hos Raske. Men det fremstår her som enkelte av kundene er litt reserverte, det er lov å ta kontakt med selger og be om hjelp. Etter 15:00 er det ofte litt rush i butikken og da kan det jo bli siling som runermm skriver.
Det er helt greit å mislike en butikk, men slik butikkdissing fremstår alltid litt rart siden i over halvparten av slike "kunde vs butikk"-diskusjoner på terrengsykkel forumet har det vist seg at kunden ofte overreagerte og ville blåse ut litt steam på nettet. Den greieste måten er kanskje bare å handle andre steder. I Oslo har man jo BaB som har kjempekoselige selgere, delisk har et par gode selgere, Oslo Sportslager har flere flinke og Sørensen Sykkel er alltid koselige å snakke med.
Sist hjulene mine var på service hos Raske så betalte jeg 60kr for 3 Revo eiker.
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: runermm]
#919071
13/04/2010 22:25
|
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 109
jseim
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Registrert: Apr 2004
Innlegg: 109 |
Jeg forstår ditt forrige innlegg som at du opplever at de gir deg god service uavhengig av hvor mye (eller lite) du kjøper. Dette er det stikk motsatte av hva jeg har opplevd de to gangene jeg har besøkt og handlet i denne butikken. Jeg er forsåvidt enig med deg i at disse trådene som omhandler butikker ofte blir svært skeve og ikke gir et riktig bilde av butikkene som blir diskutert. En fornøyd kunde forteller det til få - en misfornøyd kunde forteller det til de fleste. Kanskje for å "ta igjen" for en dårlig opplevelse. Jeg innbiller meg at problemet vi opplever på Raske er at de har en rimelig høy silingsfaktor hvor mesteparten av kundene rubriseres som lite interessante og med trivielle behov som ikke fortjener oppmerksomhet. Det er i hvert fall slik det føles å oppsøke butikken. Jeg ville ikke drevet sykkelbutikk på den måten, men det er jo utesteder som praktiserer dette med suksess. Enig! Følelsen av å være i veien og ikke velkommen sammenholdt med svært varierende, nærmest tilfeldige, priser. Har ført til at jeg ikke gidder å bruke mine penger der. Men noen må jo formodentlig oppleve de som serviceinnstilte og hyggelige - de tjener jo for pokker penger!
|
|
|
Re: Raske Sykler, håpløs service!
[Re: Molby]
#919257
14/04/2010 09:11
|
Registrert: Aug 2002
Innlegg: 2,225
olganga
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Aug 2002
Innlegg: 2,225 |
"Alle" som har jobbet butikk vet at det finnes en grunnregel du skal følge overfor kunden: Når en kunde kommer inn skal du ved et blikk og et lite nikk med hodet/smil vise kunden at han er sett og at han får hjelp så snart du blir ledig. Det får kunden til å føle seg velkommen og han venter gjerne litt ekstra.
Det skal ikke mere til.
Ole
"Utrolig kastearm på disse veganerne"
|
|
|
|
|