Selger vekk hjulrette/bygger-utstyret fordi det aldri blir brukt.
Utstyret består av: Parktool TS8 - Hjulrettestativ Parktool WAG4 - nav sentreringsverktøy Parktool TM1 - eikespennmåler Parktool SW0 - eikenøkkel Gerd Schraner sin bok The Art of Wheelbuilding.
Utstyret er lite brukt og fremstår nesten som nytt.
Selges samlet for 1500 kroner, og de som henter i Oslo vil bli prioritert.
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
Re: Hjulrettestativ(TS8 med WAG4,TM1,SW0,bok)
[Re: Andreas83]
#89572103/03/201021:43
Jeg kunne godt tenke meg dette, men det er ikke så farig at jeg gidder engasjere meg i nok en dustete tråd der det ettertrykkelig står i første post at:
Sitat: Andreas83
Selges samlet for 1500 kroner
Da ville jeg tro at det faktisk VAR prisen, men så viser det seg at når noen slår til og vil ha greiene for den averterte prisen, da er det plutselig en slags auksjon selger vil ha.
Noen burde lage en liten guide for salgsannonser. Hadde det stått "selges til høystbydende over 1500 Kr", hadde saken vært grei.
Når det er sagt, er både 1500 og 2000 Kr for dette et røverkjøp!
[Re: Stein]
#89604004/03/201015:48
Hei, bud i tråden hadde såklart vært det mest informative for alle parter, så best om det skjer der. Økning helst kun med 100kr eller høyere.
Personlig hadde jeg ikke tenkt at det var så mange interessenter, derfor tenkte jeg å selge raskt. Jeg har heller ingen dårlig samvittighet over hvordan jeg gjorde det med bud helst før kl 20. Dette er heller ikke en Christie's auction, så de fleste bud som er bydd innen jeg logger på etter 20 engang blir godkjent.
jdsk var først, og hvis ingen byr mer enn 1500kr , så er utstyret hans
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
[Re: Andreas83]
#89614304/03/201019:13