Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Er det noen som har Bushido med TTS2?

Re: Er det noen som har Bushido med TTS2? [Re: ] #864587 16/12/2009 08:43
R
racerfant Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
R
Jeg har Bushido og TTS2. Hadde vært kult med egen klasse på Rulle Tour med det neste sesong!
Sender deg en PM med mine data.

Re: Er det noen som har Bushido med TTS2? [Re: racerfant] #864599 16/12/2009 08:56
Aerial Offline
Ringrev
Ringrev
Racerfant:
Kanskje du kan assistere meg en liten bit også?

link til en annen post vedr. temaet

"Train hard, Train smart, Rest harder and be what you can be"

"Regner det, blir du våt. Godta det eller hold deg innendørs"

Lillehammer CK
Re: Er det noen som har Bushido med TTS2? [Re: ] #864721 16/12/2009 12:11
HogZ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Uten at jeg skal kuppe tråden, så kan jeg nevne en annen bekymring jag har med å investere i TTS2. Etter det jeg har lest på Tacx-forumet Så er det forløpig ikke mulig å eksportere resultater til det gamle IMF-formatet fra TTS2. Og da får man heller ikke tatt del i Rulletour. Jeg går med planer om å kjøpe ny PC, og da er 64bit's Windows et naturlig valg. Gammel Fortius-programvare støtter ikke 64bit, mens dette er støttet i TTS2.

Jeg håper Tacx kommer med en løsning for å eksportere kjøringer i TTS2 til gammelt format, men finner lite informasjon om dette faktisk vil skje. Et alternativet er å beholde en partisjon med 32bits Windows for å kjøre gammel Fortius-programvare, men det blir ganske tungvint. Har følelsen av at Tacx ikke setter så veldig pris på private initativer som Rulletour, og det det lover i så fall ikke så godt for framtiden.

Only dead fish float with stream

Moderator  support, Valentino