Ja der erk'e gæli å ha ei 420 liggende å slenge blandt overskuddsdelene
"Slenge blandt overskuddsdelene" er vel å overdrive litt. Det var vel snarare eit tilbod eg ikkje kunne seie nei til sjølv om tidspunket ikkje var det beste. Så får ramma finne seg i å stå på kontorpulten min og vente litt. Heilt greitt det, så har eg noko pent å kvile augene på når eg har behov for dét.
Sitat: Fast gjest
Jeg har komponentene rimelig satt på min nå.
Sitat: Fast gjest
No pics and it never happened
Men krumme setestag; eg trudde rammene i fire-serien var bygd med rette stag. Ramma mi og dei eg har sett bilete av har hatt det, ihvertfall. Eller er det køståmbygg? Lakken kan vel kanskje tyde på det...
Re: Vis oss din 2010 racer!
[Re: ThB]
#88083429/01/201014:27
Jeg for min del synes noen av stripene på gardinene så litt snodige ut. Hva har skjedd med dem?
Ja, fyameg....poste bilder av gardiner som trenger en omgang med strykejern gitt...oi oi oi....
Eller kanskje de stripene trengte litt mer tid i Photoshop? Seriøst - du tok den ikke, altså? Eller kanskje du gjorde det. Ironi på nett er en vanskelig øvelse
Thomas
[Re: ThB]
#88113330/01/201010:33
Da er tempo raceren min klargjort for ny sesong. 5.6 kg, på flatt kjører jeg lett 400 watt, legg merke til bakhjulet har spesialbygget ekstra stort hjul.
Da er tempo raceren min klargjort for ny sesong. 5.6 kg, på flatt kjører jeg lett 400 watt, legg merke til bakhjulet har spesialbygget ekstra stort hjul.
Se der ja. Ser jo at det må bli bra, vøtt. Og riktig merke kar du valgt også. Kan jeg tippe at du har tenkt å få ordentlig kobling med underlaget i år?
Hvilken gaffel har du tenkt å sette dette på?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
[Re: Hæ?]
#88169701/02/201009:06
Ny i arbeidslivet = lite betalt ferie, men mye penger sammenlignet med studielån;) Så får nøye meg med Mallorca i påsken denne våren:P Rulla er jo trivelig den å:) Not.
Ouch. Du er da alt for ung til å ha midtlivskrise, Mats Håkon??
Hva med å bruke penger på feriedager og treningsopphold, som oss andre?
Han har hatt litt komplekser for at "enkelte" har hatt bedre ramme, vet du. Når det er sagt er jeg overraska over at visa'n fikk hvile såpass lenge som et halvår.
Ramme: IF Crown Jewel Ti Gaffel: Reynolds Ouzo Pro Styrelager: Chris King
Venter på pakke i posten: Full Campa Chorus gruppe, Zonda hjul, Pavé dekk, Deda Newton Shallow styre, Deda Zero stem og setepinne. Krones med et ferdig innkjørt Brooks Swallow sete:-)
Da var jaggu ny ramme bestillt for 2010, så jeg får komme med nye bilder når den er ankommet og oppbygd. Specialized Tarmac SL3
Team-geometri eller "vanlig"? Har litt trua på den der SL3, sjø.
Jeg gikk for vanlig da jeg har 2007 Tarmac SL S-Works nå, og SL3 har nøyaktig samme geometri som denne. Finner mange dyrerer rammer ja, og tror den skal være mer enn god nok for meg;) Om du ser her skal den visstnok være stivere og lettere enn det meste. Riktignok i følge Specialized selv:P http://www.specialized.com/bc/microsite/tarmacsl3/index.html#