Første tur med på racer med Rye gjengen i dag. T/R Hvervenbukta - Son. Med sykling til og fra Hvevenbukta nesten 5 timer. 7 mann, 6 på racer. ENDELIG ER VÅREN HER.
Re: Årets første treningstur på raceren!
[Re: Cato1]
#90477920/03/201021:19
Ja det er en fantastisk følelse å befri raceren fra rulla :-) satt og smålo for eg selv den første mila, da jeg følte meg friskere i bena nå enn i før vinteren, takket være maaaange timer på fortiusen :-)
[Re: misc]
#90478520/03/201021:35
nå må våren komme i trøndelag snart også hvertfall til påske bør det bli bart og plussgrader
Har syklet masse på rulla (første sesong), er svært spent på hvor fort 20 km/t på rulla tilsvarer ekte fart utendørs ettersom det er en del motstand på rulla og tipper det tilsvarer svak motbakke/motvind. spent!
Har akkurat kommet tilbake fra årets første tur Begynte nok litt hardt (veldig ivrig siden det var første turen), men formen var bra. Hadde nok litt for mye tøy på meg. Men alt i alt veldig fornøyd!
nå må våren komme i trøndelag snart også hvertfall til påske bør det bli bart og plussgrader
Har syklet masse på rulla (første sesong), er svært spent på hvor fort 20 km/t på rulla tilsvarer ekte fart utendørs ettersom det er en del motstand på rulla og tipper det tilsvarer svak motbakke/motvind. spent!
Er racerføre i dag:) 8.6 plussgrader og tilnærmet tørre veien på f.eks Byneset... LEKKERT
Første tur i dag rundt Ulriken, sløyfe på ca 55 km. Regnet fra start til slutt, 6-8 grader og møtte bare en annen kar på tur. Tror jeg brukte like lang tid etterpå med å rydde våte klær og vaske sykkelen som turen tok men nå er jeg i alle fall i gang!
[Re: Nailz]
#90890828/03/201011:02
Liten runde rundt tomter/kråkstad i dag. Så et par tre herrer på sykkel ved ski, og en enslig scottist litt senere. Drittvær med snø og litt regn. Kaldt var det også..Men ellers var det en flott tur!
I told u so!
[Re: ElGordo]
#90900328/03/201014:59
Litt fuktig vær, ellers fine forhold i sør-Rogaland. Bare veier, noe sand ligger igjen på lite trafikkerte veier og gjør utforkjøringer usikre. 95km i går, 178km og drøyt 2000 høydemeter i dag i dag (Krossmoen-Tonstad-Flekkefjord-Egersund-Krossmoen.)
Redigert av alfred; 28/03/201015:09.
[Re: alfred]
#90903628/03/201015:56
Endelig bare veier ute, og en hel påske til å sparke i gang treningen for alvor! I garasjen står en nyvasket, nyoverhalt og nyoljet sykkelpark med mtb, cx og racer klar trening på og utenfor veiene.
Virkelighet: Betennelse i en jeksel. Paralgin forte-ibux-Tannlegevakt-trekking, penicilinkur. Halvgammal suring spiser vassgraut og skuler makteløs ut mellom gardinene.
Hvor mye kan en tillate seg av trening midt i en penicilinkur? Kan ikke sitte inne i tre dager til. :-(
[Re: ulveroar]
#91177203/04/201011:53
Fikk frysi på meg urinveisinfeksjon, og feber etter et par 10 milers langturer i +2-3 grader. Påfølgende penicilinkur og ekstreme smerter når klosettskåla skal besøkes
[Re: HarrySP]
#91179103/04/201013:04