Kjedelig som jeg er fungerer min 26" HT fra 2006 for godt til at jeg har samvittighet til å bytte den ut stakkar. Har jo sjel og følelser den også som man må tenke på så er jeg snill mot den er den snill mot meg
Kjedelig som jeg er fungerer min 26" HT fra 2006 for godt til at jeg har samvittighet til å bytte den ut stakkar. Har jo sjel og følelser den også som man må tenke på så er jeg snill mot den er den snill mot meg
Da er jeg heldigere stillt: Min 26" HT er fra 1997 og har solgt sin sjel til djevelen i bytte for evig liv for lenge siden. Dette gjør at hun nå er så slaskete og lunefull at jeg har bestemt meg for å gi beng i følelsene hennes selv om hun var en gloheit lady i sine glansdager...
Etter å ha vært banna bein sikker på at det var ny 26 HT som gjaldt har jeg flørtet med tanken om å prøve 29" HT før jeg nå har tatt den helt ut og bestemt en gang for alle at det blir 26" rittfulldemper. Foreløpig står Cube, Lapierre og Ghost høyt i kurs, men det dukker garantert opp flere kandidater. Godt det fortsatt er noen måneder å vingle på...
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Ja, gjerne det. Men det er litt mer realistisk med rimeligste Canyon Nerve XC f. eks., selv om det også er å tøye det litt i forhold til hva en fattig student kan avse
Puh.. har nå landeveisracer, ritthardtail, stisykkel for lek, vintersykkel og får snart Top fuel'en. Fruen har sykkel og guttungen har sparkesykkel, 3 hjulsykkel, 20" og en 24". Det begynner å bli trangt...
Re: 2010 - hva kjøper du?
[Re: TNO]
#86030205/12/200923:51
En slik ca., bare at min er en Mega og det blir reimdrift. Zinn forandrer konstruksjonen på disse etter en lengre diskusjon med meg. Den har vel det stiveste triangelopphenget som finnes på markedet:
Every man is guilty of all the good he did not do.
- Voltaire
[Re: Dan]
#86040606/12/200914:43
Et par mil fra der jeg sitter nå i de ligurske fjellene. Nærmere bestemt er det tatt på ca 2000 meters høyde på grensen mellom Italia og Frankrike, noen mil inn fra kysten. (Og før noen rekker å bli misunnelig, jeg har ikke sykkelen med meg og det tar alt for lang tid å varme opp de metertjukke steinveggene i huset jeg har leid meg. K-k-kaldt!)
[Re: Dan]
#86053006/12/200920:17
Dere tenker bare på ting. Sykler, deler, bling. For 2010 velger jeg en pen sving.
Stilig!
Nå vet hva jeg vil: Prøve å sykle helt opp til Tryvann på fixie med 48:17. Jeg klarte ikke i 2008. Jeg orka ikke å prøve i 2009. 2010 blir det nye milepælet!
Etter grus-syklo-rama i fjor høst/årets vinter har jeg funnet ut at utgiftene må ned. Siste skuddet på stammen til året blir å prøve seg på klikkpedaler igjen, dvs, pedaler er kjøpt, men sko lar vente på seg til over nyttår. Utover det skal jeg supplere kjellerboden^TM med mekkestativ og mer snacks. Flere sykler kan jeg ikke unne meg, da må jeg begynne å bruke dem også....
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Forresten så har jeg ramma (og gaffel), men delebudsjettet forøvrig ligger på kr 37500. Jeg bør bli fornøyd. Jeg prøvde Zinns egen sykkel i USA. Den overbeviste sterkt.
Every man is guilty of all the good he did not do.