Om jeg legger inn bestilling nå, kan det hende de kan få til komfen. Med den publisiteten Speedvagen fikk på NAHBS i å kommer ventelistene til å eskalere deri gården. Jeg har tross alt ikke ventet mer enn litt over halvannet år
Mens man venter på at lakken skal tørke over i Oregon sitter man og surfer på nye hjulsett. Ikke før har man fått tak i et sett HED Stinger 6 så får man enda et tilbud man ikke si nei til. Makan!
Nå gjelder det bare å få tak i noen Pavé CG II og noen CXII i 25mm så kan våren komme.
(Noen som ønsker å kjøe ett sett Reynolds Assault billig?)
Edge har problemer med å levere setepinnen som denne tråden startet med så derfor er det ingen ramme på vei ennå. Legger man til vulkansk aktivitet kan jeg vel ikke forvente noe før St.Hans
Uansett er det handlet inn en ny generasjon Open Pavé til Assault-hjula:
Jeg hadde opprinnelig tenk å bruke mine Ciamillo Negative G-bremser på denne sykkelen. Dessverre er de HED Stinger-hjula som skal på denne (sammen med Edge-hjula) så brede at de ikke får tilfredsstillende kraft. Heldigvis (!) har en hyggelig herremann ved navn Craig Edwards noen bremser som passer nettopp Stinger og ikke minst er lette og spesielle. Vekten er 18g lettere enn NG og jeg gleder meg i overkant til å prøve de ut.
Gratulerer i andre potens Gled deg!! Vedr. sykkelen; jeg så at noen betegnet dette som et smykke. Det er feil i min bok, av (minst) to grunner... 1. Et smykke er pynt, ikke funksjon. 2. Smykker lages ikke på langt nær så fordømt lekre.
Btw, så er det slett ikke feil med lange sykkelturer i "karanteneperioden". Bare velg et sete med dårlig ergonomi, if you get my drift
Hilsen 4-barnsfar
Sykler helst i godvær!
Re: Vårens kremsykkel nærmer mer og mer
[Re: anderz]
#93193330/04/201019:46
Gratulerer! Så får det være som det vil med sykkelformen, den krever jo timer på sykkelen og timer med god søvn - det kan jo bli lite av begge deler i en tid framover, hehe...
Tursyklist og hobbytriatlet.
Re: Vårens kremsykkel nærmer mer og mer
[Re: anderz]
#93193730/04/201019:49
Tusen takk for alle gratulasjoner. Mor og barn har det bare bra og to gutter skal selvfølgelig bli oppdratt i sykkelens gleder og fasinasjon.
Sitat: takkskarufaenmeg
Nå ble forresten overskriften til denne tråden litt "rar".
Da får vi spore inn igjen.
Det var ikke bare storken som var på besøk i slutten av uken. Den grønne Bring-nissen kom med gaver også. Det ble ikke røkelse og myrra, men et sett Edge 45 med DT240-nav samt ett sett HED Stinger 6. CC leverte også nye Pave CG II mens Fast Gjest har levert Conti Comp i Lightweight Edition.