Fikk med denne søte plakaten sammen med de årlige sokkene fra IMBA. Vel de har bomma med tanke på sykkel/ramme. Det skulle jo selvsagt stått en Turner der.
Å da har jeg vel fått tirra på meg YETI folket, noe jeg driter en lang marsj i
Fikk akkurat melding om at Fluxen skal være på vei. Kan lage et bilde som tar rotta på IMBA sitt: Klissny, raw Turner med gammel rusten og bulket Passat under.
Fikk akkurat melding om at Fluxen skal være på vei. Kan lage et bilde som tar rotta på IMBA sitt: Klissny, raw Turner med gammel rusten og bulket Passat under.
Martin
Da gleder vi oss til bildet.
Ski baby! Erik S. Hynne
Re: Hva man har på/over, under sykkestativet.
[Re: DavidS]
#88289504/02/201006:35
Ser for meg nye dekk og felger etter denne kjøreturen. Men det har han vel råd til å kjøpe (for han har ikke bagasjeplass nok til å ha med ekstra selv).
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Hva man har på/over, under sykkestativet.
[Re: KnutAa]
#88290004/02/201007:01
Skulle ikke forundre meg om at det er en "sykkel" altså en Turner
Ikke vær så streng, da, Stig. Andre sykler knekker da i blant, de også. Turner må få være med i gjengen selv om de knekker litt oftere. :-D
LJ
He he, fint at det knekker litt, produksjon må holdes i gang serru. Å har du en Turner som knekker så er du heldig med tanke på hvor kjapt ramma blir bytta/erstattet i de fleste tilfellelene helt kostnadsfritt.
Nei nå har det pinadø vært så stille og ikke noen opprivende diskusjoner så jeg tenkte jeg skulle få dratt i gang noe. Men nei det sindige TS : NO folket lar seg ikke trekke opp. Kanskje jeg skulle påkalle "rabbagast" han er i orntlig dritthumør om dagen.
Nei nå har det pinadø vært så stille og ikke noen opprivende diskusjoner så jeg tenkte jeg skulle få dratt i gang noe. Men nei det sindige TS : NO folket lar seg ikke trekke opp. Kanskje jeg skulle påkalle "rabbagast" han er i orntlig dritthumør om dagen.
Altså, dette forumet er jo veldig Turner-vridd og Yeti benyttes jo bare av skikkelige kjennere som ønsker god, gammeldags sjel og historie i tillegg til knasende bra tur på hester bygget av noen av pionerene fra den gang jeg var på min alder, bestefar bare var en onkel, og cherrox ikke hadde blitt besudlet av barnedesignere.