En kollega har donert en "hjemmebygget" effektforsterker, så nå trenger jeg forforsterker til verkstedet. Noen som har noe stående som trenger et nytt hjem?
Eg kjøpte to Billy Morebo vitrinedør (40x96cm) der eg klarte å montera den eine før eg oppdaga at det passer dårleg med to 40-dører på ei 60 hylle. Eg fekk bytta den eine pakken som ikkje var opna, men eg sitt igjen nå med ei dør eg ikkje får brukt eller bytta. Den passer også på dei høge (193cm) Billy hyllene, og det var det som var intensjonen min, før eg fant ut at eg hadde bomma på måla. Så dersom har bruk for denne så er det berre å ta kontakt.
Andreas Tveit
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Laxeluz]
#85003617/11/200909:03
Jeg gir bort ei Simo reiseseng fra 1997. Har ikke vært i bruk siden 2004. Pent brukt og ingen feil. Passer for barn i den alderen hvor man må være sikre på at de holder seg i senga når man forlater rommet.
Må hentes.
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: Raindog]
#85914703/12/200917:25
Eg skal lage gjesterom, men treng ei dør (og festemateriell). Nokon som pussar opp og skal kvitte seg med ei? Den kan godt vere stygg som fy (-sparkel og maling fiksar den biffen), så lenge den virkar..
Vaskar kleda mine sjølv...
Re: Eget forum for stæsj som gis bort gratis?
[Re: NjalVM]
#85966804/12/200915:23
Jeg har en furusjenk som jeg bytter mot et grep øl eller en flaske med no godt.
Har tatt noen bilder av den men får ikke lasta de opp når det kommer opp mld om at bildet er for stort. Ønsker du å se bilder så PM meg, så jeg kan sende det på mail.
Kan hentes i Halden/Tistedal
[Re: lefty]
#86287311/12/200922:02
Integrert forsterker Rotel RA-870 og en Onkyo Tuner T-4130 gis bort mot annonsens kostende
Har også et par høytalere bygd på Dynaudio elementer, disse er store og slitne og gromlyden er borte, men de kan nok fortsatt brukes på en fest eller to eller stå å levere lyd i mekkebua. Biodynamisk dyrkede høytalerkabler i et ledende materiale følger med på "kjøpet".
Ta kontakt på PM, utstyret må hentes på østkanten.
-- Håkon
[Re: hdr]
#86309912/12/200919:14
Gorenje fireplaters komfyr i 60cm bredde gis bort til den som kan hente på Bislet innen mandag kveld.
Komfyren ser noe shabby ut, men fungerer tipp topp. Steikeovnen har javn og fin varme og leveres med både rist og to stekeplater. Skuff til oppbevaring av nevnte plater under stekeovnen. Lyspæra i stekeovnen har gått og jeg har ærlig talt ikke hatt tid til å få bytta den..
Det kommer et vaskebyrå for å vaske ned leiligheten på tirsdag morgen, og innen da ser jeg helst at dette smykket har funnet et nytt hjem
Ring eller send SMS på 988 61 357!
Recovery-mode
[Re: Pete]
#86333313/12/200915:15
Brev 1 og 2 Opptegnelser fra det døde hus 1 og 2 Dobbeltgjengeren Forbrytelse og straff 1 og 2 (hovedpersonen kverker en lånehai. Jeg likte den boken!)
Har lese utdrag av Fjodor og om Kafka, så eg kjenner deler av innhaldet.. Men gledar meg.. Satsar på eg rekk å plukke dei opp før eg stikk på juleferie..
Har lese utdrag av Fjodor og om Kafka, så eg kjenner deler av innhaldet.. Men gledar meg.. Satsar på eg rekk å plukke dei opp før eg stikk på juleferie..
Du kan glede deg til Forbrytelse og straff. Litt tung i begynnelsen, kanskje, men så blir det jo rene krimromanen etterhvert.
Et tips som jeg har glede av når jeg leser Dostojevski, er å notere ned navnene til hovedpersonene på en lapp som kan legges i boka. Det kan jo lett bli litt forvirrende når alle har minst tre navn, og i tillegg et par kallenavn.
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
[Re: Anders]
#86734322/12/200922:15
Jeg har iset av fryseboksen før jul. Der var det oppsiktsvekkende mange kjøleelementer. Jeg gir defor bort en hel bærepose. Ca 15 stykker til den som gidder å plukke dem opp her hos oss på Bjølsen. Ellers går de til den nye gjennbruksstasjonen.
De er kalde også.
LarsB
[Re: larsb]
#86734822/12/200922:18
Der var det oppsiktsvekkende mange kjøleelementer. [..] De er kalde også.
sexy! Jeg vil gjerne ha 5. (eller resten hvis det blir nødvendig) Jeg skal høre med en kompis av meg om han vil ha noen. Sender PM i kveld. Når foretrekker du avhenting? I romhjula? Etter nyttår?
Noen som vil ha A4 ringperm? med fire hull, hvite, tjukke og fine, med plastlommer, jeg har minst fire-fem-seks slike. Noen er pene, andre er ikke så veldig fine. Jeg skal telle, det er litt rotete her for tiden.
Tre-fire-fem tidskriftsamlere av papp gis bort. En-to er utslitt. Nevn hvilke du foretrekker.
Åja, driver å rydder opp i videosamlinga mi så jeg kommer til å hive VHS-kassetter. Hvis det er noen som fremdeles bruker og kunne tenke seg slike, skyt i vei en PM så legger jeg de fineste til side, mange er bare brukt 1 gang. Nevn også maks antall.
Rød kontorstol, ikke pen, ikke spesielt god, men solid og kan funke bra til verksted- eller annen hobbybruk.
Ikea CD-hylle (Benno?) med bjørkefolie. De som står bak stolen på bildet. De henges vannrett på veggen og har ingen topphylle, så du kan sette så høye ting du vil oppi der. Monteres med to skruer som går rett gjennom bakplata.
17" Dell CRT-skjerm. Funker finfint fremdeles, men som fangtopp-bruker trenger jeg ikke slikt lenger.