Har funnet et par andre ting som gis bort i Trondheim.
- Samsung TV. Den er vel sånn ca. 28/32"ish. Fjernkontroll følger med, og jeg regner med at jeg finner bruksanvisningen. TV-en fungerte helt ypperlig når den ble pakket vekk. (sameiet gikk over til digitale dekodere, så da ble det en anledning til å bytte den ut til en nyere HD TV).
- Lite arkivskap i metall. En eller annen modell fra Ikea, gidder ikke søke det opp nå. Perfekt for hjemmekontoret eller mekkeboden! Skapet har en liten bulk på den ene siden, men det er kun kosmetisk.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#91810212/04/201020:13
Gir bort en 32" Sony CRT TV (uten stativet som er avbildet) TVen er strøken, (tidligere..) toppmodell med 2 tunere. 16:9 widescreen, fjernkontroll, flere SCART-kontakter (3?), S-video etc. Befinner seg på Årvoll i Oslo.
Ble overtallig etter at vi arvet en flatskjerm. Send PM ved interesse.
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: parob]
#91833513/04/201007:48
Gir bort en 32" Sony CRT TV (uten stativet som er avbildet) TVen er strøken, (tidligere..) toppmodell med 2 tunere. 16:9 widescreen, fjernkontroll, flere SCART-kontakter (3?), S-video etc. Befinner seg på Årvoll i Oslo.
Ble overtallig etter at vi arvet en flatskjerm. Send PM ved interesse.
77kg om jeg ikke husker feil og Trinitron bilderør, veldig fin TV. Dog tok den for mye plass i vårt liv. Har vel en kvittering på 20-ish tusen også.. huff for et verditap
Gis bort til ny eier med god plass og/eller dårlig økonomi..
[Re: B.B.]
#92885327/04/201011:31
Noen som har en bremseklossholder til en Avid Juicy brems liggende? Den man stapper oppi kalippern for å holde klossene på plass. Altså ikke den man stapper mellom klossene (og som følger med når man kjøper klosser)...
Krysser fingra og håper jeg slipper å bestille spare part kit til 200kr fa crc
Ekstremt stygg lx krank med halvveis nedslitte drev og en pedal jeg ikke har greid å få av(spd) Gis bort... 2006 modell følger med kranklager og.. sånn derre hollowtech
[Re: StianL]
#93922110/05/201009:17
Har et lite plastskap (beregnet for sikringer) og noen automatsikringer som jeg ikke har behov for. Hvis noen har lyst på det så kan det hentes på Sinsen i Oslo.
Alt sammen er ubrukt.
Redigert av Brumm; 11/05/201021:46. Rediger grunn: Glemte bildet.
[Re: parob]
#94089912/05/201006:54
Competitive Cyclist promokode gir 21% rabatt ved kjøp som følger: GIR22 Kom i posten i dag, vet ikke hvor lenge det varer eller om den er unik men bruk i vei...