Jeg fyrer løs: Dette er fra klubbens vårsamling i svenske Eksjö. Helt utrolig med stier i dette området. Raske singeltracks, tørre og fine i starten av april. Og så må det sies at vi hadde go`været med oss hele samlinga.
Redigert av panorama; 27/12/200913:23.
Re: Ditt beste minne fra året 2009. Bildetråd
[Re: panorama]
#86815327/12/200913:44
Mitt beste minne (som jeg har bilde av) er ikke fra sykkelsetet, men et besøk på BMW-museumet i Munchen. Min interesse for biler er begrensa, men samspillet mellom bilene og den fantastisk gode arkitekturen/interiørdesignet i bygningen, var helt unikt
Trønder osv
[Re: Espen J]
#86816927/12/200915:33
Definitivt da vi vant St. Olavsloppet for første gang etter å ha deltatt i alle de 22 årene det har blitt arrangert. Meget høy stemning på banketten samme kveld!
Maa vel nesten vaere aarets siste konkurranse, etter aa ha ikke hatt tid til trening hele vinteren og vaaren ble formen bra tilslutt og jeg vant mitt foerste kriteriumritt.
Det har vært et meget godt år, så det er mange gode minner. 2x alpene, Camp Lofoten, DH/All-mountain på Nesbyen i vår, 8t tur i regn på Dovre, 1 uke roadtrip med sykkel (Otta og Fjørå var best), Eurobike pluss mange mange andre fine turer. Men best var nok Arabba i Italia med helt sjuke mengder snø. Vi tok oss ikke tid til å ta bilder, men her er et dårlig mobilbilde som kansje beskriver noe av det.
Knut
Slash 9 - Remedy 9.9 - Stache 7 - Sawyer - District - WTP Envy Jobber med Trek sykler
#86842328/12/200918:44
Mitt beste minne er nok matstasjonen som TIM-gutta hadde laget i stand underveis i Drammensrittet. Å komme rundt svingen på stien og se kjente fjes servere Cola og vafler med heiarop og brede smil, jaget helt vekk kulde, melkesyre og negative tanker for et par minutter. En skikkelig mental oppladning i et ritt som periodevis var tungt.
Bra jobba, gutter!
(Skulle hatt et bilde av gjengen på matstasjonen, men det har jeg ikke. Bildet av meg viser vel i allefall litt av det gleden jeg opplevde da jeg passerte.)
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
[Re: oivindg]
#86842928/12/200919:11
Mitt beste minne er nok matstasjonen som TIM-gutta hadde laget i stand underveis i Drammensrittet. Å komme rundt svingen på stien og se kjente fjes servere Cola og vafler med heiarop og brede smil, jaget helt vekk kulde, melkesyre og negative tanker for et par minutter. En skikkelig mental oppladning i et ritt som periodevis var tungt.
Bra jobba, gutter!
(Skulle hatt et bilde av gjengen på matstasjonen, men det har jeg ikke. Bildet av meg viser vel i allefall litt av det gleden jeg opplevde da jeg passerte.)
Øivind
Cola-stoppen var en høydare for oss som ikke sykla den dagen også ja
Mitt beste sykkelminne for i år var helt klart SSIT09 i Finale Ligure. Trivelige folk, fantastisk terreng og en ustyrtelig morsom løype, med superraske smale partier, skikkelig korketrekkernedover med høye berms og tøffe hnnggh-kneiker. Mitt beste minne fra i år er derimot noe helt annet.
Bildet er ikke tatt av meg, dvs det er jo tatt av meg, i den forstand at det er noen som har tatt et bilde av meg, men det er ikke jeg som har fotografert, siden det ville vært alt for plundrete å fotografere seg selv på avstand under pågående ritt. Det er tatt av en italiener som jeg i farten ikke klarer å finne navnet på.
#86852128/12/200922:34
Til tross for flotte opplevelser i Bukkerittland så tror jeg nesten det må bli Helgøyatråkket som topper lista i år! Raske singletracks her også, sånn skal ei maratonløype se ut! Gå ikke glipp av dette rittet, folkens! I 2010 blir det oppkjøringsritt til Terrengsykkelrittet!
Den er 41 cm. Og det er tilfeldigvis setepinnen også.
Samme som min, altså, dog en del tynnere, vil jeg tro. Men setepinnene er nok ganske like.
Sitat: Dan
Må jo ha lang setepinne når man sykler barnesykkel med bittesmå ubrukelige hjul.
Jeg må innrømme at jeg ikke la merke til at det var hjul på den i det hele tatt. Krever vel at man er trygg på seg selv for å tørre å sykle rundt med så små jul?
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
[Re: oivindg]
#86868029/12/200913:56
Skal jeg trekke frem noe spesielt så må det bli Raumerrittet og Gruvlia. Hva er mer gledelig enn gleden over å hjelpe andre. Jeg allerede begynt å glede meg til 5. juni 2010
Skal jeg trekke frem kun en ting så må det nok bli en helg i Åre med kona. Fantastisk vær, flotte løyper, fornøyd kone. Hun gleder seg allerede til neste sesong.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#86886029/12/200923:02
Ikke vet jeg. ;), men å bruke img isteden for bilde er en god start.
[rødmemodus]Takk - man skal ikke lese faq-en for bokstavelig, skjønner jeg ;-) Og neste gang skal jeg ta meg tid til å nedskalere bildet også...[/rødmemodus]
[Re: kao]
#86898130/12/200914:10
Etter nesten 20 år som xc- og stisyklist, var 2009 det året jeg fikk meg min første fullblods utforsykkel. Årets beste sykkelminner inkluderer denne sleden, som nytes aller best i selskap sammen med nye og gamle sykkelvenner.
[Re: tron]
#86911730/12/200923:52
Dette må være et av de bildene som beskriver det beste minnet fra 2009. Denne turen var noe av det beste i 2009, den gikk selvfølgelig til Hafjell.
Først hadde vi to sykler bakpå hengefestet, men det resulterte i 1" mellomrom mellom hjulbue og bakhjul. så da vi fikk lånt henger var saken biff og vi kunne endelig dra 3 timer etter planen.