Forspillet til dagens kjøring er intet mindre enn fantastisk. Eikerdalen ned til Drammen bader i sol fra fullstendig skyfri himmel, 10 minusgrader - la oss håpe skifolket skraper all løssnø bort fra løypene for oss
I forhold til forrige runde vi hadde med snøsykling i Aron var det i dag vilt gode forhold. De fleste hadde ingen problemer med å ta seg ned mer eller mindre kontrollert, og det gikk an å dra på skikkelig. Høyeste hastighet for dagen var det (selvsagt) Svenn som logget, med 74 km/t. Ruuney ble grunnknust med sine skarve 73.8 km/t - jeg tviler på at han får sove i natt.
Vi hadde med oss et par debutanter i løypa, og trass i at Robert aldri har satt sine fot i en utforsykkel lot han det stå til (rød jakke i filmsnutten). Stor heder også til Vingla som fant ut at hun kunne like godt ramle i det mens det er myk snø å lande på. Det blir folksomt til våren i Drammen Skisenter
"Fy flate" asså, så sinnsykt fort dere gutta kjørte..helt vilt, KONGE !!!
Det gikk ikke så fort med meg da, så jeg fikk testa bremsene godt for å si det sånn....ps.dem bråket no allvorlig gæli Jeg tryna i snøen plenty med ganger, men jeg lo og karret meg opp på sykkelen igjen..for ned det skulle jeg!! "JOHOOOOOOO..JEG LEVER ENNÅ, DETTA VAR JAMMEN MEG GØY...." detta var noe av det jeg ropte ut, da jeg endelig kom meg ned til bunnen igjen
Så nå sitter jeg her i dag da, med et stoort mega glis i fleisen og har det bare heeeeeelt supert!! Tusen takk for at jeg fikk bli med, takk for en super kveld
I forhold til forrige runde vi hadde med snøsykling i Aron var det i dag vilt gode forhold. De fleste hadde ingen problemer med å ta seg ned mer eller mindre kontrollert, og det gikk an å dra på skikkelig. Høyeste hastighet for dagen var det (selvsagt) Svenn som logget, med 74 km/t. Ruuney ble grunnknust med sine skarve 73.8 km/t - jeg tviler på at han får sove i natt.
Vi hadde med oss et par debutanter i løypa, og trass i at Robert aldri har satt sine fot i en utforsykkel lot han det stå til (rød jakke i filmsnutten). Stor heder også til Vingla som fant ut at hun kunne like godt ramle i det mens det er myk snø å lande på. Det blir folksomt til våren i Drammen Skisenter
Her var det noen som dro på ja! Jeg er litt nysgjerrig på lyden et par av syklene lager når de lander. Er det lyden av lange pigger som treffer seterøret? Håper det ikke er assmunch...
Her var det noen som dro på ja! Jeg er litt nysgjerrig på lyden et par av syklene lager når de lander. Er det lyden av lange pigger som treffer seterøret? Håper det ikke er assmunch...
Hehe, 10 poeng til deg. Du hadde helt rett gitt. Det VAR OGSÅ lyden av lange pigger som treffer seterøret.
Det ser desverre dårlig ut med for en kveld til. Litt på grunn av noen herpa seter og pga sikkerheten med at vi ikke får tatt ned bøylen. Kan bli skummelt ved bråstopp av heisen.
Forstår det med setene men det bør finnes en løsning. Mine hjul var ikke i kontakt med setet og jeg fikk faktisk bøylen nok ned til å sette foten på den. Mulig der er noen som gir litt f... og det er synd.
Redigert av la1hka; 20/02/201018:33. Rediger grunn: leif
Må og må... spørs litt på føret (om det er isete eller slaps) og smak og behag.
Jeg selv kjører ikke med skruer. Skjønner ikke at dere som kjører med skruer tør jeg. Blir bokstavelig talt rævkjørt om du får rompa nedpå bakhjulet. Så mye som jeg tryner, blir jeg vel hakkemat før jeg kommer meg ned
Heisann! Nei dessverre, ikke mere snøsykling denne sesongen. Dersom det skal bli noe til neste sesong tror jeg praksisen med piggdekk kanskje ryker, i alle fall må både passasjerer og stoler beskyttes bedre enn det var tilfelle nå i vinter.
Det meste som skjer i Aron når det gjelder sykling blir annonsert her på forumet og da gjerne i denne tråden. Følg med, følg med - snart er det snøsmelting!!!