Her er min 2010 racer, som også har fått et godt lag med voks, ellers er alt stock her og utenom sete som er Selle Italia Thoork Team Edition og FSA K-Force Carbon Bottle Cage
Her er min 2010-utgave. Ramme er fra Burls i england. En litt spesiell 55cm/57cm kombinasjon som skal passe en person som er litt innpå gorillafaktoren. Skal ha følgende utstyr: - Mavic Cosmic SLR - 9-delt Dura Ace - Litespeed setepinne
Bare så det er helt klart: Jeg anbefaler på ingen måte noen andre å handle noe som helst fra Burls. Som sikkert en del har fått med seg var ramma ikke rett og måtte sendes tilbake. Og jeg fikk ikke pengene tilbake.
Her er årets investering,bygd selv :-)Ridley Noah 2009 modell ramme med sram red gruppe og FSA Krank med keramiske lager, kan nesten ikke vente til våren kommer
Samme dynga som i fjor: Ramme: Cervelo R3 SL Gruppe: DA 7900 Hjul: Edge 1.45 Styre og stem: Syntace Setepinne: Easton EC90 Sete : Selle kit carbonio SLR Pedaler: Time Ulteam
Her er årets investering,bygd selv :-)Ridley Noah 2009 modell ramme med sram red gruppe og FSA Krank med keramiske lager, kan nesten ikke vente til våren kommer
Sveitserosten er modnet ferdig hos Probike og ankommet sitt destinasjonssted. 7,550 kg uten pedaler. Skal passe fint til en som aspirerer mer til den grønne enn den prikkete trøya. Fulcrum 3, chorus 11s
Nydelig Elgordo. Det er en sykkel jeg faktisk kunne ha tenkt meg...
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Gulle fin den der fast gjest! Mange snasne detaljer, flott helhetsinntrykk! Har du fått testa den på vei? Og: hvorfor endte du opp med så mange spacere hvis ramma er køstøm?
Fast G ! Den var flott! Virkelig lekker, men jeg er litt usikker på setepinnen.... Det bør være en Easton syns jeg. USE-pinnen er sikkert flott på en tempo-sykkel, men ikke der den er nå.
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Takk så mye....Ja uff.....Jeg slites litt med den pinnen, men det har faktisk et aldri så lite aerobidrag mellom beina der, og jeg trenger alt jeg kan få på TO.
To enheter (syklister, lår etc) i siden av hverandre får kraftig økning i drag og er ikke nede i solodrag før avstanden er 4xØ
Så mye spriker jeg ikke med beina gitt. Å 'trekke kneet over stanga' kan nok kanskje hjelpe litt...vell vell...vi får se Kanskje hvis jeg lakker den sort...Har noe blank sort liggende...
Hva gjelder easton pinnen, synes jeg setbacken er direkte stygg. Eneste setback jeg faktisk synes er direkte pen og som kunne passet er Cinelli RAM
Da starter jeg min forumkarriere med å presentere årets racer. Snusfornuftig kjøpt brukt i fjor høst etter at jeg tryna på den gamle og tok kragebeinet. Det ble mindre vondt etterpå faktisk
Litt facts: Scott Addict R2 Shimano Dura Aca 7900 FSA K-Force Light Compact Rotor Q-Rings, montert i går Pro Stealth Evo styre Dura Ace 7850 pariserhjul med Conti GP 4000 Kyrsium Elite treningshjul Skitten hvit styretape enn så lenge Selle Italia Flite Gel Flow Team Edition sete Ultegra pedaler (?) Nokon kabler Scott karbon flaskeholdere
Den var lekker! - spesielt med hvitt og svart som går igjen på ramme og felger. Hvit styreteip er jo også stilig, men ikke så smart mht møkk, som du også peker på... Jeg mister jo kjeden av og til, hvit styreteip er altså ikke noe for meg.
Annen styretape (sort hverdagsteip) og kortere kronrør :-) Takker - kjekk sykkel i allefall. Litt blandingsspekk på den. 7800 DA hendler 5600 105 bakbrems 6700 Ultegra forbrems 7800 DA bakskifter 6500 Ultegra forskifter Rimelig Sram kompakt krank - husker ikke modelnavn i farten. Flite sete FSA styre Ritchey stem 100mm (tror jeg bytter til en 110) Easton setepinne og gaffel som kom med rammesettet "Fast Gjest Wheels" Dura Ace 7800 bak 6500 Ultegra foran. På CXP33 sorte 32h. Husker ikke hvilke DT spiler det er på dem.