Oyvind: For min del syntes jeg det virket som om det gikk veldig fint da vi tok igjen folk. Jeg regnet med at det skulle bli kaos da det er saa trangt, men folk var veldig greie og stoppet faktisk aa heiet paa meg isteden. Om folk er like snille neste aar vet jeg jo ikke, for det er gode muligheter til ganske store problemer baade for eliten og de som blir tatt igjen. Men som sagt det gikk fin fint ifjor.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Kart: Rødt er sti, grønt er kjerrevei, blått er grus.
Start og mål på den grønne ringen ved Bøler - går med klokka i starten sørover over Skullerudåsen før Skullerudstua. Utforpris-strekket er fra der løypa forlater lysløypa sør for n-en i "Skullerudåsen" til slutten av det som er rødt .
13-14 vil ta til høyre i bunnen av Skullerudåsen og gå glipp av denne runden.
Start og mål på den grønne ringen ved Bøler - går med klokka i starten sørover over Skullerudåsen før Skullerudstua.
Jeg trodde først du mente at starten av selve rittet går sørover, men det blir jo moturs. Ut fra start går løypa nordover, ikke sant? Forbi Østmarksetra?
Men hva med den røde stien mot Trasopp på 09-kartet, er den med?
Sitat: sykkeloyvind
13-14 vil ta til høyre i bunnen av Skullerudåsen og gå glipp av denne runden.
De skal heller ikke over Slettfjell? Men de skal ta runden rundt Nord-Elvåga? Her er det lov å svare "det vet vi ikke, detaljplanleggingen skal tas senere"
Starten: det tas en æresrunde rundt Haraløkka stadion før det braker inn i skogen. Og ja, det er nord/østover, forbi Østmarksetra.
Trasopp-stien på kartet er vel Trulsrunden. Den tas helst på tirsdagsklubben. Glem den i denne sammenhengen. Han har vel lånt et annet kart.
13-14 åringene: har forstått det sånn at de kjører rundt Nord-Elvåga, og Slettfjell (fin sti forresten). Men dropper runden over Skullerudåsen i sør. Kikk på 09-kartet igjen, og sjekk at du har forstått kjøreretningen riktig.
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
13-14 åringene: har forstått det sånn at de kjører rundt Nord-Elvåga, og Slettfjell (fin sti forresten). Men dropper runden over Skullerudåsen i sør. Kikk på 09-kartet igjen, og sjekk at du har forstått kjøreretningen riktig.
Når vi er inne på det: Hvordan fungerte startordningen i fjor for de som startet litt bak, og for de raskeste i elite som kanskje tok igjen folk ut på andrerunden?
Startordningen i fjor fungerte supert. Null kø inn i første stiparti, kontra 2008 hvor første stiparti var 90% gåing. I min gruppe (M 30-39 2 runder) var vi veldig få, ca 30 startende tror jeg. Det hadde sikkert gått bra å slå sammen noen aldersgrupper uten å lage kø for å få rittet mer kompakt. Dette er jo noe dere kan vurdere når dere ser hvor mange som er påmeldt.
De lekre resultatlistene fra EMIT med mellomtider og greier ligger de fremdeles ute på nettet et sted? Resultatene som ligger på www.terrengsykkelrittet.no er jo bare rør.
Jeg skal ha aktivlisens for første gang i år, men det får man vist ikke før i februar fikk jeg høre fra klubben.
Så jeg lurer på om jeg kan melde meg på TERRENGSYKKELRITTET med aktivlisens uten å skrive inn lisensnr, siden jeg ikke har det enda.Sånn at jeg får betalt startkotigent før prisen går opp. (sendte en mail til eksponert, men har enda ikke fått svar)
Dette må jo kunne gå an, da det er en helt vanlig problemstilling. Du får prøve å kjøre gjennom bestillingen. Det normale er at dette går greit, og at man viser lisensbevis ved henting av startnummer.
For oss som tar oss tid til en banan og en bolle.Så er det viktig at dere stiller med de samme HYGGELIGE funksjonerene.Da føles nemlig ikke to runder så fryktelig langt.Gleder meg.
Bare minner om at påmeldingsavgiften går opp 100 kr den 1. februar. Dersom du er abonnent, koster det bare 300 kr å delta. Dette rittet må være det som gir mest moro for penga!
De lekre resultatlistene fra EMIT med mellomtider og greier ligger de fremdeles ute på nettet et sted? Resultatene som ligger på www.terrengsykkelrittet.no er jo bare rør.
Du kan konkurrere med meg jeg er bare 33, men i skikkelig dårlig form :=
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Angående klasse for 50+, så er det eventuelt noe vi må komme tilbake til senere. Inntil videre kan man melde seg på i den eldste klassen, så får vi senere vurdere om vi skal inkludere en ekstra klasse basert på fødselsår.
Gleder meg allerede som et barn til å debutere i rittet. Om det er flere nølere som meg der ute som har vurdert å være med tidligere år, men aldri kommet så langt, så er oppfordringen bare å slenge seg med.
Jeg tror frontbiker har mer enn god nok form til alle klasser. Ikke la dere lure av taktikkeriet til en ringrev ;-)