Jeg synes dagens show var den dårligste på veldig lenge. Grunnen til at jeg synes det er selvsagt at noe av det mest plagsomme og flaue som finnes for en svenske er å måtte høre en nordmann som skal være morsom ved å snakke "svensk". Når da en hel episode går med til bare slik slitsom "moro" så blir det kjedelig. Jeg tror kanskje det var det Niclas følte etter hvert. Ikke at han ble oppriktig sint, men jeg tror han kjedet seg litt og følte at han måtte spille med. BTDT.
Re: Hva skjedde egentlig i Nytt på Nytt!
[Re: DagRS]
#89682005/03/201021:29
Jeg synes dagens show var den dårligste på veldig lenge. Grunnen til at jeg synes det er selvsagt at noe av det mest plagsomme og flaue som finnes for en svenske er å måtte høre en nordmann som skal være morsom ved å snakke "svensk". Når da en hel episode går med til bare slik slitsom "moro" så blir det kjedelig. Jeg tror kanskje det var det Niclas følte etter hvert. Ikke at han ble oppriktig sint, men jeg tror han kjedet seg litt og følte at han måtte spille med. BTDT.
DET kan jeg være enig i, svorsk eller motsatt er noe av det mest tallentløse en hører. Derimot Niclas, gjorde vel det som trengtes for at jeg synes det var svært fornøyelig å følge med.
De hadde det sikkert gøy under opptak, men ble bare teit i lengden med svorsk ja. Men langt fra så pinelig som programmet som kommer etterpå... Hvordan skravland kan kalles en flink programleder er for meg en gåte. Like før han begynnte å ta på Marit Bjørgens muskler. Stakkars jente.
Er det faktsk noen som liker han? Og kan dette virkelig fungere i Sverige?
[Re: ToHee]
#89689506/03/201007:01
Jeg synes ikke NPN var no' særlig bra i går. Enig i at lissomsvensk i 30min er i drøyeste laget. Når det er sagt, var det jo ikke i nærheten av være så klamt og flaut som Skavland! Jeg har knapt sett Skavland før, men i går ble det stående på og jeg må si jeg har problemer med å skjønne hva som gjør at folk gidder å stille som gjester, hva som gjør programmet så populært og hvorfor også broderfolket har trykket denne karen til sitt bryst. Var programmet i går representativt, eller hadde han særs dårlig dag på jobben?
H -undrende
Redigert av Howard; 06/03/201007:06. Rediger grunn: Se der ja! Kunne egentlig bare skrevet "enig med VS".
[Re: Howard]
#89691006/03/201008:05